Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rokotteen teho 0 % ennen kahta viikkoa rokotteen ottamisesta?

Vierailija
08.10.2021 |

Onko 1.rokotteen teho ennen 2 viikon kulumista 0 % vakavaa tautia vastaan? Vai nouseeko suoja pikku hiljaa rokotteen otosta? Jos esim.sairastuisi viikko rokotteen oton jälkeen, olisiko rokotteesta tällöin mitään hyötyä?

Kellään tietoa asiasta?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja minun 6 kk suoja koronan sairastamisen jälkeen putosi juuri nollaan pari päivää sitten.

Vierailija
2/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että.suoja nousisi pikku hiljaa? Löytääkö kukaan tietoa asiasta? Alkoi kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja minun 6 kk suoja koronan sairastamisen jälkeen putosi juuri nollaan pari päivää sitten.

luulen että sairastettu korona antaa pysyvän immuniteetin ja monipuolisemman,paremman.

eli älä hävitä sitä.

Vierailija
5/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miinusmerkkinen monta sataa prosenttia piikin jälkeisinä päivinä. Siinä noin kahden viikon kohdalla alkaa vaikuttamaan positiivisesti.

Vierailija
6/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys.

Vierailija
7/55 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisi tästä kai vasta-ainetutkimuksia? Löytääkö joku?

Vierailija
8/55 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viikko rokotuksesta se suoja on jo ihan kohtalaisen hyvä. 2 kk rokotuksen jälkeen alkaa taas laskea nopeasti.

Vierailija
9/55 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon aikana rokotuksen jälkeen sairastuvuus nousee. (voi johtua ihmisten tyhmyydestä)

Vakavuudesta en ole nähnyt tietoa vaikuttaako siihen heti positiivisesti mutta olisi epäloogista, että vaikuttaisi negatiivisesti.

Mutulla väittäisin, että 0:sta lähtee hiljakseen nousemaan 🤔

Vierailija
10/55 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo viikko rokotuksesta se suoja on jo ihan kohtalaisen hyvä. 2 kk rokotuksen jälkeen alkaa taas laskea nopeasti.

Olisko tälle jotain lähdettä? 🤔 Luulisi kyllä, että vasta-aineet lisääntyisi kehossa pikku hiljaa, eikä yhtäkkiä pompsahda 2 viikon kohdalla nollasta 90 prosenttiin.

Vierailija
11/55 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sairastuin koronaan toisen kerran n. 10 kuukautta edellisen jälkeen. Erikoista että samoissa bileissä moni ei saanut tautia, vaikka eivät olleet sairastaneet eikä vielä ollut rokotuksia. Tauti ei ole yhtään paha, mutta eristys ja läheisten karanteenit ei ole kiva juttu. Rokotteet olen nyt ottanut.

Vierailija
12/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa tämä. Kuinka pian rokotteen ottamisesta alkaa suoja jo edes vähän vaikuttaa? 🤔

Vierailija
13/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa sä oot rokottamaton noilla spekseillä.

Vierailija
14/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että suojaprosentit nousee vähitellen rokotteen jälkeen.

Vierailija
15/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, kun rokotehaitat tulee yleensä 2 viikon sisään niin saadaan ne haitat koronan piikkiin. Lisäksi rokote tiputtaa omaa vastustuskykyä pariksi viikoksi, joten tässä vaiheessa ihminen on vaarallisimmillaan saada tartunta.

Vierailija
16/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
17/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt tietoa tästä. Auttaisko joku?

Vierailija
18/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu se tulee sitten yhdessä yössä se suoja, kunhan muistat pitää huolta että rokote tietää mikä päivä on menossa. Itse luin aina aamuisin ääneen kalenterista päivämäärä, ja varmuuden vuoksi horoskoopin ja nimipäivä sankaritkin.

Vierailija
19/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiiä

Vierailija
20/55 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Rokotteen teho on 0 % kaksi viikkoa ennen rokotteen ottamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä