Miten nainen voi kehdata ostaa kortsuja kaupasta?!?
En ole ikinä nähnyt naisen ostavan kortsuja kaupasta ja vaikka törmäisikin johonkin hooot mieheen niin aina vain parempi syy jättää ostmaatta!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:57"]
Ostin aikoinaan kortsuja kun olin menossa illalla poikaystävän kanssa ulos ja eihän sitä koskaan tiedä mitä voi tapahtua. Tietysti kassalla istunut akka nosti muiden ostosten sekaan piilottamani paketin päällimmäiseksi niin että varmasti kaikki kassajonossa näkivät sen.
[/quote]
Mitä sitten? Yritätkö nyt sanoa että hävetti vai mitä...?
Kyllä mnä kehtaan ostaa kortsuja kaupasta ja olen nainen. Ja kyllä olen ostanutkin.
Yhden ainoan kerran olen hävennyt kortsuja ostaessani, kun en meinannut millään yltää ylähyllyllä olevaan kortsupakettiin, joka oli normaalia syvempänä hyllyssä.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:58"]
Hyvä nainen ei pakota miestä käyttämään kumia joka vie nautinnon vaan hankkii kierukan tai syö pillereitä.
[/quote]
Todella hyvä nainen saa vielä enemmän nautintoa siitä, että suojaa itsensä ja kumppaninsa sukupuolitaudeilta. Kaikkein paras nainen osaa tyydyttää miehen niin, ettei tämä hekuman hetkellä enää muistakaan että vehkeessä on joku kumi...
Mä napsin aina yhdenyönjuttujen yöpöydän laatikosta pari kortsua niin ei tarvi ite ostaa :DD
Kehtaan ennemmin ostaa ne kortsut ja olen tulematta raskaaksi. Meillä saa seksiä, kun käyttää kumia! Se on kaveri. Hormonit ei sovi niin ei oo vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:05"]
Mä napsin aina yhdenyönjuttujen yöpöydän laatikosta pari kortsua niin ei tarvi ite ostaa :DD
[/quote]
Hah hah, hauska ajatus, että panet Mikkoa Kallelta varastetun kortsun kaa ja Mikolta pöllittyä käytät sitten Jussin kanssa vehdatessa jne. (Oletan että oot nainen.)
Ennen ihmiset menivät kauppaan ja ilmoittivat suureen ääneen että "aski tupakkaa", ja sitten kuiskasivat myyjälle "niin, ja aski kortsuja". Nykyään tilanne on toisin päin.
Niin se maailma muuttuu. Ehkäisystä välittäminen on kova juttu, ja tupakointi on luusereitten hommaa.
Ei ongelmaa.
Ostin kondomeja myös entiselle työkaverilleni, joka makasi joka toisen vastaantulevan miehen kanssa.
Ei kuitenkaan kehdannut ostaa kondomeja. Huvittava moraali. HAHAA!
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:14"]
Ei ongelmaa.
Ostin kondomeja myös entiselle työkaverilleni, joka makasi joka toisen vastaantulevan miehen kanssa.
Ei kuitenkaan kehdannut ostaa kondomeja. Huvittava moraali. HAHAA!
[/quote]
ihana ystävä hädässä! Hahhaa!
Ihan yhtä helposti kuin mies ostaa terveyssiteitä naiselleen
No ma en katso ketaan pahalla joka ostaa, mutta itseani ujostuttaa jos ostan pelkkia kortsuja kaupasta yksin. Ruokaostosten tai aviopuolison kanssa ei nolota. :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 23:05"]
[/quote]
Hah hah, hauska ajatus, että panet Mikkoa Kallelta varastetun kortsun kaa ja Mikolta pöllittyä käytät sitten Jussin kanssa vehdatessa jne. (Oletan että oot nainen.)
[/quote]
no juujuu seksi on kivaa! en halua parisuhdetta nyt enkä koskaan joten miksi en saisi viilettää tuolla menemään :) keneltä se nyt on pois? paitsi tietysti poikien yöpöydänlaatikoiden varastoista .
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 22:58"]Hyvä nainen ei pakota miestä käyttämään kumia joka vie nautinnon vaan hankkii kierukan tai syö pillereitä.
[/quote]
just niin. hyvä nainen tappaa itsensä ennemmin kuin vie miehen nautinnon :)
Miksi ostaisin kortsuja koska ei oo kikkeliä.