Marjukka Havumäen kulmakarvat
Miksi ne ovat aina eri paria, eikö kukaan meikkaaja osaa meikata niitä samanlaisiksi?
Kommentit (12)
Heh. Kaikesta sitä löytyykin keskusteltavaa =)
Pakko oli näyttää miehellekin otsikko ku repesin sille niin pahasti :Ddd "muoviset nepparit kestovaipoissa", "kysykää saksaa osaavalta mitävain", "olen menossa perjantaina sinnejasinne", "marjukka havumäen kulmakarvat". Hetkonen:D
Ei ne Arto Nurmellakaan ihan samaa paria ole
No ne varmaan menee aidon karvan linjassa. Ei siinä voi muuta ku myötäillä kulmia. Ellei sheivaisi kokonaan pois..
Botoxin käytäjillä menee kulmakarvat miten sattuu, symmetriä häviää. Pahalle näyttää ja usein paljastaa käytön. Kukin tietenkin taaplaa tyylillään.
Marjukka on kaunis ja osaava toimittaja.Ylen uudistusten jälkeen häntä ei enää nähda uutisankkuri hommissa harminpaikka.Jos Marjukan kroppaan voi jotain sanoa edellisen uutislähetyksen tiimoilta, niin aika paljon on nainen kyllä lihonut ja varsinkin peppu isontunu/levinny pienessä ajassa, et toivottavasti tästä syystä ei Marjukka saanu kenkää uutisankkuri hommista....??!!
ex-yleläinen
Eikös noi uutisankkurit meikkaa itse itsensä? Niin ainakin pienempien uutisten (esim alueelliset uutiset) puhujat tekee.
Ihan kaunis nainen. Pidemmät ja naisellisemmat hiukset voisivat pukea häntä hyvin.
Kyllä alueuutisissakin on meikkaajat.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:07"]Kyllä alueuutisissakin on meikkaajat.
[/quote]
En ole sama kuin aiempi, mutta ollessani työharjoittelussa Turun YLEllä ankkurit meikkasivat itse itsensä :)
Marjukka mummoontunut lyhyessä ajassa. Siksi saa lähteä. Joku nätti piipittäjä tilalle.
Itsekin ihmetellyt samaa, eivät ole koskaan symmetriset, tänäänkin toinen melkein suora, kun taas toinen oli selvästi kaarevampi.