Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä jouduitte 1. kerran kuulemaan seksuaalissävytteisiä kommentteja?

Vierailija
04.12.2014 |

kysymys on otsikossa.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isältä varmaan 5-6 vuotiaana. (ymmärsin vasta paljon myöhemmin)

Vierailija
2/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5v, isän n 40v. työkaverilta (puolustusvoimat)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotiaana alkoi lähestyminen ja ehdottelu vanhemmilta miehiltä. Koin sen ahdistavana.

Vierailija
4/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana, sitä ennen olin ruma gootti.

Vierailija
5/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6lk muut yläasteen pojat arvostelivat rintojani ja ihmettelivät niiden kokoa.

Vierailija
6/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v kun joku tuntematon mies huuteli autostaan housut kintuissa

Vierailija
7/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, olen ruma ja lihava, siksi.

Vierailija
8/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v, naapuri kyseli "tisuistani "

Vierailija
9/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk mitä kokemuksia. Mä olin 13-v. kun kaupungilla humalainen ohikulkija läppäsi takapuolelle. Olin niin hämilläni, että ehdin vain huutaa hänelle EI!! Onneksi ei silti jäänyt mitään pelkoja ja sain edes jotenkin "puolustauduttua". Mokomakin juoppoällötys.

Vierailija
10/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v. Mm. ukkeli bussissa alkoi kaivaa seteleitä lompakosta ja tivata hintaa.

Vierailija
11/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 12-vuotias tyttönen, niin joku ukko hyppäsi eteeni masturboimaan. Olin hämilläni ja peloissani. Sen jälkeen näin joko sen saman ukon, taikka muita käteenvetelijoitä aina 18-vuotiaaksi asti. Kiinnittivät kadulla kulkiessani aina huomioni viheltämällä tai huutamalla jotain. Joskus lähtivät myös muna kourassa seuraamaan. Se oli aina tosi epämiellytävää ja pelottavaa. En kertonut näistä tapauksista muille, kuin kavereilleni joskus.

Vierailija
12/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-v.

Vierailija
13/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mikä tulee mieleen oli silloin, kun olin 12 v. Olimme mummolani naapurinmiehen 60-vuotissynttäreillä. Hädintuskin tunsin koko ukkoa, mutta kohteliaisuudesta menin synttäreille mummoni, äitini ja pikkuveljeni kanssa. Kun olimme onnitelleet päivänsankaria ja turisseet siinä vähän small talkia, joku puolituttu siitä sivusta kysyi, kuinka vanha minä olinkaan. Kun sanoin täyttäneeni juuri 12, niin päivänsankari iski mulle silmää ja sanoi niljakkaaseen sävyyn: "Eihän tää enää mikään laps olekaan!" Tuli tosi inhottava olo :( On totta, että olin jo alkanut kehittyä, mutta en millään tavalla korostanut sitä, ja oli todella epämiellyttävä ajatus, että kaiken maailman käppänät voisivat katsoa mua sillä silmällä. Olin ikävällä tavalla kamalan yllättynyt ja pettynyt siitä, millaisia aikuiset miehet ilmeisesti voivat olla! Ihme, ettei äitini reagoinut tilanteeseen mitenkään (tai en ainakaan muista, että olisi reagoinut).

Vierailija
14/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:27"]12 v. Mm. ukkeli bussissa alkoi kaivaa seteleitä lompakosta ja tivata hintaa.
[/quote]

Toivottavasti alapeukut on sille ukkelille. Arvatkaa vaan pelottiko jäädä pois bussista.

Vierailija
15/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v.. Omalta ukilta jotain tisseistäni.. Ja sen jälkeen muutakin hyvin epäillyttävää käytöstä, minkä vasta nyt neljä vuotta myöhemmin olen tajunnut hyväksikäytöksi... Ihmeen kauan multaki kesti tajuta et tollanen ei oo normaalia eikä sitä pidä hyväksyä....

Vierailija
16/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 13-vuotiaana. Silloin menimme perheen kanssa etelänlomalle, ja ne miehet oli minun perään aivan hulluna. Vanhempianikin ärsytti se jatkuva huomio minulle. Tämä on siitä outoa, että olen tumma, pieni ja tavallisen näköinen, eikä Suomessa miehet ole minua ikinä juuri huomioineet.

Vierailija
17/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kauheeta ku meitä on nii paljon..ja surullista on etenkin se, että me, jotka olemme uhreja, häpeämme tapahtumaa, vaikka me emme ole tehneet mitään väärää.. Tsemppiä ja jaksamista kaikille, joita asia vielä vaivaa, ja miksei teillekkin jotka olette jo päässeet yli :)

Vierailija
18/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10v huitteilla. Yhden pojan ällöttävä isä heitti juttua. Suunnilleen saman ikäisenä yhden tuttavaperheen poika (n. 14v varmaan siihen aikaan) halusi yläkerrassa kovasti halailla minua ja mun piti istua hänen sylissä jne. Oltiin koko perhe siellä kylässä, muistan, että häpesin jotenkin tosi paljon, tajusin jotenkin mistä on kyse vaikken tiennyt mistä on kyse. Muistan että yritin jututtaa poikaa niinkuin en tajuaisi mitä tekee, kyselin kaikkea seinällä olevista julisteista. En ole ikinä kertonut asiasta kellekään.

Vierailija
19/64 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11- vuotiaana, puukässän ope puhui pervoja.

Vierailija
20/64 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan jotain 13, kun odottelin kaupungilla kaveriani ja siihen tuli joku mies lastenvaunujen kanssa ja antoi mulle lapun käteen ja jatkoi matkaansa. Lapussa luki jotain, et "jos haluat saada munaa niin seuraa mua niin etsitään joku paikka". Menin aivan paniikkiin ja ryntäsin tyyliin jonnekin tiimariin pakoon enkä olisi millään uskaltanut tulla sieltä pois jos törmäsin vielä siihen miehen. Järkkyä.Ja sillä oli vielä lapsikin mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi