Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen erittäin tyytymätön parisuhteeseeni!

Vierailija
04.12.2014 |

Olen ollut löhes aina. 13 vuotta ollaan jo kitkuteltu. Nyt kokeilen sellaista muutosta, etten enää hermostu miehelle mistään, enkä juurikaan puhu asioistani kuin kysyttäessä. En siis valita. Keskityn itseeni. Mielipiteitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kukaan muu samassa jamassa?

Vierailija
2/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos eroaisit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tyytymätön, millainen miehesi on?

Vierailija
4/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että jossain vaiheessa ahdistut suunnattomasti ja ongelmat eskaloituvat.

Vierailija
5/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa?

Vierailija
6/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua minua naisena eikä ole kiinnostunut hyvinvoinnistani. Lasten takia en voi erota.  Ap

Vierailija
7/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuuteen kaatuu myös läheinen yhteys. Seksillä ei voi paikata henkisia tarpeita. Lopun alkua.

Vierailija
8/8 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulun puolelle menee ja mies näkee heti homman lävitse. Kannattaa mieluummin panostaa asioihin jotka tekevät SINUT onnelliseksi ja nauravaiseksi, hyvän musiikin kuuntelu ja ruuan laittelu hymy huulilla sekä kohtelias käytös miehelle, jos joku asia ärsyttää kommentoi se yhdellä lauseella rakentavasti ja jatka sitten omiasi. Kyllä se siittä lähtee avautumaan, ainakin oma elämä ja onnellisuus jossei muuta. Plus vinkkinä, arkena sovi että kummallakin omaa aikaa tunti mennä vaikka lenkille, kun toinen vahtii muksut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan