AV-palstan Hulk täällä kyselee
Tuli tuosta yhdestä toisessa ketjussa olleesta yleistyksestä mieleen kysyä, että mistä on teille naisille on iskostunut päähän se, että mitä lihaksikkaampi, niin sitä tyhmempi?
Kommentit (27)
Luettele sinä minulle teho-osaston hoitolaitteet? Sama asia. Itseäni ei ole milloinkaan kiinnostanut autotallin sisältö ja vaikka tunnut vähättelevän tehohoitolaitteistoa, niin on kumminkin tärkeämpi kuin se mitä autotallista löytyy? Ymmärrätkö että ihmisillä on eri kiinnostuksen kohteet? En juurikaan tiedä kasvihuonekasvatuksesta koska en ole siihen koskaan perehtynyt eikä kiinnostus, eikä myös aika riitä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:41"]
Lähes kuka tahansa voi bodata itselleen muskelit. Se on kuitenkin suht aikaa vievää touhua ja aina pois jostain muusta. Joku taas kehittää itseään jollain toisella tavalla sen ajan ja omaa varmasti siinä mielessä edun bodariin nähden.
Ei ne lihakset älykkyydestä tai sen puutteesta kerro. Mutta ehkä bodareiksi ajautuu enemmän tyhmempiä, jos rahkeet ei riitä kehittymään muulla tavalla :)
[/quote]
Osoitat melkolailla tietämättömyyttä bodausta kohtaan. Itse käyn salilla päivisin, kun olen päässyt asemaan, jossa se on mahdollista ja käytän siihen suunnilleen 5 tuntia viikossa plus aerobinen urheilu. Suunnilleen saman verran käytän aikaa viikossa uuden oppimiseen ja loput ajasta suunnittelen sekä labraan eri juttuja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:58"]
Luettele sinä minulle teho-osaston hoitolaitteet? Sama asia. Itseäni ei ole milloinkaan kiinnostanut autotallin sisältö ja vaikka tunnut vähättelevän tehohoitolaitteistoa, niin on kumminkin tärkeämpi kuin se mitä autotallista löytyy? Ymmärrätkö että ihmisillä on eri kiinnostuksen kohteet? En juurikaan tiedä kasvihuonekasvatuksesta koska en ole siihen koskaan perehtynyt eikä kiinnostus, eikä myös aika riitä.
[/quote]
Mun ei tarvitse kuin nähdä ne sun tehohoidon laitteet ja voin kertoa sulle miten ne toimivat, miten ne on tehty niin edelleen.
Tiedätkö, että viisautta on monenlaista? Joku osaa kaiken jostain perhoslajista, mutta voi muuten olla täysi uuvatti. Samalla hänen syvä tietämyksensä saattaa olla ratkaiseva jonkun lääkkeen tai vastaavan kehittämisessä.
Toinen viisauden laji on omata riittävän laaja-alainen tieto Telluksella olevasta tekniikasta ja tavoista rakentaa uutta sen päälle. Ja sitten, kun mukaan pitää laskea ymmärrys fysiikasta, kemiasta, elektroniikasta, ohjelmoinnista ja mekaniikasta, niin et edes löydä Suomesta montaa kaveria, jotka siihen pystyvät, oli hintelä,tai ei. Sen rinnalla sun 4 tutkintoa ja 28 vuoden ikä on vasta hyvä alku, muttei mitään muuta. Että hieman nöyryyttä ja vähemmän Hulkeille kettuilua kiitos! :D
Ajattelin käydä nyt nukkumaan, niin mutustelkaa rauhassa lukemaanne ja jatkossa ei sitten enää tuollaisia juttuja tyhmistä bodareista kirjoitella.
Hyvää yötä ja bodarien kuvia! <3
Kylläpäs oikein äly loistaa tässä ketjussa. Ainakin minun käsitykseni "hulkeista" vain vahvistuivat, ei mitään älyn jättiläisiä ja luulot itsestä hipoo pilviä.
Jotkut kuvittelee kaikkien bodarien olevan roinaa vetäviä aggressiivisia lihapäitä. Veikkaan itse samaa selitystä kuin sille, miksi kaunis nainen ei voisi olla älykäs: kateus.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:45"]
Niin missä sä hulkki olet äärimmäisen hyvä?
[/quote]
Monipuolisuudessa. Osaan halutessani tehdä oikeastaan mitä haluan, siis sen minkä fysiikan lähtökohdista voi saada toimimaan ja mihin rahat/aika riittävät.