Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt sossu määrittää senkin, millaisista lahjoista köyhän kuuluu pitää...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele lukemaan. Siinä kerrotaan kokemuksista, mitkä ilahduttavat eniten. Ei määrätä, päinvastoin!

Vierailija
22/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkareitako niiden lahjojen pitäisi olla? Mun mielestä sosiaalitoimelle ei ole mitään velvollisuutta kustantaa kenenkään joululahjoja. Joulu kuin ei kuulu ihmisen primääritarpeisiin. Jos lahjat saa hyväntekeväisyyden kautta, asia ok. Mutta että sossun kassasta pitäisi ostaa iPhoneja, pleikkareita, tietokoneita sun muita.. Ei kuulu mun mielestä sossun hommiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on jos elää toisten rahoilla jos ei syystä tai toisesta pysty itseään elättämään.

Ei ole kivaa mutta niin se vaan on! Ihan ilmaiseksi ei voi kaikkea saada.

Vierailija
24/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahjojen kuuluisi ollla sellaisia mitä muutkin samanikäiset saavat. Ei niistä muuten mitään iloa ole. Kun naapurin kakara saa iphonen ja meidän muksu palapelin niin eihän se sellaista kehtaa ääneen koulussa sanoakaan. Vaikka itse kuinka sinänsä palapelistä tykkäisikin. Mulle jäi ikuiset traumat siitä kun kerran yksi rikkaan perheen mukula kävi meillä kylässä ja arvosteli ja ihmetteli ääneen kaikkea sitä mitä meillä ei ollut. Siihen asti olin luullut, että me ollaan ihan tavallinen lapsiperhe, ettei muillakaan sentään kaikkia hienouksia ole mutta tömähdin kyllä rajusti maan pinnalle sen jälkeen. Ei tullut joo meistä parempia tuttavia sen tenavan eikä perheen kanssa.

Vierailija
25/25 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ketjua mutta sossu ei määritä vaan esittää toivomuksia. Olen itse työskennellyt Helsingissä lastensuojelussa ja kysytyimpiä lahjoja olivat esimerkiksi elokuvaliput. Näin kärjistetysti pikkulapsille saa hyväkuntoisia leluja kirppiksiltä ym. pilkkahinnoilla kun taas vaikka elokuva- ja uimaliput eivät juuri tarjouksessa ole. Eniten oli lahjoissa pulaa nuorille tulevista lahjoista kuten vaatekauppojen lahjakorteista, elokuvalipuista ym. Ja esimerkiksi vauvojen lelut, legot ym. otettiin mielihyvin vastaan ja niille kyllä löytyi uudet iloiset omistajat mutta elämyslahjoille todella on kysyntää varmasti lautapeleillekin, sellaisia ei muuten juuri lainkaan meidän toimistolle päätynyt.