Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut nuorempaan miehen :(

Vierailija
04.12.2014 |

Olen ihastunut itseäni viisi vuotta nuorempaan mieheen, ja hän minuun. 

Ongelma on, että en luota siihen, että suhteemme voisi pidemmällä tähtäimellä kestää. Tiedän, kyse on omasta huonosta itsetunnostani ja siinä, että olen täältä ja muualta lukenut vain kauhutarinoita siitä, miten miehet jatkuvasti lähtevät itseään huomattavasti nuorempien naisten matkaan, vaikka oma vaimo olisi samanikäinen, tai jopa hieman nuorempi. Miten ihmeessä mies sitten tyytyisi itseään jopa jonkin verran vanhempaan naiseen?

Miten pääsisin eroon näistä ajatuksista ja voisin luottaa tähän juttuun?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vai oikein yläfemmoja baareissa, taidatte olla vajaaälyistä jengiä. Itse olen liikkunut 3v 18-22 vuotiaiden miesten porukassa mukana ja siellä kukaan ei käyttäydy noin "kaadoistaan". Jokainen saa seksiä varmasti, muttei huutele sitä porukassa. On vain epätoivoisen nörtin merkki kehus pillun saannistaan. Muut kun pitävät tuossa iässä asiaa jo ihan itsestäänselvänä.

Vierailija
42/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:49"]

Lisäksi mies on komea ja hoikka, minä rumanpuoleinen ja ylipainoinen. En minä vaan viitsi elämääni kuluttaa sellaisten miettimisiin että miksi mies tyytyy minuun tai jättääkö se minut joskus. Minä vaan nautin joka ainoasta hetkestä kun saan nauttia yhdessäolosta hänen kanssaan :) Ihan sama loppuuko se huomenna, tai 10 vuoden päästä, tai ollaanko kunnes kuolema meidät erottaa. Se on sen ajan murhe. Ei pidä antaa omien synkkien tulevaisuuden pelkojen varjostaa nykyhetkeä ja estää nauttimasta siitä.

[/quote]

Samankaltainen tilanne, pystyisinpä olemaan kuten sinä! Mietin vain "miksi se olisi minusta kiinnostunut"

[/quote]

Onko mies kenties maahanmuuttajataustainen? Asetalma kuullostaisi vähän siltä, mitä nyt katukuvasta nähnyt.

[/quote]

Ei ole vaan komea kotimainen. Ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:10"]no harmi jos sinun muijasi rupsahti. Ei me kaikki ajateltu :) minun siskoni 45v on helvetin kaunis ja hyväkroppainen verrattuna moneen pullamössönuoreen. On nuorissa tietysti hyvännäköisiäkin, mutta 1/3 on pulskia. Pitäisikö sun käydä sun erekriovaivaa näyttämässä lääkärille, jos se on kiinni tuollaisesta. Mitäs kun olet 60v ja pitäisi seksiä saada, ja ei nouse kun max 20 vuotiaan kanssa, joudut joko hommaamaan hyvät tulot ja tosi tyhmän naisen, luopumaan parisuhteesta ja perhehaaveista ja käymään maksullisissa. Kuulostaa isolta ongelmalta, mutta onneksi ongelma on sinun.[/quote]

Kyllä kaikki rupsahtaa ajan kanssa. Jotkut vain kuvittelevat muuta peilin edessä seistessään. Mulle riittää se 1/3 hoikkia ja fittejä, pullamössöt voin sivuuttaa helposti. Erektio on tosiaan aika vahvasti riippuvainen kiihottumisesta. Roikkuva, vanha ja selluliittinen kroppa ei vain innosta. Varsinkin rinnat rupsahtavat tosi nopeasti. Eikä se ole minun vikani, vaan luonnon. 

Tulot on ihan kohtuulliset 7000€/kk+. Ei hyvät, mutta kohtuulliset. Perhehaaveita ei ole, päinvastoin. Maksullisissa käy jo nyt. Varsinkin tsekkitytöt ovat melkoisen nättejä. Eikä se ainakaan parisuhdetta kalliimmaksi tule... Jää myös aikaa matkustella kavereiden kanssa.

Jotta näin. Mutta onnea edelleen sen 25-vuotiaan formaldehydissä säilömiseen.
[/quote] selvä onnea sinulle. Itse myös uskon yhtä vahvasti itseeni ja minun 25 mieheni nai minua ihan into pinkeänä monta kertaa päivässä :)

Vierailija
44/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaako se nussia?

Vierailija
46/58 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
47/58 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 42 (nainen) ja 35 (mies) ja kyllä meillä mies on se rupsahtaneempi osapuoli. Tässä iässä elintavat alkavat näkyä naamassa ja etenkin vyötärönympäryksessä.

Vierailija
48/58 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:31"]Hyvä itsetunto pitää molemmilla olla jos ikäeroa on yli 10 vuotta. Ja jos on hyvä itsetunto niin ikäero ei merkkaa mitään. Muut asiat on paljon tärkeämpiä.
[/quote]sori, vahingossa alapeukutin. Samaa mieltä olen.

Vierailija
49/58 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5vuotta ei ole ikäero eikä mikään. Tuttavapiirissäni on pareja joiden ikäero on 20 v ja molempiin suuntiin. Ethän sinä sen iän kanssa seurustele vaan ihmisen.

Vierailija
50/58 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:25"]

Olen ihastunut itseäni viisi vuotta nuorempaan mieheen, ja hän minuun. 

Ongelma on, että en luota siihen, että suhteemme voisi pidemmällä tähtäimellä kestää. Tiedän, kyse on omasta huonosta itsetunnostani ja siinä, että olen täältä ja muualta lukenut vain kauhutarinoita siitä, miten miehet jatkuvasti lähtevät itseään huomattavasti nuorempien naisten matkaan, vaikka oma vaimo olisi samanikäinen, tai jopa hieman nuorempi. Miten ihmeessä mies sitten tyytyisi itseään jopa jonkin verran vanhempaan naiseen?

Miten pääsisin eroon näistä ajatuksista ja voisin luottaa tähän juttuun?

[/quote]

Äh, äiti on naimisissa 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Vasta eronneena keski-ikäisenä monen lapsen äitinä ei voinut uskoa millään, että tämä nuorempi mies olisi tosissaan hänen suhteensa. Ovat olleet yhdessä yli 30 vuotta. 

Ja sisko meni naimisiin 5 vuotta nuoremman miehen kanssa ja ovat maailma onnellisimpia yhdessä. Minun expuolisoni oli samanikäinen, mutta suurin osa vuosien avioliitosta oli yhtä kärsimystä. Meidän ei olisi pitänyt mennä koskaan naimisiin ainakaan toistemme kanssa. 

Ei se ikä vaan se, miten te sovitte toistenne kanssa, merkitsee jotakin. Jos olette onnellisia toistenne kanssa, osaatte puhua asioista ja tehdä riidan jälkeen sovinnon, niin antaa palaa. Ihan oikeasti, nainen. 

Vierailija
51/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi, vaan ota ilo irti nuoresta ja viriliistä sonnistasi! ;)

Vierailija
52/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsistakeikkaa! Samassa veneessä kellutaan...

Vierailija
53/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]

Mitä mieltä mies on ikäerosta? Kauanko olette olleet yhdessä?

[/quote]

Muutaman kuukauden olemme vasta tapailleet. Hän vaikuttaa ihastuneelta, emmekä ole keskustelleet ikäerostamme mitenkään suuremmin, joten vaikuttaa siltä, että hänelle se ei ole mikään ongelma. Oman pääni sisällä vaan tällaisia mietin.

[/quote]

Jos se tykkää puumista ;D

Minä olen kerran ihastunut itseäni pari vuotta nuorempaan mieheen. Jälkeen päin ajatellen koko hommassa kyse oli vain jostain minun hoivavietistäni, eikä suhteesta olisi mitenkään voinut tulla tasa-arvoista, kahden aikuisen välistä parisuhdetta. Tosin tuolla miehellä oli adhd ja hän oli senkin vuoksi ehkä hieman "penska".

[/quote]

No mitä alapeukutettavaa tässä nyt oli?

[/quote]

Alapeukutin, syystä että otit oman tapauksesi esiin ikään kuin esimerkkinä, miksi ikäero on paha juttu, vaikka selvästikään tapauksessasi ei ole kyse ikäerosta vaan miehen muista ominaisuuksista jotka hänellä luultavasti on vielä 50-vuotiaanakin...

Vierailija
54/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]

Mitä mieltä mies on ikäerosta? Kauanko olette olleet yhdessä?

[/quote]

Muutaman kuukauden olemme vasta tapailleet. Hän vaikuttaa ihastuneelta, emmekä ole keskustelleet ikäerostamme mitenkään suuremmin, joten vaikuttaa siltä, että hänelle se ei ole mikään ongelma. Oman pääni sisällä vaan tällaisia mietin.

[/quote]

Jos se tykkää puumista ;D

Minä olen kerran ihastunut itseäni pari vuotta nuorempaan mieheen. Jälkeen päin ajatellen koko hommassa kyse oli vain jostain minun hoivavietistäni, eikä suhteesta olisi mitenkään voinut tulla tasa-arvoista, kahden aikuisen välistä parisuhdetta. Tosin tuolla miehellä oli adhd ja hän oli senkin vuoksi ehkä hieman "penska".

[/quote]

No mitä alapeukutettavaa tässä nyt oli?

[/quote]

Alapeukutin, syystä että otit oman tapauksesi esiin ikään kuin esimerkkinä, miksi ikäero on paha juttu, vaikka selvästikään tapauksessasi ei ole kyse ikäerosta vaan miehen muista ominaisuuksista jotka hänellä luultavasti on vielä 50-vuotiaanakin...

[/quote]

No sen takiahan mä tuon asian mainitsinkin, ettei Ap huolestuisi, koska hänen tapauksessaan ei todennäköisesti ole kyse tuosta.

Vierailija
55/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kanssa sama ikäero ja pian tulee vuosi ekasta tapaamisesta. Hyvin pyyhkii ja yhdessä suunnitellaan tulevaisuutta. Ei ikäeroa edes huomaa tässä arjessa, itse olen kuitenkin spontaani enkä kaavoihin kangistunut, joten ihanaa kun kumppani jaksaa perässä pysyä ja innostua asioista :)

Kaikki sujuu hienosti eikä ikä vaikuta meidän suhteessa mihinkään ja jos vaikuttaakin,niin positiiviseella tavalla. Seksi on hyvää ja sitä on PALJON...mieskunto kohdillaan moneenkin erään ;)

Onnea ap:lle, nauti ja suotta pelkäät tollasia asioita :)

Vierailija
56/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:56"]

Ihan mielenkiinnosta: mitä tuo "vaikuttaa ihastuneelta" tarkoittaa? Mistä edes tiedät, että mies haluaa suhteen?

[/quote]

Mullekin sattui silmään. Kohta Ap avaa ketjun aiheesta Onko mies tosissaan vai vaan pillun perässä?

Vierailija
57/58 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään suhde ei välttämättä kestä, joten miksi tuo 5 vuotta nyt niin paljon merkitsisi...

Mietin tosin sitä milloin (jos) sinulla biologinen kello naksahtaa ja onko nuorehko miesystäväsi valmis isäksi muutaman vuoden sisällä?

41vm

Vierailija
58/58 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja työkaverilla 11v ikäero, mies 28v ja minä 39v. Molemmilla lapset ja puolisot. tehdään paljon duunia kahdestaan. Käyn ihan kuumana mieheen, en tiedä onko tunne molemminpuolinen. Puhutaan kyllä yleisesti kaksimielisiä, muttei suoraan kohdistettuna toiselle. Mitä tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän