Miksi peniksestä ei saa puhua täällä? Mihin penistyyppiin kuulut?
Levossa pieneen ja kurttuiseen veripenikseen, joka kasvaa erektiossa huomattavasti. Vai suureen lihapenikseen, joka muuttuu vain vähän seisokissa.
Itse edustan ensimmäistä.
T. Mies38
Kommentit (19)
Mulla on levossa 4-10cm vaihtelee paljon. Erektiossa 15-18cm. Eli ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikro joka jää kovanakin pieneksi.
Varmaan hävettää olla tollanen minimuna? 😊
Vaikea lepomittaa on edes määritellä. Se voi vaihdella samalla miehellä paljonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan hävettää olla tollanen minimuna? 😊
Kyllä se minulle riittää.
Minimuna, muuttuu kylmässä vaginaksi.
Veripenis eli levossa pieni on usein ryppyinen, koska siinä on joustovara.
Saa kai siitä puhua, mutta harvaa vain tuntuu kiinnostavan.
En mihinkään, housuissani sykkii siitin.
Lihapenis on jättimäinen ja kaunis levossa, mutta ei hirveästi kasva. Minulla on lihapenis.
Pieni löysänä, pieni ja ohut kovana. Seisokissa kuitenkin kivikova ja osoittaa kattoa kohti.
Huono penis on, mutta kyllä sillä pissii.
Mulla on veripenis eikä siinä ole edes ryppyjä. Mutta silti se venyy prinssinakista ja 16cm. Ihan sama pitäkää saunassa pikkumunaisena. En tee miehiin vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on veripenis eikä siinä ole edes ryppyjä. Mutta silti se venyy prinssinakista ja 16cm. Ihan sama pitäkää saunassa pikkumunaisena. En tee miehiin vaikutusta.
Venyy prinssinnakista nakiksi. Et tee kyllä vaikutusta naisiinkaan.
Eihän tääll muustaa saakkaan puhua! Ainoa ja ikuinen aihe,
Vierailija kirjoitti:
Vaikea lepomittaa on edes määritellä. Se voi vaihdella samalla miehellä paljonkin.
Ei ollut yhtään vaikeaa mitata. Nyt just 11cm levossa huoneen lämmössä. Jäykkänä 20cm.
Normaali lepomitta ei ole se kun tosi kylmässä on sitten alle 10cm.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa?
Veikkaan että tämä aloitus on tehty Aihe vapaa -alueelle, ja sitten siirretty tänne Seksi-alueelle. Tätä tapahtuu jonkin verran ainakin.
85% taisi olla jossakin tutkimuksessa lihapeniksiä jotka ei kasvaneet yli +4cm ja loput 15% oli sitten jotka kasvoivat +4cm
Itse mietin onko normaalia kasvaa +10cm itsellä
Siihen en ota kantaa mistä maasta tutkimusta tehtiin ja vaikuttaako kylmä miten tähän kaikkeen