Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksevatko teidän lapsenne jatkuvasti ulko-ovella ruinaamassa ulos mitä tavaraa milloinkin?

Vierailija
04.09.2006 |

Eskarilainen ulkoilee ystävänsä kanssa usein iltaisin ja ovi käy viiden minuutin välein. " Äiti mä haluun juomapullon." " Äiti mä haluun käsilaukun mun juomapullolle." " Mä haluun nukenrattaat." " Mä haluun toisenlaisen pannan päähän."

Onko tämä joku tyttöjen tauti vai onko samanikäisten poikien ulkona oleminen samanlaista välineurheilua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5v. neiti ja juuri tätä asiaa yritetään opetella. Sisälelut kuuluu sisälle ja ulkolelut ulos.

Antakaas vinkkejä kuinkas tuo menisi parhaiten perille ;).

Vierailija
2/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla ei kertakaikkiaan voi olla ilman juomapulloa, mukia, vesipyssyä, lompakkoa jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mies hoitaa homman just nyt.

Vierailija
4/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomapullot on asia erikseen, meillä eskarilainen hakee itse juotavansa.

Vierailija
5/5 |
04.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tytön kaverit ovat raahaneet ulos jopa värityskirjoja ja muuta älytöntä.

Mutta meillä on ollut tiukka linja, että sisäleluja ei viedä ulos. Ja olen selittänyt tytölleni, että miten käy sisälelujen kanssa joita vie ulos, ne voi likaantua, rikkoutua tai hävitä tai vaikkapa tippua viemäriin, ja sieltä niitä ei enää saa pois. Aika hyvin meni jakeluun tämä juttu.

Vesipullot on meillä ollut Fun Light pulloja ja muita pantittomia kertakäyttö muovipulloja, ja niistä ei tarvitse pitää erityistä huolta, josa katoavat, sillä ei ole merkitystä. Ja niistä on sitten myös voitu välillä tarjota kaverillekin oma vesipullo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän