Syön päivässä yli kolme suklaalevyä, haluaisitko kysyä jotakin?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:21"]en usko, oikeesti...ap syö yli naisen keskikaloriannoksen joka päivä, eli yli 3200 kaloria + sipsit päälle, niin voi nousta 3500- 4000 cal päivässä. KUKAAn ei pysy hoikkana tuollaisella kalorimäärällä.
[/quote] Taitaa tulla läpipaskona kaikki ulos samantien. Elimistö ihan sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:06"]
.
[/quote] Mäkin elin nuorena pelkillä herkuilla, eli suklaa, viinerit, limpparit...no joskus hodarin söin kun alkoi "hiukomaan". Veriarvot oli aina tosi hyvät mutta väsynyt mä kyllä olin, kroppa oli kaunis...täytettyäni n 30v aloin huomata, että kiloja alkoi tulla "kuin tyhjästä". Tosi harmillista, että aineenvaihdunta ei pysy vanhana yhtä hyvänä.
Mutta nauti sinä nyt vielä kun on mahikset siihen :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:06"]
.
[/quote] Mäkin elin nuorena pelkillä herkuilla, eli suklaa, viinerit, limpparit...no joskus hodarin söin kun alkoi "hiukomaan". Veriarvot oli aina tosi hyvät mutta väsynyt mä kyllä olin, kroppa oli kaunis...täytettyäni n 30v aloin huomata, että kiloja alkoi tulla "kuin tyhjästä". Tosi harmillista, että aineenvaihdunta ei pysy vanhana yhtä hyvänä.
Mutta nauti sinä nyt vielä kun on mahikset siihen :D
[/quote] Idiootti! Ihan kuin se lihominen nyt olisi se vakavin riski tuossa ruokavaliossa!
en usko, oikeesti...ap syö yli naisen keskikaloriannoksen joka päivä, eli yli 3200 kaloria + sipsit päälle, niin voi nousta 3500- 4000 cal päivässä. KUKAAn ei pysy hoikkana tuollaisella kalorimäärällä.