Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiltin oloinen ja söpö nainen aiheuttaaa

Vierailija
03.12.2014 |

panetusta? Taitaa olla  myös jo naimisissa.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te miehet päättelette, että joku nainen on kiltti? Mitä se edes tarkoittaa? Itse sanoisin olevani ystävällinen, kohtelias, empaattinen, hymyilevä, avulias, mutta siltikään en miellä itseäni kiltiksi. Vaikka en edes dokaa, polta, biletä tms.

Vierailija
2/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:18"]Mistä te miehet päättelette, että joku nainen on kiltti? Mitä se edes tarkoittaa? Itse sanoisin olevani ystävällinen, kohtelias, empaattinen, hymyilevä, avulias, mutta siltikään en miellä itseäni kiltiksi. Vaikka en edes dokaa, polta, biletä tms.
[/quote]

Ihankun kiltteys olisi jotenkin paha asia!? Prkl tässä suomessa pitää olla joku tatuoitu kovis wt muija että saa hyväksyntää.

Itse olen kiltti. Ja ylpeä siitä. Kiltteys Ei tarkoita että on kynnysmatto tai ei nauti seksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:18"]Mistä te miehet päättelette, että joku nainen on kiltti? Mitä se edes tarkoittaa? Itse sanoisin olevani ystävällinen, kohtelias, empaattinen, hymyilevä, avulias, mutta siltikään en miellä itseäni kiltiksi. Vaikka en edes dokaa, polta, biletä tms.
[/quote]

Ihan tulee mieleen yks Anna Perho ja " en ole feministi!!!" jutut...

Vierailija
4/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikkein kuumin yhdistelmä on viaton ja söpö nainen, joka onkin kiihkeä ja intohimoinen rakastaja. Sehän nyt on joka toisen miehen päiväuni. Ja sellainen nainen halutaan kokonaan, vaimoksi, ei vaan yhden illan panoksi. Näitä vaan on ihan liian vähän.

T.Mies

Vierailija
5/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiltti, kohtelias, hyvät käytöstavat omaava herrasmies tämä ei kuitenkaan poissulje sitä, että osaan olla kova jos tarve niin vaatii.

Ei kusipäisyys, huonot käytöstavat ja muu ääliömäisyys ole mikään hyve vaikka jotkut niin kuvittelevat.

Vierailija
6/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee kivaa!

Vierailija
7/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:27"]

panetusta? Taitaa olla  myös jo naimisissa.

[/quote]Vähän niin kuin Grahn-Laasonen:)

Vierailija
8/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:28"]

Koska kaikkein kuumin yhdistelmä on viaton ja söpö nainen, joka onkin kiihkeä ja intohimoinen rakastaja. Sehän nyt on joka toisen miehen päiväuni. Ja sellainen nainen halutaan kokonaan, vaimoksi, ei vaan yhden illan panoksi. Näitä vaan on ihan liian vähän.

T.Mies

[/quote]

Entä jos on kiltti ja viaton, mutta ei vain söpö? Kauniit eivät kiinnosta, vaikka olisi muut ominaisuudet.

Vierailija
9/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:28"]Koska kaikkein kuumin yhdistelmä on viaton ja söpö nainen, joka onkin kiihkeä ja intohimoinen rakastaja. Sehän nyt on joka toisen miehen päiväuni. Ja sellainen nainen halutaan kokonaan, vaimoksi, ei vaan yhden illan panoksi. Näitä vaan on ihan liian vähän.

T.Mies
[/quote]

Minusta söpöstä ja kiltistä kuoriutuu villi, kiihkeä ja kiimainen bitch joka kerta kun hotellihuoneen ovi sulkeutuu;)

Vierailija
10/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei jee olenko mä tällainen kiltti ja viaton? Oon 155cm blondi hoiva-ammatissa. En kiroile, kunnioitan vanhempia ihmisiä ja oon uusille ihmisille (omasta mielestä ehkä liian) kohtelias. Musta saa ensivaikutelmalta varmaan ujon vaikutelman, koska oon hiljainen, mutta hymyilen ja nauran paljon. Avomies kehuu seksielämäämme paljon ja olen aika estoton kyllä.. mm kolmen kimppa jo kokeiltu. Ikää vähä päälle parikyt!

Vierailija
11/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu vahvistaa sitä tunnettani, että miehet saavat pitää tunkkinsa. 

Vierailija
12/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:43"]

Hei jee olenko mä tällainen kiltti ja viaton? Oon 155cm blondi hoiva-ammatissa. En kiroile, kunnioitan vanhempia ihmisiä ja oon uusille ihmisille (omasta mielestä ehkä liian) kohtelias. Musta saa ensivaikutelmalta varmaan ujon vaikutelman, koska oon hiljainen, mutta hymyilen ja nauran paljon. Avomies kehuu seksielämäämme paljon ja olen aika estoton kyllä.. mm kolmen kimppa jo kokeiltu. Ikää vähä päälle parikyt!

[/quote]

Olet ihanne vaimomatskua, juuri tälläisiä naisia miehet rakastaa :) Tarvittaessa kuoriutuu vaikka se villi-ihminen makkarin puolella, kateeksi käy miestäsi.

Vierailija
13/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö jonkun ruman kotkan aiheuttaa panetusta, joka on vielä vittumainen? T:mies

Vierailija
14/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa hyvännäköinen ja kunnollinen mies aiheuttaa muitakin tunteita ja ajatuksiakuin panetusta.

Vierailija
15/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 18:43"]

[/quote]

Olet ihanne vaimomatskua, juuri tälläisiä naisia miehet rakastaa :) Tarvittaessa kuoriutuu vaikka se villi-ihminen makkarin puolella, kateeksi käy miestäsi.

[/quote]

Olet ihanne vaimomatskua

- Opettele yhdyssanat

- Älä ole ääliä. 

Et tod ole "aviomiesmatskua". 

Vierailija
16/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mulla on siis toivoa. Oon kiltti mutta pidän seksistä. Sitäpä ei vaan näe välttämättä päälle päin. En kailota sitä kylillä....

Vierailija
17/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ap on ite (omasta mielestään) kiltinoloinen ja söpö rouva joka tuli vähän fantasioimaan... 

Vierailija
18/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt tiedä sainko osakseni vain vittuilua, mut who cares mä piristyin ja innostuin jostain kumman syystä! :D hassua...

T. 18

Vierailija
19/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:01"]

Luulen että ap on ite (omasta mielestään) kiltinoloinen ja söpö rouva joka tuli vähän fantasioimaan... 

[/quote]

Samaa ajattelin. Joku mamma vähän oman kivan tarpeessa. 

Vierailija
20/54 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kiltti, ujo, empaattinen, epäitsekäs ja huumorintajuinen.
:) N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan