Miika Nousianen
Jostakin syystä toi persoona vaan vetoaa eikä hullumman näköinenkään:) Mitäs muut tykkää?
Kommentit (26)
Tykkään myös! Antaa itsestään tosi symppiksen ja fiksun kuvan ja ulkonäkökin kiva. Niin, ja kirjoittaa myös osaa :)
Luen juuri Metsäjättiä ja katselen aina välillä sen kuvaa kirjassa. Eli 1. palkinto!
Oih, tykkään myös. Häneen voi törmätä Hakaniemen suunnalla. T. Monesti siellä häneen törmännyt
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:28"]
Oih, tykkään myös. Häneen voi törmätä Hakaniemen suunnalla. T. Monesti siellä häneen törmännyt
[/quote]Arvelen, ettet kuitenkaan törmännyt? Vai onko siellä niin kapeat kadut, että kuljette olkapäät mustelmilla..
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:44"]
Eikö se ole syömishäiriömies?
[/quote]
Eiku se on Juha Itkonen.
Se on aeeeewan ehana! Siin katseessa on jotakin heruttavaa, seksikästä, kuumottavaa. Niin kiltin ja viattoman näköinen, mutta ehkä vähän tjuhma kuitenkin, en tiedä <3
Nami nami!
rva 44
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:48"]
Kappas, Miika tullut taas palstalle itsensä kanssa keskustelemaan!
[/quote]
Olet vaan kateellinen, joku 11cm:n mies. :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:50"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:48"]
Kappas, Miika tullut taas palstalle itsensä kanssa keskustelemaan!
[/quote]
Olet vaan kateellinen, joku 11cm:n mies. :D
[/quote]
Moi Miika!
19 korjaa: En syö kirjoja:). Mutta hänen kirjoittamat kirjat ovat hyvää luettavaa:).
Miika on ihqu ja fiksu. Tykkään sen rauhallisesta keskustelutyylistä. :)
Miika Nousiainen on AV:n virallinen seksisymboli.