Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olette ihastuneet, teettekö aina aloitteen vai annatteko olla?

Vierailija
09.10.2021 |

Niin. Itse ihastun miehiin hyvin usein, mutta parisuhde ei kiinnosta tippaakaan onko se omituista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annnan olla. Nytkin mulla on useampi mies kiikarissa esim. työpaikalta tai työmatkabussista :)

Vierailija
2/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annnan olla. Nytkin mulla on useampi mies kiikarissa esim. työpaikalta tai työmatkabussista :)

Aloitin iltaopinnot ja täysin sama tilanne :D söpöjä ja mukavia miehiä pilvin pimein, ja vatsassa lepattelee perhosia kun heitä ajattelee mutta pidän näitä kuitenkin harmittomina ihastuksina enkä usko haluavani parosuhdetta tai edes seksiä heidän kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitin iltaopinnot ja täysin sama tilanne :D söpöjä ja mukavia miehiä pilvin pimein, ja vatsassa lepattelee perhosia kun heitä ajattelee mutta pidän näitä kuitenkin harmittomina ihastuksina enkä usko haluavani parosuhdetta tai edes seksiä heidän kanssaan.

Monista voisi tulla vaikeuksia ja kaikenlaista draamaakin, esim. naapurin ukkomies.

Vierailija
4/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla, kun en halua saada pakkeja ja menettää kasvojani.

N40

Vierailija
5/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei tee ikinä aloitetta. Mies ei voi koska metoo. Tuossapa nykyaika tiivistettynä.

Vierailija
6/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kiinnostuneet naiset aloitteen tehneet. Mistä minä voisin tietää naisen kiinnostuksesta, jos olisin itse aloitteellinen?

Vierailija
7/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tee aloitetta, jos tiedän, että mies on varattu. Muutenkaan en tekisi aloitetta, jos totean, ettei mieheen ole mahdollisuuksia. Pääasiassa en siis tee minkäänlaista aloitetta, koska jompi kumpi näistä vaihtoehdoista täyttyy.

Vierailija
8/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen tehnyt aloitteen. 

Vierailija
9/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tee aloitetta, jos tiedän, että mies on varattu. Muutenkaan en tekisi aloitetta, jos totean, ettei mieheen ole mahdollisuuksia. Pääasiassa en siis tee minkäänlaista aloitetta, koska jompi kumpi näistä vaihtoehdoista täyttyy.

Millä perusteella ajattelet ettei mieheen ole mahdollisuuksia?

Vierailija
10/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittenteko on naisten hommaa.

Vierailija
11/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei ole varattu, niin teen kyllä aloitteen.

Vierailija
12/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vanha, mutta kuulostaisi oudolta tehdä aloite joka kerran kun ihastuu. Ja miehenhän se aloite kuulu tehdäkin. Tutuu kuitenkin siltä, että ihastumisia on niin paljon, että olisi outoa näyttää vihreää valoa miehelle joka kerta, kun ihastuu. Nuorena sitä ihastuu usein.

Vierailija
13/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on vetäny vissiin päiväkännit, ku kertovat ihastuksistaan miehiin. No, eiköhän viimeistään krapulassa miehet ole taas sikoja.

Vierailija
14/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasoteorian mukaan. Alfoja ei kannata yrittää, koska ne haluaa vain kertapanon.

Vierailija
15/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on vetäny vissiin päiväkännit, ku kertovat ihastuksistaan miehiin. No, eiköhän viimeistään krapulassa miehet ole taas sikoja.

Ihania miehiä on maailma täynnä varsinkin kun ei tarvitse olla heidän kanssaan parisuhteessa! Tuo känniajatus kertoo vain sinusta itsestäsi.

Vierailija
16/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla saa varmaan olla ihastus/ihastuksia, kun en ole koskaan krapulassa, koska en juo. 

Vierailija
17/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä voi mennä sivusuun mukava mies, kun noin yleisesti ajattelee. 

Vierailija
18/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanha, mutta kuulostaisi oudolta tehdä aloite joka kerran kun ihastuu. Ja miehenhän se aloite kuulu tehdäkin. Tutuu kuitenkin siltä, että ihastumisia on niin paljon, että olisi outoa näyttää vihreää valoa miehelle joka kerta, kun ihastuu. Nuorena sitä ihastuu usein.

Kaikki eivät ihastu jatkuvasti joka toiseen vastaantulijaan. Sana "ihastua" on harvinaisen epämääräinen sen vuoksi, että ihmiset tulkitsevat sen niin eri tavoin. Jollekin se tarkoittaa valtavaa vetovoimaa tiettyä ihmistä kohtaan. pään sekoittavaa tunnetta, mutta jollekin se tarkoittaa lähinnä vain sitä, että on huomannut toisen olevan "ihan mukava ja hyvännäköinen". Ymmärrän, että jälkimmäisessä tapauksessa kaikkia ei ala tavoitella, ja ihastuksiakin voi tulla useampi viikossa. Ensin mainitussa tapauksessa taas niitä tulee harvoin ja voivat kestää pahimmillaan yksipuolisinakin useita vuosia.

Vierailija
19/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen ei ole varattu, niin teen kyllä aloitteen.

Tämä. Teen aina aloitteen, koska en halua katua passiivisuuttani myöhemmin. Ehkä jokus vielä tärppää.

Vierailija
20/28 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kaikkea muuta kuin korkeatasoisen miehen käytökseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi