Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhtään korttia, ei yhtään lahjaa, ei yhtään laatikkoa

Vierailija
03.12.2014 |

ja ennen kaikkea: ei yhtään stressiä!

Ehkä tällä kertaa jopa nautin joulunajasta, kun ei itse tee mitään joulun eteen. Pyhät voi nauttia ihan vain pitkänä viikonloppuna ja nauttia siitä, kun Aleksilla on jouluvalot ja Stockan ikkunassa asetelmat. En ole vakuuttunut, että joulujärjestelyt kotona tekisivät elämästäni yhtään parempaa, päinvastoin.

Onko muita, jotka eivät tänä vuonna vietä joulua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vietän, koska se tulee halvemmaksi. Ruokailun osalta siis. Kinkku ja laatikot ON halpaa ruokaa.

Vierailija
2/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:52"]

Mä vietän, koska se tulee halvemmaksi. Ruokailun osalta siis. Kinkku ja laatikot ON halpaa ruokaa.

[/quote]

Harmi, etteivät ne maistu kovin hyviltä. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä, että he, jotka eivät jostain juhlinnasta nauti, osaavat jättää sen väliin.

Vierailija
4/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa monta nauttia-verbiä yhteen kappaleeseen. Kuulostan Mertarannalta. -ap

Vierailija
5/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 13:25"]

Minusta on hyvä, että he, jotka eivät jostain juhlinnasta nauti, osaavat jättää sen väliin.

[/quote]

Aika monessa perheessä se joulun viettäminen on kaukana juhlinnasta, vaikka jouluverhot ja kinkut keittiöstä olisikin. Perinteiden noudattamista totta kai mutta ei välttämättä silti juhlimista.

Vierailija
6/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä. Lapset menee isälleen ja sukulaiset ei halua olla missään tekemisissä mun kanssa. Eikä ole yhtään kavereitakaan.

Vierailija
7/7 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliksi noin: mulla on kotona pieni led-valosarja lyhdyssä ja joulupalloja kulhossa, lahjaksi (en kyllä paketoi) tulen ostamaan kirjan ja dvd:n.

Olen 39 ja perheetön sinkku, vanhemmatkin kuolleet, ei sisaruksia. Nautin ylimääräisistä vapaista hyvän ruuan (ainoat perinteiset jouluruost on graavikala ja suklaa joita tosin syön usein muulloinkin) ja rauhoittumisen merkeissä. Periaatteessa tykkään kyllä joulusta, mutta en sellaisesta suorittamisesta mitä siihen usein liitty enkä siitä etää on "pakko" olla esim. tiettyjä ruokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän