Naiset, minkälaiset miehet ovat upeita rakastajia? Antavatko pyytämättä orgasmeja?
Tuli vaan mieleen, kun oma mies äsken tuli sisälle ja sanoi vain, "nyt sulle pikahoitoa"...sänkyyn. Tuli siis vaan antamaan minulle orgasmin.
Onko muilla tapana? Ja saahan miehetkin kertoa!
Kommentit (18)
Sellaiset miehet, joilla on yli 20 senttinen kulli.
Oinasmiehet on ihan mahtavia sängyssä.
Päteekö sama ku naisii? katseenkestävä. Nuoret ei osaa nauttia ja sanoo mitä haluaa, eikä se arvailu oo minusta mukavaa. Sama pätee oikeestihotteihin, ne oottaa että riittää ku näyttää hyvältä, eikä ite tarvi tehä mitää. Jos sterotypian laittaa hyvästä naisesta, pikkuse pyöree, vähä ujo, yli 35v ja tulee juttuu ihmisten kans
Ja uskon että likimai sama pätee miehiin
Eipä tässä horoskoopit auta. Mies joka tyydyttää, muutakin kuin pelkää pikapanoa, Eli mies joka haluaa antaa naiselleen monta orgasmia päivittäin, ihan pyytämättäkin. Siis vaikka itselleen yksi panolla, ja stten toiset naiselle sormetuksella tai kielihoidolla. Sellainen mies on kullanarvoinen. Tänään jo sitten toisen kerran tuli luokse ja sanoi, "levitäs jalkasi" nyt saat kieltäkin! Niin hyvää niin hyvää..en kestä. Kyllä tätä miestä sitten hoitaa hyvin ja huolella, onkin huulet aina kovasti rohtuneet, kun teen pitkät sessiot suullakin, vaihtaen tahtia ja kovutta ja imutehoa, sekä kielen liikkeitä,ja paikkoja..
Tällaista kun saa, on valmis miehelle tarjoamaan sitten mitä melkein keksii pyytämään.
Aivan mahtavia orgasmeja päivittän. Ja niin helposti mies niitä voi järjestää, eipä mene montaakaan minuuttia kun jo pillu sykkii!
Tehkää miehet näitä naisillenne, itse olen aivan koukussa jo näihin! Mutta, mies on mahtava!
Eikö täällä ole tosiaan yhtään miestä? No naisia ei voi olla,jos ei ole miehiäkään tekijöiksi.
Ei olen aisiakaan, jotka miehistän nauttis...on syytä ihmetellä.
Muttta ei ole yhtään naista kehumaan miestään..
Ehkö palstalla on vain miehiä....
Kyllä minä ainankin pidän naisen nautintoa etusijalla. Eilenkin saunan jälkeen nuolin orkun ja lähdin muina miehinä valmistamaan meille iltapalaa😂 siinä sitten syötiin ja vaimo virnuili että jotain jäi kesken.. Sanoin että mennään sitten sänkyyn jos kerran siltä tuntuu😁 Side silmille,tyyny pepun alle ja vaimo x asentoon sänkyyn kiinni. Lisää nuolentaa,vibrausta,sormia ja suudelmia pitkin kehoa. G pisteen hierontaa ja lopuksi oli jo neljä sormea sisällä,toisella kädellä käytin satisfaieria ja tunsin kuinka sguirtti tulee. Nuolin puhtaaksi😋 Kysyin hetken päästä että vieläkö jäi jotain kesken🤔 Ei löytänyt sanoja joten sanoin että täytyyhän sun vissiin vielä saada spermat uumeniin. En kauaa kestänyt kun laukesin ja nuolin vielä lopuksi paikat puhtaaksi😛 Nyt vaimo sai jo sanottua että oli kuin toisessa maailmassa😉
Miehet, joilla on iso penis, joka ei laukea ja muutu käyttökelvottomaksi jo muutamassa minuutissa. Myös miehet joilla ei ole kiinnostusta kakkosta kohtaan ovat aivan mahtavia.
Antaa orgasmi? Onko typerämpää kuultu. Yksikään nainen ei ole antanut minulle orgasmia, kyllä ne tehdään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Antaa orgasmi? Onko typerämpää kuultu. Yksikään nainen ei ole antanut minulle orgasmia, kyllä ne tehdään yhdessä.
Ei, kyllä minun mies voi ihan takuulla antaa mulle orgasmin, eikä siihen välttämättä tarvita kaluakaan, eikä siis panoakaan. Ihan ilman, että itse mies saa muutakuin nautinnon siitä että minä saan.
Vaalea, vähän yli 170cm ja hoikka kestävyyslajeja harrastava, kultturelli musadiggari, tykkää antaa kieltä ja sormea. Panee pitkää ja kaksi kertaa peräkkäin, jos pyydetään, monia kiinnostava muttei oleellinen asia peniksen koko 17cm ja 42mm.
N50+
ps. Olisko mieheni juuri tuonlainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainankin pidän naisen nautintoa etusijalla. Eilenkin saunan jälkeen nuolin orkun ja lähdin muina miehinä valmistamaan meille iltapalaa😂 siinä sitten syötiin ja vaimo virnuili että jotain jäi kesken.. Sanoin että mennään sitten sänkyyn jos kerran siltä tuntuu😁 Side silmille,tyyny pepun alle ja vaimo x asentoon sänkyyn kiinni. Lisää nuolentaa,vibrausta,sormia ja suudelmia pitkin kehoa. G pisteen hierontaa ja lopuksi oli jo neljä sormea sisällä,toisella kädellä käytin satisfaieria ja tunsin kuinka sguirtti tulee. Nuolin puhtaaksi😋 Kysyin hetken päästä että vieläkö jäi jotain kesken🤔 Ei löytänyt sanoja joten sanoin että täytyyhän sun vissiin vielä saada spermat uumeniin. En kauaa kestänyt kun laukesin ja nuolin vielä lopuksi paikat puhtaaksi😛 Nyt vaimo sai jo sanottua että oli kuin toisessa maailmassa😉
No niin, löytyyhän niitä upeita miehiäkin!! hyvä, hyvä! Kyllä me naiset osataan arvostaa.
Sori ap, mut en mä ainakaan ihaile tommosia lässyttäjiä kuin sun miehes
Eikö näitä miehiä ole missään? Vain minullako tällainen mies on..
Sitten naisetn asiat on todellakin huonosti.