Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joululahjaksi yh-äidille?

Vierailija
03.12.2014 |

Mitä yh-äidit tarvitsee?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan dildoa koska saavat munaa jo ihan enemmän kuin tarpeeksi! Osta paketillinen kortsuja ja tee niihin reikiä. Ties vaikka saisivat vihdoin jonkun pysyvän suhteen ja lapsia joilla on isäkin!

Vierailija
2/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:46"]Mitä yh-äidit tarvitsee?
[/quote]

Hemmotteluhoitoja! Timanttikoruja! Kaikki niitä tarvii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tarvitse mitään. No jaa, jos saisi yhden soppakauhan rikkoutuneen tilalle. Olen töissä nimittäin.

Vierailija
4/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti kokovartalo hierontaan, 90 minuuttia.

Vierailija
5/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa! Lupaa hoitaa lapsia nin että äiti pääsee tuulettumaan.

Vierailija
6/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä ainakaan tartte mitään. Mut jos nyt välttämättä haluaa muistaa niin itsetehdyt villasukat olisivat aika kivat.

Vierailija
7/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarrua (sitä armeijasta tuttua)

Vierailija
8/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hierontaan ja sinä lupaat vahtia lapsia tämän ajan.

Vierailija
9/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatekoinen lahjakortti, jossa lupaat olla hänelle lapsenvahtina X kertaa/tehdä jotain muuta X kertaa jotta hän saa omaa aikaa ja pääsee silloin omiin menoihinsa (esim. kampaajalle), harrastukseensa tai vaikka viettämään esim. ystävättären kanssa illan teatterissa, ravintolassa, elokuvissa tmv. Jos raha ei rajoita, liitä mukaan esim. ne tarvittavat elokuvaliput tai lahjakortti johonkin palveluun.

Vierailija
10/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään tarvitse. Jotkut yh:tki käy töissö ja joidenkin yksinhuoltajien lasten isät ovat rikkaita.
Mutta siis lahjoja on ihan kiva saada, tosin tykkään kyllä enemmän ostella lahjoja ja antaa niitä muille. Varsinkin jouluna!:

Vierailija
11/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki yh-äidit haluaa täysin samoja lahjoja ; )

Vierailija
12/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti , mä oon yh-äiti. Tiesitkö että me ollaan ihan samanlaisia ja erilaisia kuin kaikki muutkin?

Me halutaan ihan samoja ja yhtä erilaisia asioita kuin muutkin. Koitapa siis miettiä mitä juuri tälle kyseiselle persoonalle voisit hankkia, äläkä liikaa mieti sitä että toinen on yh.

Itse en esim tykkää niistä kauppojen valmiista rasva-shampoo-suihkugeelipaketeista mutta tykkään lakanoista,pyyhkeistä ja kodin tarpeellisista jutuista. Olisin esimerkiksi onnellinen jos saisin kattilan, kun taas joku toinen olisi loukkaantunut sellaisesta... niin erilaisia me jokainen ollaan :)

Vierailija
13/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kesämökin.

Vierailija
14/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:07"]Minä haluan kesämökin.
[/quote] siellä sitten rannat raikaisi kesäyössä kun sinne raahattaisiin ukkoa saunomaan ja juotaisiin jallukolaa.

Vierailija
15/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutuvihko ja kynä. YH voi kirjoittaa terapiatarkoituksessa vihkoon ajatuksia siitä miksi epäonnistui elämässään.

Vierailija
16/26 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:54"]

Omatekoinen lahjakortti, jossa lupaat olla hänelle lapsenvahtina X kertaa/tehdä jotain muuta X kertaa jotta hän saa omaa aikaa ja pääsee silloin omiin menoihinsa (esim. kampaajalle), harrastukseensa tai vaikka viettämään esim. ystävättären kanssa illan teatterissa, ravintolassa, elokuvissa tmv. Jos raha ei rajoita, liitä mukaan esim. ne tarvittavat elokuvaliput tai lahjakortti johonkin palveluun.

[/quote]

tälläisen lahajan ottaisin minäkin, naimisissa oleva äiti. Kateellisena kuuntelen yh-äitiä, jolla vapaata ja omaa aikaa vaikka kuinka, lasten isä pitää lapsia joka toinen viikonloppu 4 päivää putkeen ja lisäksi kuljettaa viikottain toista lasta harrastuksiin, pitää pitkät lomat lasten kanssa jne. Äidin vanhemmat auttavat herkästi yh-tytärtään ja hoitavat lapsia ja tarjoavat itse jatkuvasti koti- huolto- ja raha-apua.. Minä se vain olen aina lasten kanssa, kun miehellä vuorotyö ja ei halua herkästi jäädä yksin lastetn kanssa.

Vierailija
17/26 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:54"]

[/quote]

tälläisen lahajan ottaisin minäkin, naimisissa oleva äiti. Kateellisena kuuntelen yh-äitiä, jolla vapaata ja omaa aikaa vaikka kuinka, lasten isä pitää lapsia joka toinen viikonloppu 4 päivää putkeen ja lisäksi kuljettaa viikottain toista lasta harrastuksiin, pitää pitkät lomat lasten kanssa jne. Äidin vanhemmat auttavat herkästi yh-tytärtään ja hoitavat lapsia ja tarjoavat itse jatkuvasti koti- huolto- ja raha-apua.. Minä se vain olen aina lasten kanssa, kun miehellä vuorotyö ja ei halua herkästi jäädä yksin lastetn kanssa.
[/quote] kivat sille äidille. mutta mietippä niitä lapsia. kumman ne valitsisi, tänhetkisen edestakas kuvion vai isän kotiin? -yh itsekin.

Vierailija
18/26 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playgirlin vuosikerran.

Vierailija
19/26 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:50"]

Ei ainakaan dildoa koska saavat munaa jo ihan enemmän kuin tarpeeksi! Osta paketillinen kortsuja ja tee niihin reikiä. Ties vaikka saisivat vihdoin jonkun pysyvän suhteen ja lapsia joilla on isäkin!

[/quote]

Hah, nauroin. Yläpeukutin myös. T. Yh-äiti. 

Vierailija
20/26 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkki Tokalon voidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme