Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi antaa ymmärtää, jos on varattu?

Vierailija
09.10.2021 |

Mies on flirttaillut aina nähdessä hyvin paljon ja somessa keskustellut kanssani moneen sävyyn viikkoja. Ei ollut mitään merkkejä, että on varattu. Nyt yhtäkkiä laittoi facebookissa kuvan ja romanttisen runon jonkun naisen kanssa. Ilmeisesti ihan vuosipäivää viettävät. Miksi ihmeessä pitää sitä karismaansa testailla viattomien ihmisten kustannuksella?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kaksoiselämää eläviä valitettavasti löytyy….

Vierailija
2/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäise mieheltä. Laita vaikka sinne somen naiselle teidän keskusteluista kuvakaappaus ja kirjoita, että rakas siippasi voisi lopettaa muiden vikittelyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kysyisin mieheltä asiasta ihan suoraan. Mitä sitä nyt enempää miettimään ja kyselemään täältä jotain yleispätevää vastausta, kun voi kysyä asiasta ko. ihmiseltäkin.

Vierailija
4/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni niin tyhmäksi. Hävettää jotenkin se oma flirttailu ja se viehtymys minkä tunsin. Siksi kirjoitin jonnekin random palstalle, enkä tosielämässä. Hävettää.

Vierailija
5/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää. Oman kokemuksen perusteella juuri varatut flirttailevat eniten. Hakevat jännnitystä ja fantasioinnin kohdetta pitkään liittoon. Väärinhän tuo on flirttailun kohdetta kohtaan. Tottakai jotkut etsivät myös salasuhdetta. Todella harvoin ovat kuitenkaan jättämässä puolisoaan.

Vierailija
6/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ihmetyttää, miksi hyvässä suhteessa olevat flirttailevat muille? Tiedän yhden miehen, jolla vaikuttaa olevan kaikki hyvin suhteessa. Käyvät paljon ulkona syömässä, yhteisillä matkoilla yms. Silti flirttailee koko ajan töissä. Miksi ihmeessä? Minäkin haluaisin vastauksia tähän, jos joku teistä tietää :D

Vierailija
7/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse pelkän flirtin perusteella mitään tee suuntaan tai toiseen, se on vain flirttiä. Mutta tässäkin tapauksessa se eteni sellaiseen tutustumiseen toisesta ihmisestä jne. Selkeisiin aikeisiin tehdä jotain.

Kuten joku aiemmin mainitsi, selvästi vain hauskanpitoa ajatuksissa toisen kustannuksella piristääkseen omaa suhdetta.

Vierailija
8/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä naisen logiikkaa, jos mieleeni tulee hänen pelästyneen omia fiiliksiään sinuun? Itse pönkittäisin julkisuudessa suhdettani omaan kumppaniin, jos tunteet toiseen veisi vallan ja haluaa tehdä pesäeron siihen toiseen. Vesittää se, ennen kuin mitään tapahtuu?

Vierailija
9/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka olen nainen. Minulla on parisuhteessa kuiva kausi koska miestä ei kiinnosta seksi. Flirttaan siis töissä varattuna itsekin toisen kanssa, jotta elämäni ei olisi niin masentavaa. Työkaveri on samanhenkinen ja äärimmäisen komea. Ei kai sitä tule pidemmälle vietyä, siitä tulisi paha mieli. On kiva laittaa töihin kivat vaatteet ja panostaa ulkonäköön ja nähdä että joku noteeraa sen.

Vierailija
10/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, sinulla ei ole tosiaankaan mitään hävettävää. Varatulla on. Vapaana ihmisenä saat ihastua keneen haluat.

Sinuna laittaisin kaverin selkä seinää vastaan. Näitä tyyppejä riittää. Naiset ovat heille aivan liian mukavia, eivätkä vaadi oikeutta ja käytöstapoja. Kun joku heitä kunnolla rökittää, niin eivät ainakaan heti uskalla lähteä uuteen leikkiin. Teet samalla muillekin naisille palveluksen.

Riippuu, mitä kaveri on antanut ymmärtää. Sen mukaan toimisin. Jos on ollut jo hyvinkin lämpöistä, niin ottaisin ehkä siihen hänen naiseensa yhteyttä. Jos on vain vähäistä, niin iskisin miehelle tujua tekstiä.

Ja sinulle, joka vähättelit flirttailua...miten suhteet alkavat? Flirtillä. Sillä nimenomaan. Mistä kukaan voi etukäteen tietää, kuka on tosissaan ja kuka ei, jos ei yritä? Vastuu on varatulla. Aina.

Vierailija
11/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakaappaus flirttailu keskusteluista sille naiselle ja ei aikaakaan niin mies on sun. Jos haluat sellaisen pettävän miehen. Itse en alentuisi viihdykkeeksi varatulle.

Ainut hyvä idea on paljastaa miehen teot puolisonsa selän takana.

Vierailija
12/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvakaappaus flirttailu keskusteluista sille naiselle ja ei aikaakaan niin mies on sun. Jos haluat sellaisen pettävän miehen. Itse en alentuisi viihdykkeeksi varatulle.

”Miehesi hymyili minulle työaikana ja työpaikalla” 😂

Vierailija
13/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä omaan napaan tuijottajia riittää.

Vierailija
14/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, sinulla ei ole tosiaankaan mitään hävettävää. Varatulla on. Vapaana ihmisenä saat ihastua keneen haluat.

Sinuna laittaisin kaverin selkä seinää vastaan. Näitä tyyppejä riittää. Naiset ovat heille aivan liian mukavia, eivätkä vaadi oikeutta ja käytöstapoja. Kun joku heitä kunnolla rökittää, niin eivät ainakaan heti uskalla lähteä uuteen leikkiin. Teet samalla muillekin naisille palveluksen.

Riippuu, mitä kaveri on antanut ymmärtää. Sen mukaan toimisin. Jos on ollut jo hyvinkin lämpöistä, niin ottaisin ehkä siihen hänen naiseensa yhteyttä. Jos on vain vähäistä, niin iskisin miehelle tujua tekstiä.

Ja sinulle, joka vähättelit flirttailua...miten suhteet alkavat? Flirtillä. Sillä nimenomaan. Mistä kukaan voi etukäteen tietää, kuka on tosissaan ja kuka ei, jos ei yritä? Vastuu on varatulla. Aina.

Kiitos, tekstisi auttoi vähentämään häpeän määrää. Oma häpeä juontaa juurensa teini-iän rankasta kiusaamisesta.

Vierailija
15/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli myös viestitellyt...

Vierailija
16/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna kysyisin mieheltä asiasta ihan suoraan. Mitä sitä nyt enempää miettimään ja kyselemään täältä jotain yleispätevää vastausta, kun voi kysyä asiasta ko. ihmiseltäkin.

kyllä täällä on kivempaa haukkua kaikkia miehiä kuin vain kysyä siltä yhdeltä tietyltä mieheltä

Vierailija
17/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän se on pettämistä, ei flirttailua. Etkö ymmärrä näiden eroa?

Vierailija
18/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän se on pettämistä, ei flirttailua. Etkö ymmärrä näiden eroa?

Ei kaikki keskustelu vastakkaisen osapuolen kanssa ole pettämistä, etkö itse ymmärrä näiden eroa?

Vierailija
19/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas joku sarjapeukuttaja alas :D

Vierailija
20/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää, miksi hyvässä suhteessa olevat flirttailevat muille? Tiedän yhden miehen, jolla vaikuttaa olevan kaikki hyvin suhteessa. Käyvät paljon ulkona syömässä, yhteisillä matkoilla yms. Silti flirttailee koko ajan töissä. Miksi ihmeessä? Minäkin haluaisin vastauksia tähän, jos joku teistä tietää :D

Ei flirttailu mitään tarkoita, se on vain flirttailua, työpäivän piristystä. Jotkut naiset ovat silti varaamassa hääkirkkoa pienen flirtin perusteella. Ennemmin kysyisin mikä näitä naisia vaivaa?

Ei ole sukupuolisidonnaista. Muuan mies ryhtyi pakkaamaan peräkärryään ja muuttamaan luokseni kun erehdyin vastaamaan hänen viestiinsä deittipalvelussa.

Ja jokainen nainen on kuullut huorittelua mieheltä, joka on kuvitellut naisen kiinnostuneen hänestä. Normaali kohteliaisuus on tulkittu hiukan yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi