Mitä oireita tuli toisedta pfizer rokotteesta
Kommentit (35)
Rokoteraajassa kipua ja pistokohdan punoitus sekä turvotus. Molemmista rokotuksista. Muillakaan perheessä ei kummempia oireita.
Miksi pitäisi mennä? Et saa välttämättä pleisboa nyt jos vaikka saitkin eka kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi toisen rokotteen jälkeen ihmeelliset kipuilut vasemmassa rinnassa, eli siis tississä. Juilintaa, polttelua, pistoksia. Heijastuu kylkeen ja selkään. Kainaloon myös. Rokotteen jälkeen oli myös turvotusta rinnassa.
En tiedä liittyykö rokotteeseen, mutta on vain sillä puolella, jossa on myös rokotekäsi ja poikkeaa normaalista. Rintasyöpä tietty pelottaa, joten pakko varmaan käydä tarkistamassa.
Luin netistä useasta lähteestä, että rokotteesta johtuva imusolmukkeiden turvotus on saanut naisia pelkäämään rintasyöpää ja on myös aiheuttanut vääriä hälytyksiä mammossa.
Myös kolmekymppinen siskoni sai valtavaksi turvonneen imusolmukkeen toiseen rintaansa jo ensimmäisen rokotteen jälkeen. Ei mielestäni kuulosta enää normaalilta että tällaisia reaktioita on näin paljon
Natsipassihan siitä napsahti että pätkähti
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi toisen rokotteen jälkeen ihmeelliset kipuilut vasemmassa rinnassa, eli siis tississä. Juilintaa, polttelua, pistoksia. Heijastuu kylkeen ja selkään. Kainaloon myös. Rokotteen jälkeen oli myös turvotusta rinnassa.
En tiedä liittyykö rokotteeseen, mutta on vain sillä puolella, jossa on myös rokotekäsi ja poikkeaa normaalista. Rintasyöpä tietty pelottaa, joten pakko varmaan käydä tarkistamassa.
Luin netistä useasta lähteestä, että rokotteesta johtuva imusolmukkeiden turvotus on saanut naisia pelkäämään rintasyöpää ja on myös aiheuttanut vääriä hälytyksiä mammossa.
Se voi olla juuri se imusolmuke. Mulla oli kans siinä parin päivän pistely mutta mammografiaseulassa ei mitään hälytellyt.
Ei mitään. Ei tullut myöskään äidilleni, miehelle eikä pojalle. Käsikipua kummoisempaa.
Ekasta piikistä äiti 80 v sai pääkivun. Toisesta ei.
Rokotus ko0hta vähän arka ja seuraavana päivänä ok.
Haluat tuntemattoman piikin jossa on vaikka mitä myrkkyjä.
Ja abortoidun sikiön soluja.
Grafeenioksidia, joka aiheuttaa aivosumua ja kiinnittyy aivoihin.
Samaa on maskeissa.
Itselle ei mitään, miehelle ei mitään, teinille ei mitään.
Minulla turposi pistoskäden puoleisen kainalon imusolmukkeet ja väsytti. Siinä kaikki, meni nopeasti ohi.
Kova ylävatsakipu. Meni taju ja ambulanssilla päivystykseen. Mitään muuta selittävää kivulle ei löytynyt. Kuukautiskierto meni myös ihan sekaisin.
Sain reilu viikko sitten. Täysimetän, mutta nyt alkoi menkat! Pitääkö tästä käydä lääkärissä, onko normaalia?
Väsyneempi koska aikaisempi herätys.
Ei tuntunut piikki.
Piikit tappavat, sairastuttavat, mitä järkeä ottaa kokeellinen injektio?
Jos ette tiedä, tavoite on kontrolloida ja hallita ihmisiä sekä vähentää väestöä n. 80%.
Typerykset!
Normit, mitä rokotteista nyt yleensä tulee.