Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi antaa ymmärtää, jos on varattu?

Vierailija
09.10.2021 |

Mies on flirttaillut aina nähdessä hyvin paljon ja somessa keskustellut kanssani moneen sävyyn viikkoja. Ei ollut mitään merkkejä, että on varattu. Nyt yhtäkkiä laittoi facebookissa kuvan ja romanttisen runon jonkun naisen kanssa. Ilmeisesti ihan vuosipäivää viettävät. Miksi ihmeessä pitää sitä karismaansa testailla viattomien ihmisten kustannuksella?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei pidä antaa ymmärtää vaan ymmärtää antaa.

Vierailija
22/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni erehtyy luulemaan ystävyyttä ja kohteliaisuutta flirtiksi.

Mutta siitä huolimatta flirtti on elämän suola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea toiminta kirjoitti:

Tollo, olet sitten mies, nainen tai kukkakeppi. Kukaan ei ole vastuussa toisen harhaluuloista, paitsi rakkaushuijarit.

Vierailija
24/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvakaappaus flirttailu keskusteluista sille naiselle ja ei aikaakaan niin mies on sun. Jos haluat sellaisen pettävän miehen. Itse en alentuisi viihdykkeeksi varatulle.

Ainut hyvä idea on paljastaa miehen teot puolisonsa selän takana.

”Miehesi hymyili minulle työaikana ja työpaikalla” 😂

Tuo on muuten oikeasti karmeaa, jos sattuu olemaan puhelias ja nauravainen ihminen, niin joku luulee sen olevan flirttiä?

Vierailija
25/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvakaappaus flirttailu keskusteluista sille naiselle ja ei aikaakaan niin mies on sun. Jos haluat sellaisen pettävän miehen. Itse en alentuisi viihdykkeeksi varatulle.

Tuo on muuten oikeasti karmeaa, jos sattuu olemaan puhelias ja nauravainen ihminen, niin joku luulee sen olevan flirttiä?

Olen ollut mieheni kanssa onnellisesti yhdessä 25 vuotta ja lapsemme ovat aikuisia, enkä ole vaihtamassa miestä varmaan ikinä sormukset löytyvät sormesta myös. Olen töissä asiakaspalvelussa ja tottakai olen ihan kaikille mukava ja ystävällinen, saatanpa kehaistakin vaikka usein näkemäni miehen siististi parturoituja hiuksia tai asiakasnaisen kaunista takkia. Juttelen kaikille ja minulla on aina aikaa vaihtaa muutama ylimääräinen sana niiden asiakkaiden kanssa, jotka haluavat kanssani jutustella.

Eteeni tulee niitä miehiä, jotka luulevat turhia kaikesta. Niitä on ollut aika paljon, vaikka en ole edes nuori, laiha ja nätti enää. Sitä vain alkaa jossakin vaiheessa huomata, että voi tylsyys sentään, tuo mies alkoi nyt sitten tuijottelemaan, tekemään asiaa tyhjästäkin ja kyselemään henkilökohtaisia tai kertomaan itsestään asioita, joista en välittäisi kuulla. Se ei ole mitään flirttiä ja harmitonta, vaan mielestäni hyvin harmillista ja tylsää. Osa on yrittänyt vaikka minkälaisia juttuja, yrittänyt antaa lahjoja ja kukkia, seurannut minua autolleni ja yksi ajeli perässäni muutaman kilometrin ennen kuin pysäytin autoni ja kävin sanomassa, että se leikki saa loppua nyt. Joku on ollut vastassa töissä, kun tulen, yksi seisoi autoni vieressä työpäivän jälkeen ja kaveripyyntöjä ja viestejä on tullut "ihan kaverina, kun jutut jäivät kesken". Kerran olen pyytänyt mieheni tulemaan minua vastaan töiden jälkeen, kun mikään ei mennyt perille. En ole somessa enää näkyvästi ja olen nykyään varautuneempi kuin ennen. Ei sitä vain jaksa.

Vierailija
26/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hittoako seurustelet siellä somessa kaikkien pervertikkojen kanssa.

Mitä? Saat kuule syyttää itteäs vaan. Mitäs teet, mitäs mitäs. Kato kaikki on sun syytä, mitäs mitäs!

Vierailija
27/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa puutteitaan muulla tavalla kulutettua, siksi harrastaa tuota. Itse varmaan kysyisin suoraan mieheltä, että mitä meinaa, ja laittaisin hänen kumppanilleen kuvakaappauksia viesteistä joilla hän yrittää viestittää jotain epäilyttävää sulle, ja kertoisin ettei mies taidakaan olla niin rakastavainen sittenkään häntä kohtaan. Miksi muuten hän ois toisen kanssa yhdessä, ja kuitenkin flirttiä heittäisi sulle??!

Vierailija
28/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli myös viestitellyt...

Sittenhän se on pettämistä, ei flirttailua. Etkö ymmärrä näiden eroa?

Ei viestittely ole automaattisesti pettämistä. Mies ja nainen voivat olla ystäviä keskenään ja siihen voi liittyä viestittelyä ilman mitään sen kummempaa. Kun mielenkiintoinen ihminen tulee elämään ja ihmissuhde lähtee etenemään, niin ei se tarkoita heti avioliittoa ja lapsilaumaa. Se voi tarkoittaa kaveruutta, ystävyyttä ja yhdessä viihtymistä jne. ilman taka-ajatuksia. 

Vierailija
29/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet flirttailusta, joten lyllä se oli ihan flirttiä, ei ystävällisyyttä.

Lopetan osaltani keskustelun tähän, kiitos kaikille vastaamisesta. Tästä lähin jos joku vastaa ap:na, se en ole minä.

Hyvää jatkoa kaikille!

Vierailija
30/44 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea toiminta kirjoitti:

🍑 +🍆=💦 Yes? :-)

Vierailija
31/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaa ymmärtää jos on varattu?

Varatut ääliöt kannattaa jättää rauhaan. Ääliöt flirttailee muille kuin omalle puolisolle ja sitten ihmettelevät mikä omassa parisuhteessa mättää ja miksi puoliso ei ole enään onnellinen, samalla kun kaikki huomio ja iloinen flirttailu kohdistetaan parisuhteen ulkopuolelle.

Vierailija
32/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas ymmärtää kysyä siviilisäätyä.

Vierailija
33/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatun puolisona olin onnellinen kuullessani yhteiseltä ystävältä mitä puolisoni oli työpaikallaan ja baari-iltoina touhunnut. Eromme jälkeen tutustuin sattumalta yhteen hänen työkaveriin. Selvisi myös että oli laitellut flirttiviestejä työkaverilleen joka ei tiennyt että puolisoni oli varattu.

Vierailija
34/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka antaa ymmärtää ovat vain huomion perässä, haluavat ihailuasi ja huomiotasi huonon itsetuntonsa vuoksi.

Vierailija
35/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää, miksi hyvässä suhteessa olevat flirttailevat muille? Tiedän yhden miehen, jolla vaikuttaa olevan kaikki hyvin suhteessa. Käyvät paljon ulkona syömässä, yhteisillä matkoilla yms. Silti flirttailee koko ajan töissä. Miksi ihmeessä? Minäkin haluaisin vastauksia tähän, jos joku teistä tietää :D

Ei flirttailu mitään tarkoita, se on vain flirttailua, työpäivän piristystä. Jotkut naiset ovat silti varaamassa hääkirkkoa pienen flirtin perusteella. Ennemmin kysyisin mikä näitä naisia vaivaa?

Niin no mitä olen itse huomannut, niin monille miehille se on kutsu seksiin. Vaikka kaikki osapuolet olisivat varattuja. Siksi olen yleensä hyvin varovainen tällaisissa. Se pieni työpäivän piriste tuleekin WA-viesteihin "mites olis ;)".

Vierailija
36/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt on vain oma tulkintasi asioista. Naisten mielestä näemmä kaikki kohteliaisuus on limaista vikittelyä.

Vierailija
37/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyönyt vetoa tartutko koukkuun vai ei.

Vierailija
38/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pinppiä, äläkä liikoja tuumi.

Vierailija
39/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, sinulla ei ole tosiaankaan mitään hävettävää. Varatulla on. Vapaana ihmisenä saat ihastua keneen haluat.

Sinuna laittaisin kaverin selkä seinää vastaan. Näitä tyyppejä riittää. Naiset ovat heille aivan liian mukavia, eivätkä vaadi oikeutta ja käytöstapoja. Kun joku heitä kunnolla rökittää, niin eivät ainakaan heti uskalla lähteä uuteen leikkiin. Teet samalla muillekin naisille palveluksen.

Riippuu, mitä kaveri on antanut ymmärtää. Sen mukaan toimisin. Jos on ollut jo hyvinkin lämpöistä, niin ottaisin ehkä siihen hänen naiseensa yhteyttä. Jos on vain vähäistä, niin iskisin miehelle tujua tekstiä.

Ja sinulle, joka vähättelit flirttailua...miten suhteet alkavat? Flirtillä. Sillä nimenomaan. Mistä kukaan voi etukäteen tietää, kuka on tosissaan ja kuka ei, jos ei yritä? Vastuu on varatulla. Aina.

Kiitos, tekstisi auttoi vähentämään häpeän määrää. Oma häpeä juontaa juurensa teini-iän rankasta kiusaamisesta.

Luultavasti se mies halusi vain leikkiä sinulla, häpeäisin sinuna. Olit helppo. Mutta turha sitä on hävetä enää.

Vierailija
40/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti ja flirtti. Flirtti on yleensä vähän eri asia kun antaa ymmärtää jotain jatkosta. Tietenkin joku voi pelleillä ja harrastaa vähän oudompaa flirttiä. Selvää "antaa ymmärtää" on mielestäni vasta se kun kutsuu treffeille tai kylään tai puhellaan muutenkin henkilökohtaisia. Kyllä sen yleensä huomaa. Some kontakteista en tiedä pelisääntöjä kun en ole somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi