Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle voi ostaa seksileluja joululahjaksi?

Vierailija
03.12.2014 |

Voiko 16-vuotiaalle ostaa "seksuaalisia leluja" joululahjaksi? Olen äitinä huolissani koska tekstiviesteissä hän on puhunut sellaisista poikaystävänsä kanssa. Onko parempi että minä ostan sellaisia eikä poikaystävä. En luota tähän poikaystävään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestänion parempi että lelut tulevat sinulta eikä epäluotettavalta pojalta. riippuu silti mistä leluista on kyse.

Vierailija
2/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:28"]

mielestäni alle 18 vuotiaalle ei voi. 

[/quote]

Eikä yli 18-vuotiaallekaan, ellei kyseessä ole oma puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kukaan ei tarvi seksileluja koska lapsille on ihan omat lelut ja aikuiset ei leluja tarvi.

Vierailija
4/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut "leluja" joululahjaksi ja traumat on vielä 8 vuodenkin jälkeen. neuvon että älä osta. 

Vierailija
5/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä voi tuon ikäisellekin ostaa. Ei kuitenkaan kannata julkisesti antaa pakettia aukaistavaksi kaikkien nähden, kun voi olla tuon ikäiselle noloa. Anna erikseen tai jätä vaikka sängylle illalla.

Vierailija
6/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on valitettavan huonosti erotiikkaliikkeitä. Joudut hankkimaan ostoksesi joko netistä tai sitten tekemään ostosreissun Helsinkiin.

Vierailija
7/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä osta, jos ei teinisi ole pyytänyt. Olisi noloa teinille. Toinen juttu on, että miksi luet toisten tekstiviestejä. Se on laitonta, vaikka kyse on alaikäisestä.

Vierailija
8/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et osta! Olet jo tehnyt ällöttävän teon lukemalla lapsesi tekstiviestejä. Mieti nyt jos oma äitisi toisi sulle lahjanauhalla koristellun dildon?
Tän on pakko olla päästä keksitty aloitus :-D

Vierailija
9/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan käsittämätöntä!? Aiot tukea tyttäresi moraalitonta käytöstä, joka pahimmillaan ohjaa hänet katuhuoraksi????

Vierailija
10/19 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni alle 18 vuotiaalle ei voi. 

Vierailija
11/19 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä osta, jos ei teinisi ole pyytänyt. Olisi noloa teinille. Toinen juttu on, että miksi luet toisten tekstiviestejä. Se on laitonta, vaikka kyse on alaikäisestä.

Sinulla sitä ei sitten lapsia ole? Kyllä niitä pitää edes välillä lukea, ettei lapsi tee mitään tyhmää.. T: 11 W TYTTÖ!!!

Vierailija
12/19 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 11 enkä missään tapauksessa päästä äitiäni katsomaan viestejäni. Välillä kyselee onko poikaystävää ja onko jotain sellaista mistä haluaisin jutella. Mutta on tyhmää luke toisen viestejä viellä kun oli kysessä tuon ikäinen "nainen"

Vierailija
13/19 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan käsittämätöntä!? Aiot tukea tyttäresi moraalitonta käytöstä, joka pahimmillaan ohjaa hänet katuhuoraksi????

Äitis ohjaa silloin 30-luvulla.

Vierailija
14/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rikos lukea toisen viestejä kirjoitti:

Olen itse 11 enkä missään tapauksessa päästä äitiäni katsomaan viestejäni. Välillä kyselee onko poikaystävää ja onko jotain sellaista mistä haluaisin jutella. Mutta on tyhmää luke toisen viestejä viellä kun oli kysessä tuon ikäinen "nainen"

Jepjep! Moni vanhempi ei ymmärrä että ilman lupaa lapsen viestien lukeminen todellakin on rikos. Siihen tulee saada lapsen lupa ensin, vaikka kuinka epäilisi sieltä löytyvän jotain sopimatonta. Ainoastaan poliisi saa toisen puhelinta tutkia luvatta.

Vierailija
15/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia sellaiset lelut. Sormet on riittäneet naisille tuhansia vuosia. Mikä ihme tässä 2000-luvussa on, ettei enää riitä? Ylipainosta johtuva laiskuus?

Vierailija
16/19 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on tosi helppo kaava, joka vastaa aina oikein::

Onko henkilö, jolla aiot ostaa seksileluja puolisosi, kumppanisi tai muu näihin rinnastettava?

Ei -> Älä osta seksileluja

On -> Voit ostaa seksileluja

Vierailija
17/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinne ole vaan kuin noin 30-40min autolla esim

Vierailija
18/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13v on hyvä ikä. T: Jari56

Vierailija
19/19 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vakava suhde kun jotkin seksilelu poikaystävät yleensä pyörittää useampaa naista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi