Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka perkeleen köyhien kyttääjä täällä mesoo?

Vierailija
04.12.2014 |

Menee hermot. Jätä ihmiset rauhaan ja mieti niitä aivopierujas siellä omassa ahtaassa pääkopassas. Kiitos.
Ps. Minäkin käyn köyhänä Sokoksella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
2/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä aloituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on jo pidempään joku mesonnut. Sellaista ihan kiimaista provoamista, jossa solvataan köyhiä/työttömiä.

Vierailija
4/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Luetaanko eri palstaa vain valikoinko minä vaan tarkemmin lukemani ketjut.

Vierailija
5/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka perkeleen hullu täällä mesoo??

Vierailija
6/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä typeriä ketjuja kuinka on nähty köyhä Sokoksen muovikassin kanssa, miten voi olla mahdollista että KÖYHÄ käy SOKOKSELLA, näkikö kukaan mitä osti ja oliko sossun kuponki käytössä yms..

Vierailija
7/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina luullut, että köyhät tai sellaiseksi itseään luulevat kyttäävät paremmin toimeentulevia tai sellaiseksi kuvittelemiaan.

Tämä oli ihan uutta minulle että köyhiä kytätään? Ehkä et ole muuten kuin vain mieleltäsi köyhä?

Vierailija
8/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:42"]

Onhan niitä typeriä ketjuja kuinka on nähty köyhä Sokoksen muovikassin kanssa, miten voi olla mahdollista että KÖYHÄ käy SOKOKSELLA, näkikö kukaan mitä osti ja oliko sossun kuponki käytössä yms..

[/quote]

Ai, no nämä ovat niin vähämielisiä thredeja (jopa vähänmielisempiä kuin nämä Mungo jne. ilmeisesti blogithreadit, joita en ikinä avaa)

Älkää avatko niitä. Ja menkää ihan rauhassa kauppoihin joista löytyy materiaa, jota tarvitsette, minä en siihen puutu enkä jaksa seurata.

Vierailija
9/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se Köyhis, yrittää uudeksi Ikikseksi eri taktiikalla.

Vierailija
10/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:46"]

[/quote]

Jep, sen erikoistumisalaa on köyhät, työttömät ja nyt näyttäisi vähän siltä että myös yh:t.

Todennäköisesti on sama, joka ilkeili ihan pimppi märkänä siinä te-toimiston palvelu -ketjussa.

Vähämielinen toki on, siitä ei ole epäilystäkään. Kukaan, joka ihan täpinöissään provoaa täällä päivät pitkät ei kovin terveellä pohjalla liiku.

Vierailija
11/11 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:46"]

[/quote]

Jep, sen erikoistumisalaa on köyhät, työttömät ja nyt näyttäisi vähän siltä että myös yh:t.

Todennäköisesti on sama, joka ilkeili ihan pimppi märkänä siinä te-toimiston palvelu -ketjussa.

Vähämielinen toki on, siitä ei ole epäilystäkään. Kukaan, joka ihan täpinöissään provoaa täällä päivät pitkät ei kovin terveellä pohjalla liiku.

[/quote]

Se varmaan myös jakaa tuolla ruokaketjussakin "vinkkejään" köyhille siihen terveelliseen syömiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän