Ajattele nopeasti! Mikä väri sinulla tulee mieleen 80-luvusta
Tuleeko jollekkin mieleen jokin muu väri kun Neon pinkki, sähkönsininen tai lime
Kommentit (78)
Violetti
Blondi
(Ja punaiset vasarat ((jasirpit))
Vaaleanpunainen, mulla oli silloin teininä kaikki (no melkein ainakin) niin ihanan vaaleanpunaista! Erityisen ylpeä olin vaaleanpunaisesta seinäpuhelimestani. 💗
Vierailija kirjoitti:
Ruskea.
Ei meille ostettu kasarilla mitään uutta, kaikki oli vanhaa seiskaria.
Muistin neonvärit vasta luettuani ne tästä aloituksesta. Ei mulla ollut juuri mitään neonväristä, koska ei meille ikinä ostettu mitään.
Etkö käyttänyt vaatteita 80-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
Ruskea.
Muistin neonvärit vasta luettuani ne tästä aloituksesta. Ei mulla ollut juuri mitään neonväristä, koska ei meille ikinä ostettu mitään.
Olen luullut että Sannaa puolustaa täällä avustajat mutta taitaakin olla Sanna itse palstalla!!!
Sabrina: boys boys boys tai jotenkin sinnepäin
Ruskeat, eli rumat ikkunan puitteet.
Vierailija kirjoitti:
Mintunvihreä
Sama!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruskea.
Etkö käyttänyt vaatteita 80-luvulla?
Meillä kierrätettiin jo kauan ennen kuin se oli muotia.
1200 Ladan porkkanan oranssi väri.
1) sähkönsininen
2) fuksianpunainen
3) tietynlainen hieman sinertävä vihreä, englanniksi seafoam, meillä oli senväriset sintsiverhot
Violetti, sellainen syvä purppura.
Toisaalta oranssi, postilaatikon väri.
Kiiltävä hopea/kromi. Muistan että minulla oli lapsena hopeanvärinen toppatakki, päiväpeitossani oli jotain hopeisia geometrisiä kuvioita, ja äitini innostui sisustamaan kotia kiiltävillä hopeanvärisillä kynttilänjaloilla yms. esineillä. Olohuoneeseen ostettiin lasipöytä, jossa oli kiiltävät kromijalat.