Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen töitä, että pääsen ajatuksista ja tunteista eroon (miniästä)!

Vierailija
04.12.2014 |

Kaikin puolin mukava tyttö ikäisekseen mutta päässä pyörii vaan, että käyttää poikaani hyväkseen. Puhelee asioita joista saa käsityksen, että poikani maksaa tytön erittäin kalliita menoja. Tyttö sitten humputtelee omia rahoja. En siis ole täysin varma tosta mutta tuollaisen käsityksen saa. Poikani on aina ollut erittäin harkitseva rahankäytön suhteen ja nyt tuntuu että velkaa on vähän joka suuntaan. Rakastunut ihminen voi käyttäytyä harkitsemattomasti. Milläänlailla en tuo ajatuksiani julki mutta minua ne jopa valvottavat ja haluan epäluulostani eroon. Miten ihmeessä se onnistuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on kai aikuinen ihminen? Silloin hän on vastuussa omasta elämästään. Toki moni nainen on rahan perään ja hyväksikäyttää jos mahdollista mutta siihen täytyy miehen itse herätä. Kukaan ei pakota meitä vaan me itse rakennamme elämästämme sellaisen kuin se on. Ehkä sun pojan elämään kuuluu nyt tämä vaihe.

Ymmärrän sua hyvin, äidin osa ei aina oo se helpoin.

Vierailija
2/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele poikas kanssa. vetoa järkeen.  

listatkaa tulot ja menot... mitä naisen menoja makselee.

sano pojalles että avaa ketjun täältä ja kysyy voiko naiset käyttää miestä hyväkseen tässä ja tässä tilanteessa.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 07:32"]

juttele poikas kanssa. vetoa järkeen.  

listatkaa tulot ja menot... mitä naisen menoja makselee.

sano pojalles että avaa ketjun täältä ja kysyy voiko naiset käyttää miestä hyväkseen tässä ja tässä tilanteessa.   

[/quote]

Tuota en koskaan tekisi koska vahingoittaisi poikani ja minun välejä. ap

Vierailija
4/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tämä poika on? Eihän sinun tarvitse tyttöystävän menoista ja maksuista puhua suoraan, mutta voithan mennä aiheeseen niiden velkojen ja yleisen rahatilanteen kautta.

Vierailija
5/5 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on jo ihan aikuinen mutta niin rakastunut että oksat pois :) Veloista, raha-asioista ja budjetista olen lapsille puhun jo heidän ollessa nuoria. Toki välillä kyselen miten menee mutta ei minun asia ole sorkkia enää tässä vaiheessa aikuisten lasten elämää. Huoli vaan on suuri ja se ahdistaa välillä liikaa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi