Ihastunut nuorempaan miehen :(
Olen ihastunut itseäni viisi vuotta nuorempaan mieheen, ja hän minuun.
Ongelma on, että en luota siihen, että suhteemme voisi pidemmällä tähtäimellä kestää. Tiedän, kyse on omasta huonosta itsetunnostani ja siinä, että olen täältä ja muualta lukenut vain kauhutarinoita siitä, miten miehet jatkuvasti lähtevät itseään huomattavasti nuorempien naisten matkaan, vaikka oma vaimo olisi samanikäinen, tai jopa hieman nuorempi. Miten ihmeessä mies sitten tyytyisi itseään jopa jonkin verran vanhempaan naiseen?
Miten pääsisin eroon näistä ajatuksista ja voisin luottaa tähän juttuun?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]
Mitä mieltä mies on ikäerosta? Kauanko olette olleet yhdessä?
[/quote]
Muutaman kuukauden olemme vasta tapailleet. Hän vaikuttaa ihastuneelta, emmekä ole keskustelleet ikäerostamme mitenkään suuremmin, joten vaikuttaa siltä, että hänelle se ei ole mikään ongelma. Oman pääni sisällä vaan tällaisia mietin.
[/quote]
Jos se tykkää puumista ;D
Minä olen kerran ihastunut itseäni pari vuotta nuorempaan mieheen. Jälkeen päin ajatellen koko hommassa kyse oli vain jostain minun hoivavietistäni, eikä suhteesta olisi mitenkään voinut tulla tasa-arvoista, kahden aikuisen välistä parisuhdetta. Tosin tuolla miehellä oli adhd ja hän oli senkin vuoksi ehkä hieman "penska".
Ihan mielenkiinnosta: mitä tuo "vaikuttaa ihastuneelta" tarkoittaa? Mistä edes tiedät, että mies haluaa suhteen?
Tunnen just yhden tällaisen 25-vuotiaan miehen, joka kertoilee ihastuksestaan 29-vuotiaaseen naiseen. Se alkoi mulle valitella miten tuo ikäero tuntuu suurelta vaikka nainen on aivan ihana. Sanoin sille pahasti, koska jos se nainen on ihana, niin totta munassa se on ihana vielä 20 vuoden päästäkin, ja silloin parilla voi olla takana ihana 20 vuoden kumppanuus! Ei se ikäero tee mitään, mahdolliset ongelmat johtuvat ihan muista asioista.
Älytöntä miettiäkin jotain viiden vuoden ikäeroa. Miettisitkö samaa jos mies olisi 5 vuotta vanhempi? Ihan yhtä hyvin sinä voit kyllästyä häneen tai haluta erota toisen miehen takia. Ei iällä ole yhteensopivuuden ja rakkauden kanssa mitään tekemistä. Vai onko järkevää hylätä ihana, täydellinen mies muutaman vuoden ikäeron takia, ottaa joku samanikäinen, elää sen kanssa tylsää elämää 10 vuotta ja sitten se lähtee ties mistä syystä? Kuka tahansa voi jättää, ei todellakaan ole takuuta vaikka olisitte syntyneet samana päivänä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:54"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:45"]
Mitä mieltä mies on ikäerosta? Kauanko olette olleet yhdessä?
[/quote]
Muutaman kuukauden olemme vasta tapailleet. Hän vaikuttaa ihastuneelta, emmekä ole keskustelleet ikäerostamme mitenkään suuremmin, joten vaikuttaa siltä, että hänelle se ei ole mikään ongelma. Oman pääni sisällä vaan tällaisia mietin.
[/quote]
Jos se tykkää puumista ;D
Minä olen kerran ihastunut itseäni pari vuotta nuorempaan mieheen. Jälkeen päin ajatellen koko hommassa kyse oli vain jostain minun hoivavietistäni, eikä suhteesta olisi mitenkään voinut tulla tasa-arvoista, kahden aikuisen välistä parisuhdetta. Tosin tuolla miehellä oli adhd ja hän oli senkin vuoksi ehkä hieman "penska".
[/quote]
No mitä alapeukutettavaa tässä nyt oli?
Enemmän olisin huolissani tuosta, että tapailua takana jo muutama kuukausi ja tunnesaldo on se, että mies vaikuttaa ihastuneelta. Ei taida olla tosissaan kanssasi, joten mitäpä väliä ikäerollakaan.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:40"]
Mietin tosin sitä milloin (jos) sinulla biologinen kello naksahtaa ja onko nuorehko miesystäväsi valmis isäksi muutaman vuoden sisällä?
[/quote]
Tämä voi olla ongelma. Harva mies haluaa isäksi alle 30-vuotiaana.
