Juuri nyt ! Elinkeinoministeri Mika Lintilä väläyttelee rajoituksien palauttamista !!!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008321593.html
Elinkeinoministeri kommentoi koronarajoitusten mahdollista palauttamista Ylelle: ”Erittäin kova takaisku”
Elinkeinoministerin mukaan koronaponnisteluissa tähtäin pitää olla edelleen rokotusprosentin nostamisessa. Rajoitusten palauttaminen olisi kova takaisku.
Sami Noponen
13:01
Vaikka uusien koronatartuntojen määrä on kääntynyt kasvuun, pitäisi uusien koronarajoitusten pystyttämistä välttää.
Näin arvioi elinkeinoministeri Mika Lintilä (kesk) tänään Ylen Ykkösaamussa.
– Kynnys sille, että rajoituksia alettaisiin laittaa uudelleen on korkealla, Lintilä sanoi Ylelle.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on nyt rokotettujen tauti?
Ei vaan rokottamattomat kuormittaa tehopaikkoja, ja vaikka kuulema ei voi nimetä tiettyjä ryhmiä niin jossain on nimetty. Yhteinen tekijä lienee valistumattomuus, tai sitkeät harhaluulot.
Ei kuormita.
Kyllä kuormittaa ja paljon. 90% sairaalahoidettavista koronapotilaista nytkin rokottamattomia tai yhden annoksen jälkeen leikin kesken jättäneitä.
Rokotehaittoja saaneetkin kuormittavat terveydenhuoltoa.
Ns. rokotehaittoja saanet potevat kotona Buranan kanssa.
Eihän tuota piikkiä tarvi ottaa jollei usko koronatarinaan. piikinotto on kuin sakramentti, kuten ehtoollinen, osa uskonsa tunnustamista
Rajat kiinni. Rötöskoplat jäivät rajan taakse muutaman kuukauden ajan, niin Suomen asunto- ja mökkimurrot laskivat lähes nollaan. Maalla asuvana omakohtaista näkemystä pakulla liikkuvista ryhmistä vuosina 2015 - 2019.
Ei nyt ole mitkään taudinpoispanijaiset vaan iso nollaus jolla nollataan kolmannen teollisen vallankumouksen hedelmät ja siirrytään neljänteen teolliseen vallankumoukseen, vähän kuin höyrystä mentiin sähkään aj sähköstä tietotekniikka-aikaan. Nyt ovat vuorossa mm. nanotekniikka ja transhumanistiset kokeilut
piti vaan muistuttaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki voi ottaa rokotetta, mutta riittää sekin, että mahdollisimman monet ottavat.
Äärimmäisen harva ei voi ottaa rokotetta. Moni luulee, ettei voi.
Jos 5,8 miljoonan ihmisen joukossa muussa maassa on 30(!) sellaista ihmistä, jotka eivät oikeasti voi ottaa rokotetta, niin suomalaiset ovat tosi luulotautisia.kenen hyvinvointia piikkiproteiinit, hyytelöinen veri ja grafeeni parantaisivat?
Muista olla syömättä lihaa ettet saa grafeenia. Rokotteet toimivat solutasolla piikkiproteiinin synnyttämisen kautta. Biologisesti ajatellen tässä ei ole mitään ongelmaa. Sekä vektorirokotteet että mRNA-rokotteet käynnistävät piikkiproteiinisynteesin ihmisen elimistössä ja sitä kautta sitten saavat aikaan vasta-ainevasteen. Olet saanut lapsena rokotteita ja silti olet siinä jauhamassa tekaistuista vaaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan rokottamattomat kuormittaa tehopaikkoja, ja vaikka kuulema ei voi nimetä tiettyjä ryhmiä niin jossain on nimetty. Yhteinen tekijä lienee valistumattomuus, tai sitkeät harhaluulot.
Ei kuormita.
Kyllä kuormittaa ja paljon. 90% sairaalahoidettavista koronapotilaista nytkin rokottamattomia tai yhden annoksen jälkeen leikin kesken jättäneitä.
Osa kyllä. Jotkut kuormittavat sairaaloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuormita.
Häviävän pieni osa on oikeita haittoja saaneita. Tyyliin yhdellä sormella lasket tälläiset. Loput rasittaisivat muutenkin ilman rokotettakin. Heitä kutsutaan somatisaatio häiriöisiksi.
Vierailija kirjoitti:
piti vaan muistuttaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki voi ottaa rokotetta, mutta riittää sekin, että mahdollisimman monet ottavat.
Äärimmäisen harva ei voi ottaa rokotetta. Moni luulee, ettei voi.
Jos 5,8 miljoonan ihmisen joukossa muussa maassa on 30(!) sellaista ihmistä, jotka eivät oikeasti voi ottaa rokotetta, niin suomalaiset ovat tosi luulotautisia.kenen hyvinvointia piikkiproteiinit, hyytelöinen veri ja grafeeni parantaisivat?
Muista olla syömättä lihaa ettet saa grafeenia. Rokotteet toimivat solutasolla piikkiproteiinin synnyttämisen kautta. Biologisesti ajatellen tässä ei ole mitään ongelmaa. Sekä vektorirokotteet että mRNA-rokotteet käynnistävät piikkiproteiinisynteesin ihmisen elimistössä ja sitä kautta sitten saavat aikaan vasta-ainevasteen. Olet saanut lapsena rokotteita ja silti olet siinä jauhamassa tekaistuista vaaroista.
nyt puhutaanki kroonapiikistä eikä oikeista rokotteista
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ravintolat ja baarit kiinni ?
Toivottavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuormita.
Sairaalahoitoon haitan vuoksi joutuvia on erittäin vähän. Päänsärky ja kuume ei vie osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuormita.
Häviävän pieni osa on oikeita haittoja saaneita. Tyyliin yhdellä sormella lasket tälläiset. Loput rasittaisivat muutenkin ilman rokotettakin. Heitä kutsutaan somatisaatio häiriöisiksi.
Jollei ropktoe estä taudinkulkua niin eikö sullekkin oo ihan sama kuka on piikkattu ja kuka ei vai onko kukaan jos ite kuitenkin olet. Pelkäisitkö ilman piikkiä yhtä paljon kuin piikin kans?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuormita.
Kai sä nyt tajuat eron kuormittamisesta ja perus sairaalakeikkojen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuormita.
Häviävän pieni osa rokottamattomistakin kuormittaa sairaaloita.
Voi miksi, miksi ette ottaneet rokotetta, nyt me kaikki joudutaan kärsimään rajoituksista.
Yritän kyllä ymmärtää teitä, mutta tämä tulee kalliiksi yrittäjille.
Vierailija kirjoitti:
Missä se koronapassi oikein viipyy ?
Me tahdomme koronapassin, me tahdomme koronapassin.
Sen me tahdomme, koronapassi tekee meidät vapaiksi.
Et varmaan oo tosissasi…? Otamme tämän huonona vitsinä.
itkuinen kirjoitti:
Eikä ole muuta keinoa ? En kestä ! Ottakaa nyt se rokote, ettei kaikkea tarvi taas sulkea.
Kiristäkää, kiristäkää.
Mihin me sitä enää tarvitaan, kun sanottiin, että kaikki on jo saanut sen koronatartunnan???
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotetta milloinkaan kirjoitti:
Ihan sama vaikka koko suomi menisi lopullisesti kiinni. Ravintolat ja baarit saa mennä puolestani vaikka heti kiinni samoin muut paikat. Ei vaikuta muutenkaan elämääni millään puolin. En käy muutenkaan baareissa. En ole rokotettu enkä myöskään tule ottamaan sitä korona rokotetta. Minun puolesta suomi saa mennä lopullisesti kiinni. Turhaa painostusta rokottamattomiin kansalaisia kohtaan. Ette tule saamaan minua piikille ette nyt ettekä milloinkaan.
Ja sä luulet, että sä kiinnostat ketään? Todella itsekästä ja lapsellista minä minä huutelua. Miksi sä edes otat kantaa, kun sulle on kuitenkin ihan sama? Suurin osa tajuaa laajan kuvan eikä halua enää laajoja sulkuja, oli itse rokotettu tai ei.
Ihan yhtä lapsellista minä minä-huutelua tulee sieltä rokotettujenkin puolelta "minä en ainakaan käytä enää maskeja enkä välitä paskakaan mistään". Vaikka on ihan faktaa se, että rokotetutkin levittävät virusta ja että rokotteista huolimatta kannattaisi pitää maskia, turvavälejä ja välttää suuria ihmisjoukkoja. Mut kun ei.
Vierailija kirjoitti:
Väläyttelis mieluummin sataatuhatta uutta työpaikkaa. Tai kolmeasataatuhatta.
Niin. Tekisi Lintilä työtään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotetta milloinkaan kirjoitti:
Ihan sama vaikka koko suomi menisi lopullisesti kiinni. Ravintolat ja baarit saa mennä puolestani vaikka heti kiinni samoin muut paikat. Ei vaikuta muutenkaan elämääni millään puolin. En käy muutenkaan baareissa. En ole rokotettu enkä myöskään tule ottamaan sitä korona rokotetta. Minun puolesta suomi saa mennä lopullisesti kiinni. Turhaa painostusta rokottamattomiin kansalaisia kohtaan. Ette tule saamaan minua piikille ette nyt ettekä milloinkaan.
Ja sä luulet, että sä kiinnostat ketään? Todella itsekästä ja lapsellista minä minä huutelua. Miksi sä edes otat kantaa, kun sulle on kuitenkin ihan sama? Suurin osa tajuaa laajan kuvan eikä halua enää laajoja sulkuja, oli itse rokotettu tai ei.
Ihan yhtä lapsellista minä minä-huutelua tulee sieltä rokotettujenkin puolelta "minä en ainakaan käytä enää maskeja enkä välitä paskakaan mistään". Vaikka on ihan faktaa se, että rokotetutkin levittävät virusta ja että rokotteista huolimatta kannattaisi pitää maskia, turvavälejä ja välttää suuria ihmisjoukkoja. Mut kun ei.
No se nyt on vain yksilötason idiotismia, rajoitukset kun koskee myös niitä, jotka toimii järkevästi, sen yhden maskittomuus taas ei vaikuta kaikkiin muihin.
kenen hyvinvointia piikkiproteiinit, hyytelöinen veri ja grafeeni parantaisivat?