Rahaa 2e, mitä ruokaa?
lämmin ruoka pitäisi tuolla rahalla saada ihan vain tälle päivälle, ideoita? oletuksella että kaapissa ei ole yhtään mitään, tai no soijarouhetta kyllä, tekisinkö jotain siitä? hitto kun ei edes öljyä tai voita ole...
Kommentit (73)
Osta porkkana ja tee sosekeitto :-D näinhän täällä aina neuvotaan.
Minä ostaisin uunilenkin ja ranskalaisia :-)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:37"]Tästä ketjustakin sen näkee, ei tule kovin terveellisiä ideoita... Köyhät syö huononpaa ruokaa. Tonnikala on ainoa kala, ja sekin taitaa hykyään olla kallista..
[/quote]
Minkälaisen lohipalan meinasit saada 2 eurolla. Kai nyt tyhmäkin älyää ettei 2 eurolla kovin terveellistä ateriaa saa...
Saat multa siemennestettä ihan ilmaiseksi. M29
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:37"]
Tästä ketjustakin sen näkee, ei tule kovin terveellisiä ideoita... Köyhät syö huononpaa ruokaa. Tonnikala on ainoa kala, ja sekin taitaa hykyään olla kallista..
[/quote]
oi vitsi mikä Einstein. Ihanko oikeesti itse pystyit päätteleen että köyhät syö huonompaa ruokaa? :D
Makkarakeitto. Muutama pottu, sekavihannespussi ja edullisin makkara. Lihaliemikuutio ois kyllä kova juttu. Se pitää hakee naapurilta:)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:37"]Tästä ketjustakin sen näkee, ei tule kovin terveellisiä ideoita... Köyhät syö huononpaa ruokaa. Tonnikala on ainoa kala, ja sekin taitaa hykyään olla kallista.. [/quote] Minkälaisen lohipalan meinasit saada 2 eurolla. Kai nyt tyhmäkin älyää ettei 2 eurolla kovin terveellistä ateriaa saa...
[/quote]
No kyllä minä sen tiedän, mutta täällä palstalla väitetään usein että köyhäkin voi syödä tosi terveellisesti ja monipuolisesti jos haluaa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 17:37"]Tästä ketjustakin sen näkee, ei tule kovin terveellisiä ideoita... Köyhät syö huononpaa ruokaa. Tonnikala on ainoa kala, ja sekin taitaa hykyään olla kallista.. [/quote] Minkälaisen lohipalan meinasit saada 2 eurolla. Kai nyt tyhmäkin älyää ettei 2 eurolla kovin terveellistä ateriaa saa...
[/quote]
No kyllä minä sen tiedän, mutta täällä palstalla väitetään usein että köyhäkin voi syödä tosi terveellisesti ja monipuolisesti jos haluaa.
[/quote]
Kyllä se köyhältä vaatii pientä suunnittelua pidemmällä aikavälillä että saa rahat riittämään terveelliseen ruokavalioon. Kahdella eurolla ei paljon juhlita, silloin syödään mitä saadaan.
Saat useaksi päiväksi ruuan. Haet sitä halpaa kaalia sekä kuivaherneitä. Käytät sitä kaapissa olevaa soijarouhetta. Teet hernekeiton ja kaalilaatikon.
Kerro ap tilinumerosi niin lahjoitan sinulle 5 euroa :)
Kerää vähän pulloja ja tölkkejä, niitä löytyy kaikkialta. Saat lisää safkaa.
Kerro sitte mitä ostit mäkkäristä :D
Joo mua kans kiinnostaa terveellinen setti 2 eurolla. Tulee mieleen vain puuro tai kasviskeitto...
Käy syömässä juoksupizza. Ei maksa mitään.
nuudeleita, munakasta ( halvimmat munakennot euron!), tonnikalapihvejä purkkikalasta ( vaatii jauhoja, munia & tonnikalaa)
tekisin pinaattikeittoa litran ja kylkeen paketti kanamunia yht.2,50e+pari muumitikkaria
Tein eilen tällaisen kasviskeiton, josta saan 3-4 päivän ruuat. Ei tarvita öljyä.
Pilko 5-6 perunaa, sipuli ja porkkana, lisää reilusti vettä. Kun kiehuu lisää mausteet (pari liemikuutiota tai suolaa ja pippuria) ja 2 dl soijarouhetta. Keitetään 15 min ja lopuksi 2 pussia hernemaissipaprikaa, keittojuureksia tai sekavihanneksia. Hinta jää alle 2 euroa, jos soijarouhetta on jo valmiiksi kotona.
Tästä ketjustakin sen näkee, ei tule kovin terveellisiä ideoita... Köyhät syö huononpaa ruokaa. Tonnikala on ainoa kala, ja sekin taitaa hykyään olla kallista..