Häh, tehän olette periaatteessa samanikäisiä? Outo aloitus. Luulin että kyseessä olis +15 vuoden ikäerosta.
Minulla myös nuorempi mies, ikäeroa 4v ja yhdessäoloa jo 10v. Alussa oli outoa kun hän oli nuorempi, sillä aloimme seurustelemaan kun itse olin 23v mutta eihän tuo ole haitannut mitenkään muuten kuin oman pääni sisällä. Oikeasti hän on oikea kultakimpale. Ja mieheni oli täysin valmis isäksi jo monta vuotta sitten, eli tuo alle 30v on kyllä ihan stereotypiaa. Myös ystävieni miehet ovat tulleet isiksi 26-29 ikähaarukalla.
Empä mäkään luottanut, siksi seurustelusta sovittiin vasta 6kk tapailun jälkeen ja silloinkin, että edetään varovasti ja rauhassa. Meillä kuitenkin eri elämäntilanteet, toinen vasta opiskelemassa amk:ssa ja olen taad itse naimisissa ollut, eronnut, työssäkäyvä 2 kouluikäisen lapsen äiti. Tässä me nyt kuitenkin ollaan 3v oltu yhdessä, 8 vuoden ikäero. Tavattiin kun hän oli 18 ja minä.26.
Ei tuo 5 vuotta ole kuin numero, etkä ole vielä MILF, tottakai 45vuotiaana haluat itsekin 20vuotiasta
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:56"]
Meillä miehen kanssa sama ikäero ja pian tulee vuosi ekasta tapaamisesta. Hyvin pyyhkii ja yhdessä suunnitellaan tulevaisuutta. Ei ikäeroa edes huomaa tässä arjessa, itse olen kuitenkin spontaani enkä kaavoihin kangistunut, joten ihanaa kun kumppani jaksaa perässä pysyä ja innostua asioista :)
Kaikki sujuu hienosti eikä ikä vaikuta meidän suhteessa mihinkään ja jos vaikuttaakin,niin positiiviseella tavalla. Seksi on hyvää ja sitä on PALJON...mieskunto kohdillaan moneenkin erään ;)
Onnea ap:lle, nauti ja suotta pelkäät tollasia asioita :)
[/quote]
Eli kun mies ei sitten "5 vuoden kuluttua" jaksakaan enää paukuttaa rupsahtanutta kroppaasi nykyiseen malliin, vika on miehessä? Tärkeintä on miehen "mieskunto", joka on huipussaan siis ilmeisesti vain tasan 25-vuotiaana. Mutta silti voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, vaikka vääjäämätön epäonnistuminen on vain muutaman vuoden päässä?
Ei logiikalla rajaa, kun naiset asiaa ajaa.
PS: 25-vuotias mies saa yläfemmoja ja ehkä ilmaisen stoben kerrottuaan 30+ kaadosta kavereille. Mistäkö tiedän? Olin itsekin 25-vuotias 7-vuotta sitten. Nyt jo rupsahtanut. Mutta onneksi vielä seisoo - 20-vuotiaiden mimmien kanssa.
Lisäksi mies on komea ja hoikka, minä rumanpuoleinen ja ylipainoinen. En minä vaan viitsi elämääni kuluttaa sellaisten miettimisiin että miksi mies tyytyy minuun tai jättääkö se minut joskus. Minä vaan nautin joka ainoasta hetkestä kun saan nauttia yhdessäolosta hänen kanssaan :) Ihan sama loppuuko se huomenna, tai 10 vuoden päästä, tai ollaanko kunnes kuolema meidät erottaa. Se on sen ajan murhe. Ei pidä antaa omien synkkien tulevaisuuden pelkojen varjostaa nykyhetkeä ja estää nauttimasta siitä.
[/quote]
Samankaltainen tilanne, pystyisinpä olemaan kuten sinä! Mietin vain "miksi se olisi minusta kiinnostunut"
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:56"]
Meillä miehen kanssa sama ikäero ja pian tulee vuosi ekasta tapaamisesta. Hyvin pyyhkii ja yhdessä suunnitellaan tulevaisuutta. Ei ikäeroa edes huomaa tässä arjessa, itse olen kuitenkin spontaani enkä kaavoihin kangistunut, joten ihanaa kun kumppani jaksaa perässä pysyä ja innostua asioista :)
Kaikki sujuu hienosti eikä ikä vaikuta meidän suhteessa mihinkään ja jos vaikuttaakin,niin positiiviseella tavalla. Seksi on hyvää ja sitä on PALJON...mieskunto kohdillaan moneenkin erään ;)
[/quote]
Eli kun mies ei sitten "5 vuoden kuluttua" jaksakaan enää paukuttaa rupsahtanutta kroppaasi nykyiseen malliin, vika on miehessä? Tärkeintä on miehen "mieskunto", joka on huipussaan siis ilmeisesti vain tasan 25-vuotiaana. Mutta silti voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, vaikka vääjäämätön epäonnistuminen on vain muutaman vuoden päässä?
PS: 25-vuotias mies saa yläfemmoja ja ehkä ilmaisen stoben kerrottuaan 30+ kaadosta kavereille. Mistäkö tiedän? Olin itsekin 25-vuotias 7-vuotta sitten. Nyt jo rupsahtanut. Mutta onneksi vielä seisoo - 20-vuotiaiden mimmien kanssa.
[/quote] no harmi jos sinun muijasi rupsahti. Ei me kaikki ajateltu :) minun siskoni 45v on helvetin kaunis ja hyväkroppainen verrattuna moneen pullamössönuoreen. On nuorissa tietysti hyvännäköisiäkin, mutta 1/3 on pulskia. Pitäisikö sun käydä sun erekriovaivaa näyttämässä lääkärille, jos se on kiinni tuollaisesta. Mitäs kun olet 60v ja pitäisi seksiä saada, ja ei nouse kun max 20 vuotiaan kanssa, joudut joko hommaamaan hyvät tulot ja tosi tyhmän naisen, luopumaan parisuhteesta ja perhehaaveista ja käymään maksullisissa. Kuulostaa isolta ongelmalta, mutta onneksi ongelma on sinun.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:09"]
Lisäksi mies on komea ja hoikka, minä rumanpuoleinen ja ylipainoinen. En minä vaan viitsi elämääni kuluttaa sellaisten miettimisiin että miksi mies tyytyy minuun tai jättääkö se minut joskus. Minä vaan nautin joka ainoasta hetkestä kun saan nauttia yhdessäolosta hänen kanssaan :) Ihan sama loppuuko se huomenna, tai 10 vuoden päästä, tai ollaanko kunnes kuolema meidät erottaa. Se on sen ajan murhe. Ei pidä antaa omien synkkien tulevaisuuden pelkojen varjostaa nykyhetkeä ja estää nauttimasta siitä.
[/quote]
Samankaltainen tilanne, pystyisinpä olemaan kuten sinä! Mietin vain "miksi se olisi minusta kiinnostunut"
[/quote]
Onko mies kenties maahanmuuttajataustainen? Asetalma kuullostaisi vähän siltä, mitä nyt katukuvasta nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:56"]
[/quote]
[/quote]
Vaikutat melkoiselta aarteelta. Ei ihmekään ettet omanikäisille naisille kelpaakaan. :D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 18:10"]no harmi jos sinun muijasi rupsahti. Ei me kaikki ajateltu :) minun siskoni 45v on helvetin kaunis ja hyväkroppainen verrattuna moneen pullamössönuoreen. On nuorissa tietysti hyvännäköisiäkin, mutta 1/3 on pulskia. Pitäisikö sun käydä sun erekriovaivaa näyttämässä lääkärille, jos se on kiinni tuollaisesta. Mitäs kun olet 60v ja pitäisi seksiä saada, ja ei nouse kun max 20 vuotiaan kanssa, joudut joko hommaamaan hyvät tulot ja tosi tyhmän naisen, luopumaan parisuhteesta ja perhehaaveista ja käymään maksullisissa. Kuulostaa isolta ongelmalta, mutta onneksi ongelma on sinun.[/quote]
Kyllä kaikki rupsahtaa ajan kanssa. Jotkut vain kuvittelevat muuta peilin edessä seistessään. Mulle riittää se 1/3 hoikkia ja fittejä, pullamössöt voin sivuuttaa helposti. Erektio on tosiaan aika vahvasti riippuvainen kiihottumisesta. Roikkuva, vanha ja selluliittinen kroppa ei vain innosta. Varsinkin rinnat rupsahtavat tosi nopeasti. Eikä se ole minun vikani, vaan luonnon.
Tulot on ihan kohtuulliset 7000€/kk+. Ei hyvät, mutta kohtuulliset. Perhehaaveita ei ole, päinvastoin. Maksullisissa käy jo nyt. Varsinkin tsekkitytöt ovat melkoisen nättejä. Eikä se ainakaan parisuhdetta kalliimmaksi tule... Jää myös aikaa matkustella kavereiden kanssa.
Jotta näin. Mutta onnea edelleen sen 25-vuotiaan formaldehydissä säilömiseen.
Hei mun sukulaisella on 17v nuorempi mies ja hyvin niilläkin menee! Nainen 47, mies 30.