Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiys, syyllisyys ja pikkujoulut

Vierailija
04.12.2014 |

Parin viikon päästä ois työpaikan pikkujoulut. Mun tytär on silloin 9kk vanha. En ole käynyt missään tytön syntymän jälkeen. Enkä raskaanakaan tietenkään. Nyt haaveilen miten ihanaa oisi laittautua pikkujouluihin, meikata ja laittaa korkkarit. Hetken päästä haaveilusta minut valtaa syyllisyys, miten voin lähteä mihinkään. Järjellä tiedän, että on ihan ok käydä tuulettumassa joskus. Mutta tuo hiton syyllisyys iskee. Imetän tyttöä edelleen, mutta sekään ei olisi este. Voin lypsää ja mies hoitaa lasta. Tarkoitus ois käydä vähän tanssimassakin ja juoda pari siideriä. Sitten kotiin. En tiedä pitääkö minun perua koko juttu tämän syyllisyyden takia. Ja täähän on ihan naurettavaa tuntee ennakkoon tällaista!!
Ois vaan niin ihana olla yksi ilta muutakin, kuin äiti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muu sinä siellä sitten olisit kuin äiti?

Vierailija
2/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain, kivaa siellä on ja lapsihan on isänsä kanssa. Sitten on taas ihana lapsen kanssa.

Vierailija
4/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muulla tarkoitan minua itseäni. Äiti olen tietysti aina. <3 mutta sinä iltana olisi itseäni varten ystävien seurassa. En tiedä pystynkö jättämään tyttöä kotiin. Ap

Vierailija
5/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Olin itsekin viime viikonloppuna pikkujouluissa ja lapsi oli isän kanssa kotona. En potenut syyllisyyttä hetkeäkään ja hauskaa oli. En kylläkään imetä enää, mutta kävin pari kertaa ulkona imetysaikanakin, eikä se mikään ongelma ollut.

Vierailija
6/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, ei kannata tuntea syyllisyyttä. Tietysti menet! On sinun aika tuulettaa päätä :) Ja se tekee kuule hyvää!

Vierailija
7/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jätät! Sulla hyrrää imetyshormonit vaan. Ajattele, että lapsen isä on tasan yhtä hyvä hoitaja kuin sinäkin. Vauva on siis hyvässä hoidossa ja voit hyvillä mielin ottaa vähän etäisyyttä hetkeksi, se on vain tervettä!

Vierailija
8/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menoksi vaan, 9kk pärjää hyvin isän kanssa illan. 

Mietit asiaa siltä kannalta että olet sitten niin paljon parempi äiti kun olet vähän saanut laittautua ja käydä tanssimassa. Jaksat vauvan kanssa ihan uudella tavalla :)

Ja isälle on myös hyvä huomata että pärjää kahdestaan vauvan kanssa.

Vierailija
9/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no aiti sina olet lopun ikasi. ihailen sitoutumistasi aitiyteen, mutta samalla ihmettelen. itse lahdin tyttojen kanssa hippaamaan kun vauva oli 4kk. hauskaa oli ja simassa oltiin kaikki. ei vauva, koska han oli pullovauva. jos on liian vaikeaa niin ala mene. muista tosin, etta sinulla on myos mies joka jossain vaiheessa (aika pian) varmaan haluaisi viettaa aikaa kanssai ihan vaan 'treffien' merkeissa. 

Vierailija
10/10 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ensin pitää väkisin itsekkäästi raskautua, mutta jo muutaman kuukauden päästä pitää päästä kylille huoraamaan ja irstailemaan. Oksettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi