Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen epäonnistunut kaikessa.

Vierailija
08.10.2021 |

Olen vanhemmilleni pettymys. En pärjää koulussa. Kaverit ei välitä. Mua kiusataan. Elämä tuntuu ihan täysin merkityksettömältä. On paljon asioita, mitä mulle on tehty mutta en voi niistä kertoa kellekään. Mitä järkeä elämässä muka edes on? Ainakaan mun elämässä ei ole mitään järkeä. Haluan luovuttaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen ihminen on tärkeä ja ainutlaatuinen sellaisena kuin on. Sinä olet ihmeellinen ja sinussa on kaikki, vaikka et sitä tajua. Saisinpa halata sinua ja kertoa sinulle kuinka mahtava olet.

Vierailija
2/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä elä ikinä muita varten, vaan luo oma, ainutlaatuinen tarinasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deletoi itsesi

Turpa kiinni, ihan oikeasti. Ap on selvästi lapsi.

Vierailija
4/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen on tärkeä ja ainutlaatuinen sellaisena kuin on. Sinä olet ihmeellinen ja sinussa on kaikki, vaikka et sitä tajua. Saisinpa halata sinua ja kertoa sinulle kuinka mahtava olet.

Mä en vaan ole. Musta ei ihan oikeasti ole hyötyä kenellekään. En sano tätä siksi että kerjäisin sääliä, vaan se on totta. Mun vanhemmatkin on jopa sanonut sen. ap

Vierailija
5/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too. Nyt viimeisimpänä lähestyin yhtä vanhaa ihastusta facessa ja olin kai yli-innokas. Ensin se kirjoitti kirosanoja paljon viestiinsä ja sitten se tais blogata mut. En uskaltanut kokeilla, kun ei saa kuin viestin lähettämällä selville. Että hitoiks meni sekin.

Ja joo, se ei koskaan viestittänyt mulle. Mä aina alotin. Olis pitänyt tajuta jo siitä.

Vierailija
6/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta. Kärsimys helpottaa kyllä, vaikka sitä onkin vaikea uskoa. Puhut jollekin aikuiselle. Et voi koskaan mokata niin, että se olisi vanhemmistasi kamalampaa kuin se, että sinua ei enää olisi (ja jos vanhempasi nyt olisi ihan paskoja ja ajattelisi toisin, niin sellaisillahan ei sitten teekään enää mitään.). Ja mitään, mitä olet kokenut jonkun toisen takia, ei sinun oikeasti tarvitse hävetä. Kaikki kaltoinkohtelu, hyväksikäyttö yms. on pelkästään tekijän häpeä, ei sen, joka kohteeksi joutui. Maailmassa on pahoja, mutta paljon on myös hyviä, jotka tahtoo juuri sinulle hyvää. Keskity itseesi ja usko, kun sanon, että ansaitset hyvää etkä pahaa. Etkä ainakaan ansaitse tuollaista oloa. Koulumenestys ei ole mikään ihmisyyden mittari.

Jos sulla on joku kotona, niin menet ja sanot, että tarvitset apua. Aikuisen velvollisuus on hoitaa se asia.

Halaisin jos voisin.

Vierailija
7/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
8/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deletoi itsesi

Oonhan mä sitäkin yrittäny, kiitos vaan neuvosta

Vierailija
9/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deletoi itsesi

Turpa kiinni, ihan oikeasti. Ap on selvästi lapsi.

En usko. Kuulostaa yhdeltä palstan vakihullulta joka nyt vaan satuilee koulusta.

Vierailija
10/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deletoi itsesi

Miksi et onnistunut? Halusitko vain huomiota, eikä aikomuksenasi ollut lainkaan kuolla?

Vierailija
11/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset muka voi kertoa kenellekään?

Vierailija
12/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset muka voi kertoa kenellekään?

Koska pilaisin kaikkien välit. En halua selittää tarkemmin, mutta mua ei edes uskottais.

Vierailija
13/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUomessa on niin vähän ihmisiä ja vähään rahaaa että välillä voi tuntua siltä. Paljoon katkeroituneita konservatiiiveja ja siihen sitten vähän niinkuin jääkin.

Vierailija
14/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deletoi itsesi

Miksi et onnistunut? Halusitko vain huomiota, eikä aikomuksenasi ollut lainkaan kuolla?

Koska mut vietiin väkisin päivystykseen oireiden takia. ap

Vierailija
15/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SUomessa on niin vähän ihmisiä ja vähään rahaaa että välillä voi tuntua siltä. Paljoon katkeroituneita konservatiiiveja ja siihen sitten vähän niinkuin jääkin.

Katkeroiituneita konservatiiivisia läskejä velttoja.

Vierailija
16/20 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin nuorena ihan samalla tavoin. Olen edelleen surullinen ja hyvin huonon itsetunnon omaava. Tuntuu, etten kelpaa kellekkään.

Nyt aikuisena, äitinä, kun katson taaksepäin, niin tiedostan mitä olisi pitänyt tehdä. Puhua. Olisi pitänyt kaivaa jostain silloin se aikuinen, jolle puhua. Olisin nyt täysin erilainen.

Eli älä luovuta. Minulle tehtiin asioita, joita häpesin. Aikuisena ymmärrän, ettei vika ollutkaan minun. Minua kiusattiin. Lyötiin. Halveksittiin.

Etsi joku, jolle puhua. Seurakunnasta. Mannerheimin lastensuojeluliitosta. Koulusta. Jostakin tukipuhelimesta. Ihan mistä vain. Puhu. Puhu paha pois. Itke. Itke paha pois. Ota halaus vastaan ja anna itsellesi lupa olla. Ole viisaampi, kuin itse olin.

Selviät kyllä. Olet arvokas. Juuri sinä ❤

Vierailija
17/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä elossa?

Vierailija
18/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että minulla menee vieläkin huonommin. Olen syntynyt 13. päivä ja perjantaina. Tähän saakka on mennyt kaikki päin vittua enkä usko, että asiat tästä muutuu.

- n65v-

Vierailija
19/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että minulla menee vieläkin huonommin. Olen syntynyt 13. päivä ja perjantaina. Tähän saakka on mennyt kaikki päin vittua enkä usko, että asiat tästä muutuu (muuttuu).

- n65v-

Vierailija
20/20 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Koko elämäni on yhtä suurta epäonnistumista. Minun ei olisi pitänyt edes syntyä. Minut on tehty sen takia, kun vanhempieni avioliitto olisi loppunut, ja isoveljeni olisi jäänyt ilman isää, se on ainoa syy. Edes vanhempani eivät minua hyväksyneet, eikä muu perheeni. Vanhempieni kuoleman jälkeen muut sisarukset pitävät keskenään yhteyttä, mutta eivät minuun. Olen ruma, lihava, vanha, sain potkut työstäni, enkä enää saa työtä. Minulla ei ole perhettä ja vain yksi ystävä, joka pitää yhteyttä. Olen pulassa, ja tarvitsisin pientä apua ystäviltä( ei rahaa), mutta en saa. Elä,äni on täyttä pskaa, on aina ollut. Siinä ei ole mitään hyvää tai kivaa, eikä joskaan tule olemaan. Olen luuseri ja g e neettistä paskaa.