Mitä joukkuetta miehesi kannattaa?
Meillä mies on intohimoinen Tapparan kannattaja ja tartuttanut innostuksensa vuosien varrella minuunkin. Peleihin tulee välillä lähdetyksi mukaankin. Jalkkiksessa seuraa Liverpoolia ja Hakaa. Mitenkäs teillä? Seuraatteko itse vai pidättekö miesten hömpötyksenä?
Kommentit (13)
SaiPaa ja Jyppiä. En kyllä ymmärrä, kun me ei edes asuta L.rannassa tai Jyskylässä. Jalkapallossa se fanittaa HJK:ta ja Aton Villaa ja koriksessa Honkaa. Miesten hömppää, eli en seuraa, vaikka olen joskus harvoin käynytkin sen kanssa korista katsomasta.
Liigassa IFK, veikkausliigassa IFK, jääpallossa Akilles, NHL Minnesotaa, Real Madrid jalkapalloo
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:34"]
Ei se kato kuin formuloita.
[/quote]
Kiva kun kerroit, kysyttiinköhän kuitenkaan että mitä urheilua miehesi katsoo?
Mieheni on nössö eikä tykkää urheilusta mutta itse seuraan liigaa ja kannatan IFKta. Entisen kanssa käytiin yhdessä matseissa ja hän hommasi minulle tälle kaudelle kausarinkin. (Oltiin siis vielä silloin yhdessä)
Yleensä on aina pienemmän ja yllättäjän puolella. Paitsi lätkässä, jossa Kerho (siis HPK) on kotipaikan sanelema ehdoton suosikki. Niin minunkin. Pesiksessä symppaamme Tahkoa, kun Hyvinkää on entinen kotikaupunkini.
Mun mies katsoo paljon urheilua, mutta enemmän hyvän pelin kun minkään joukkueen takia. Jääkiekossa se kannattaa ehkä vähän Kärppiä ja jalkapallossa (MM/EM) Espanjaa. Mä kannatan aina sitä epätodennäköisintä voittajaa ;)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:31"]
pidättekö miesten hömpötyksenä?
[/quote]
Inhoan tuollaisia stereotypisointeja puolin ja toisin. Kaikki miehet ei ole kiinnostuneita urheilusta, kuten kaikki naiset ei ole meikeistä. Mun mies ei seuraa urheilua missään muodossa.
Kysyin ja vastasi, että Räikkösen joukkue on paras.
No ainakin täällä oli hirveä metakka äsken kun Ässät teki maalin.