Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ei ole koskaan ollut ihastunut muhun tai edes maininnut.

Vierailija
08.10.2021 |

Olen 30 nainen. Aina sanotaan nätiksi,kiltiksi, kivaksi, sitä sun tätä. Ei yksikään mies ole koskaan lähestynyt tai edes tehnyt aloitetta. Ja joo olen normaalipainoinen.

Olen aina vaa se hauska ja söpö kaverimuija. Minulla on aina ollut paljon miestuttuja mutta koskaan ikinä ei ole ollut sen enempää.

Osaako joku selittää mistä tässä on kyse? Itse ihastun aika helposti ja elämässäni olen 2 kertaa ollut syvästi ihastunut, jopa ehkä rakastunut. Olen kärsinyt sitä aivan uskomattoman paljon.

Onko täällä miehiä jotka osaisivat kertoa mikä mättää?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi kysymys: kuinka mona kertaa, vai oletko koskaan Ap itse kertonut ihastuksellesi, kuinka olet häneen ihastunu tai kertonut toiselle, kuinka unnet, että rakastat häntä. - Vai ovatko vain näitä asioita, joissa miehen kuuluu ja pitää tehdä, koska...niin miksi?  

Vierailija
22/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nätti kiva kiltti normaalipainoinen ei löydä seuraa niin sitten pitää rimaa liian korkealla miesten suhteen.

Neuvona voisin kuitenkin sanoa, että laihduta hoikaksi tai treenaa itsesi timmiksi niin miehet kiinnostuvat vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse aloite ja lopeta i n c e l ulina.

Vierailija
24/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt

Vierailija
25/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsi kysymys: kuinka mona kertaa, vai oletko koskaan Ap itse kertonut ihastuksellesi, kuinka olet häneen ihastunu tai kertonut toiselle, kuinka unnet, että rakastat häntä. - Vai ovatko vain näitä asioita, joissa miehen kuuluu ja pitää tehdä, koska...niin miksi?  

Tehokkain tapa saada mies karkaamaan. Mies ei tykkää jos häntä jahdataan :(

Vierailija
26/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jahdata ei tarvitsekaan. Ihastumisestaan kertominen ei ole sama asia kuin jahtaaminen.

Vierailija
27/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M49 ja olen tähän mennessä rakastunut kahteen naiseen. Toisen kanssa päädyin naimisiin, ensimmäinen ei edes ihastunut minuun.

Ei elämän isoja rakkauksia ole usein tarjolla.

Vierailija
28/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö kertomaan miehille! Ne karkaa!! Ihan omassa kaveripiireissä tietedetään tätä että mies tykkää jahdata eikä toistepäin.

Ai teillä siellä 1950-luvulla on noin! Meillä täällä 2020-luvulla on ihan toisin.

Vierailija
29/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. - Tuskin olen ainoa mies, joka arvostaa omatoimisia ja aloitteellisia naisia. - Paljon enemmän kuin sellasian kuin jotka kirkkain silmin kertovat kannattavansa tasa-arvoa mutta edelleenikin uskovat syvästi siihen että jotkut asiat ovat vain syystä tai oisesta miesten tehtävä.

Kuten nyt vaikka saada kuulla kun mies kertoo, kuinka on ihastunut tai kuunnella, kuinka mies kertoisi rakastavansa...

Tai olisi vaikka vain se, joka tekisi, ainakin ensimmäisen aloitteen.  Kun voihan olla, että jos toimisi itse ensin niin mies antaisi pakit tai juoksisi karkuun.

Sehän olisi perin ikävää Kun taas miehenä  (toki nyksyin varmasti yhä useampi nainenkin) on saanut joskus pakit. - Monet useammankin kerran

Ei  pakkien saaminen tieenkään mukavaa ole, mutta miehenä ei ainakaan kannata luottaa liikaa siihen, että jos itseä kiinnostava ja puoleensa vetävä nainen olisi oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä tekisi aloitteen. - Mutta hölmöä on odottaa naisenakaan, että se itseä puoleensa vetävä mies kyllä varmasti tekisi aloitteen vain jos ja tai kun.....     

Vierailija
30/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nätti kiva kiltti normaalipainoinen ei löydä seuraa niin sitten pitää rimaa liian korkealla miesten suhteen.

Neuvona voisin kuitenkin sanoa, että laihduta hoikaksi tai treenaa itsesi timmiksi niin miehet kiinnostuvat vielä enemmän.

En usko, että juttu tuosta kiikastaa.

Pitää itse olla aloitteellisen ja antaa sattumalle paljon tilaisuuksia.

Netissä on vaikka mitä treffipalveluita - ne oikeasti toimivat.

Vierailija
31/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun porukassa miehet aina toitottaa sitä et se on turn off jos nainen on perässä??

Vierailija
32/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jahdata ei tarvitsekaan. Ihastumisestaan kertominen ei ole sama asia kuin jahtaaminen.

Jahtaaminen voi tosiaan olla pelottavaa.

Hiukan ujompi tyyli tehoaa paremmin. " Minua vähän ujostuttaa sanoa tämä, mutta minusta olisi mukava, jos voisit kutsua minut sunnuntaikävelylle..."

Vierailija
33/33 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun porukassa miehet aina toitottaa sitä et se on turn off jos nainen on perässä??

"Perässä oleminen" viittaa lähes aggressiiviseen tyyliin. Se menee jo liian pitkälle, mutta pitää tehdä selväksi, että mitään metoota ei ole tulossa, jos mies astuu pari askelta lähemmäksi.