kertooko teidän esiteini-ikäiset tyttäret, jos joku painaa?
Eli jos huomaatte että joku surettaa ja he myöntäävät niin kertovatko he teille sen syyn?
Omani ei kerro, en tiedä onko luottamuksesta kyse vai mistä. Vai onko asia niin vaikea kertoa.
Kommentit (18)
Mä en kertonut koskaan mitään äidille, kun olin nuori. Meillä oli aika huonot välit, koin ettei hän ollut kiinnostunut asioistani vaan koitti pitää minua oman tahtonsa alla esim. yrittämällä pakottaa kirkkovaltuustoon ehdolle (tämä siis silloin kun olin 18 v. lukiolainen) siksi, että hänestä se olisi ollut komeaa ja pienellä paikkakunnalla vanhemmistani johtuen olisin varmaan päässytkin.
12v kertoo mutta omalla aikataulullaan. joskus on tosi vaikeaa pysähtyä kuuntelemaan koska avautuminen tapahtuu tietty murphyn lain mukaan silloin kun olen soppakauhan äärellä tai menossa kakalle. piätän tyynesti.
koitan olla tuputtamatta tai täteilemättä koska muistan miten helvn ärsyttävää se oli oman äidin kanssa kun avautuu jostain poikaongelmasta ja äiti on että herranjestas ja voijee ja pojat on semmosia lässynlässyn.
jos kysyn niin ei kerro, vastaukset on ihan ookoo ja joojoota. t ei vielä ummetuksella oleva äiti.
Haluan lisätä kyllä että on kertonut muita herkkiä ja luottamuksellisia asioita, mutta tollasta kiukkua aiheuttavaa ei kertonut. Ja olen tuntunut ärsyttävän muutenkin. Varmaan sitä esimurrosikää.
10 v kertoo vaihtelevasti, ei mielellään availe ystävyyssuhteiden solmuja vaan pitää ne itsellään. Sen kyllä kertoo jos koulussa muuten joku asia esim. open tekemiset/sanomiset harmittaa.
Minkä ikäinen siis? Meillä 8v ei kerro
Kertoo, mutta vain jos helittelen häntä ja varaan hänelle kahdenkeskistä aikaa.
11v kertoo, 14v ei, eikä ole koskaan kertonut.
Ite en ainakaan nuorena kertonut porukoille mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:33"]Ite en ainakaan nuorena kertonut porukoille mitään.
[/quote]mistä se johtui? Entä onko nyt luottamukselliset välit? Ap
joku = ihminen
jokin = asia
No ei kerro, jos joku painaa, se on varma.
13-v kertoo, ja koen sen positiivisena asiana.
13-v tyttö, kertoo.