Miksi kiltin oloinen ja söpö nainen aiheuttaaa
Kommentit (54)
Kyllä se tympäsee äkäsiä naisia jos joku on kiltti ja söötti. Sehän on heiltä pois.
Mä taas veikkaan et joku muidu on mustasukkainen ja käsittelee asiaa käänteisesti.
Kukaan nainenhan ei halua omatahtoisesti niellä spermaa olemalla vain oma itsensä, miksi ihmeessä sellainen nainen on jonkun silmissä vailla omaa tahtoa? Katkeruus, tuo ihana elämän latistaja, ei anna koskaan kenenkään nauttia, ei missään nimessä.
Höpsispöpsis.
Oon kiltti ja söpö. Miehet kuhisee baarissa ympärillä -no ei tosiis- vaan ei tulis pulakaan jos pitäis vielä sinkkuilla. Oon myös armoton telaketjufeministi. Täällä äijät aina uhoo ettei sellaista huolita mut sori vaan, jos pakkaus on sievä ja huumori kohdillaan niin kovinpa käännytään sit kuitenkin alttiisti. (mun mies ei tietty sellaista oo koskaan uhonnutkaan, tietää et on fiksumpi ottaa telis, jonka mielestä hommat voidaan hoitaa sen mukaan kuka niistä tykkää, ei sen mukaan mitkä värkit on jaettu.)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 14:10"]
Näyttää söpöltä ja kiltiltä mutta vaistoat pinnan alla kytevän halun ja villin puolen. Jäitä hattuun tuollaisen naisen kohdalla.
[/quote]
Mä olen just tällanen! Kiltin ja viattoman näkönen, mutta luonteeltani kaikkea muuta. Exäni sanoi, ettei olisi ikinä uskonut mun haluavan joka päivä tai kuulevansa mun kiroilevan kuin karski merimies..
Olen varmaan tuollainen. Työskentelen miesten kanssa ja aina saa firman pippaloissa kuulla kännisiltä miehiltä kuinka kiltti, kaunis ja "vaimomatskua" olen. Joku jopa kuvitteli rakastuneensa minuun. Tosin, voi kunpa tietäisivät totuuden. En pidä seksistä vaikka kuulemma "uhoan sitä", olen surkea sängyssä ja mieheni kanssa olemme menossa seksiterapiaan koska haluni ovat nollissa. Olisipa ihana olla villi ja kyltymätön makkarissa, mutta tasan ei mee nallekarkit.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 09:10"]
Näyttää söpöltä ja kiltiltä mutta vaistoat pinnan alla kytevän halun ja villin puolen. Jäitä hattuun tuollaisen naisen kohdalla.
[/quote]
Mä olen just tällanen! Kiltin ja viattoman näkönen, mutta luonteeltani kaikkea muuta. Exäni sanoi, ettei olisi ikinä uskonut mun haluavan joka päivä tai kuulevansa mun kiroilevan kuin karski merimies..
[/quote]
Mulla muuten sama, mutta en kiroile. Enkä usko, että se kiroilu lisäisi mun haluttavuutta millään tavalla.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 09:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 09:10"]
[/quote]
[/quote]
Mulla muuten sama, mutta en kiroile. Enkä usko, että se kiroilu lisäisi mun haluttavuutta millään tavalla.
[/quote]
En mäkään julkisesti.. Kotona vaa sillon kun todella palaa päreet.
Niinhän niillä on tapana. Älä sekaannu, kiinnijäämisen jälkeen se söpöys katoaa..
Jos se ei olekaan niin kiltti kuin kuvittelet?
Mä taidan olla tahtomattani tällainen nainen. Ei oo kivaa :(
2