Mitä aiot ostaa veronpalautusrahoilla ?
Vai laitatko säästöön? Osan laitan säästöön ja osalla joululahjat. Helpottaa kummasti stressitaloutta tällaiset päivät =)
Kommentit (39)
Muutaman joululahjan, vähän pakollista vaatetta ja jos jää niin loput elämiseen. Olen opiskelija ja en nyt ole syksyllä voinut käydä töissä koulun ohella niin jäänyt hankinnat :)
Mä lähen laivalle riekkuun! No, en tokikaa kaikkea rahaa sinne tuhlaa, mut kuitenki. :)
Tuli 2100e. Laitoin oman ja lapsen säästötileille suurimman osan.
Tein ylimääräsen lainanlyhennyksen. Veronpalautuksen osuudella saattoi saada jopa pari jalkalistaa talosta omaksi :)
Lainat ja velat pois mitä vain pystyy ensimäisenä
Osan säästän ja sitten ostan imurin ja mikroaaltouunin ehkä.
Pyörähti 500 € osamaksuihin että heilahti. Yksi 50 € kuukausierä tuntuu niin naurettavan pieneltä vaan koitappa sitten kun nuita tuleekin viidestä eri lähteestä..
Ostin viisihenkiselle perheelleni ensi kesän lomamatkan. Kolme viikkoa auringossa, autonvuokra, hotelli. Jäi siltikin vielä 500 euroa veronpalautuksia joululahjoihin.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:01"]
Tein ylimääräsen lainanlyhennyksen. Veronpalautuksen osuudella saattoi saada jopa pari jalkalistaa talosta omaksi :)
[/quote]
Vedä tussilla lattiaan aina neliömetrin kohdalle mitkä on maksettu :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 10:22"]
Joululahjoja ja uudet sängyt
[/quote]
sängyt? Hyvä että rahat riittää edes yhteen sänkyyn
Lataan bussikorttini, sitten menen sunnuntaina kaverin kanssa kahville, loput säästöön
Viinaa. Tonni käteen, känni toteen.
Laitan rahat autoon. Siis huoltoon, huok.
Loput lojumaan säästötilille, luvassa on kuitenkin vielä yhdet pikkujoulut ja jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, saan kolme päivää ennen joulua lahjan joltain ihmiseltä jota en ole muistanut itse lahjoa...
Laitoin rahastoihin.