Kassalla mies osti 42€:lla kaljaa, mä sain samalla summalla
Ainakin neljän päivän ruokatarvikkeet.
Kannattaa miettiä mihin ne rahat oikein tuhlaa. Vai juoko suoraan kurkusta alas. O_o
Kommentit (17)
Sunko lompakosta meni tuo 42 e kaljoihin??? Jos ei, niin mitä se oikeasti sulle kuuluu mihin kukin rahansa käyttää...
Jep, paketti nakkeja ja pari lihapiirakkapakettia. Sillä elää poikamies vuoden.
Mutta jos mies ei tarvinnut sillä hetkellä neljän päivän ruokatarpeita? Ja kun meitä on sellaisiakin ihmisiä, joiden ei tarvitse laskea joka senttiä, vaan voi ostaa sen kaksi koppaa kaljaa, ilman että se on pois ruoasta.
Sillä miehellä oli rattosa ilta ja sinä roikut yömyöhään av palstalla.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:10"]Jep, paketti nakkeja ja pari lihapiirakkapakettia. Sillä elää poikamies vuoden.
[/quote]
Mä elin tuolla makkara/olut ruokavaliolla muutaman vuoden, hyvää ja simppeliä.
Mun mies juo ne yli 40 kaljaa viikossa. No muutimme lapsien kanssa erilleen hänestä. Kyllä muakin säälittää, että joku kaataa kurkusta alas tuon määrän rahaa ja kaljaa. .:(
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:12"]Sillä miehellä oli rattosa ilta ja sinä roikut yömyöhään av palstalla.
[/quote]
Mulla on rattoisa ilta kun hyvin omintunnoin oon saanut lapsen yöunille täysin vatsoin.
Kyllä mä tästä enemmän nautin kuin korillisesta kaljaa. :-P Ap
Niinpä, ikäänkuin aina jos ihminen ostaa pelkkää kaljaa se ei syö mitään tai jääkaapista ei löydy mitään. Moni meistä tilaa joskus pizzat, jos ei jaksa pöperöä väsätä. Mutta jatka toki kyyläämistä, jos siitä jotain kiksejä saat.
Mitä helvettiä sen yksinäisen poikamiehen siellä kotona pitäis tehdä? Monelle yksinäiselle miehelle se olut pullo on ainoa kaveri sekä ainoa asia mikä auttaa kestämään musertavaa yksinäisyyden tunnetta.
Jos sil on ollu 100e, ja kaljojen jälkeen viel käyny panemassa tsekkiläistä nuorta jumalatarta. Voittanee ap sun ruokatalouteen kuulumisen.
Itsekin olen ostanut keskellä viikkoa kaupasta siideriä, kantaen samaan aikaan alkonpussia jossa kilisee viinipullot. Hitto vie olen vielä nainen. Kyllä mut on nyt varmana joku leimannu paskaksi yh-äidiksi jolla on alkoholi ongelma ja liekö juo vielä huomenna saman satsin uudestaan.... Tai sitten teen töitä joissa ei ole säännöllisiä viikonloppuna vaan vapaat voi olla keskellä viikkoa. Eikä mulla ole muuten lapsiakaan, vaikka sehän on naisena mun tehtävä. Koen siis silloin oikeudekseni ostaa ja juoda mitä lystää, aikuinen ihminen nääs. :) Jospa sinäkin vaikka korkkaisit sellaisen oluen ja rauhottuisit, etkä ihan tosi miettisi muiden ostoksia.
Minä ostin 40e:llä kaljaa ja tupakkaa, ja 2e:llä 6pkt nuudeleita, niillä elää viikon. Kamalaa että laittaa 4 kymppiä muutaman päivän ruokaan. Kannattais vähän miettiä syöpötteleekö ne rahat vaan kurkusta alas.
Mä ostan monesti lavan vaikka en juo kun muutaman tölkin, onpahan kaapissa muutama kylmä jos tekee mieli. Nytkin on 4 tölkkiä juomatta, kuukauden kestäny lava, saunan jälkeen yks olut, ai että ku tekee höpönassua :)
Varmaan joku kyylämummo pitäny alkoholistina kun olen tuon lavan ostanu, no ihan yksi ja sama. Kyllähän näitä kyylämummoja kylillä riittää.
Mä pistin ennen 600 €/kk alkoholiin ja tupakkaan. Söin silti ihan hyvin.
Tyhjillä pulloilla saa kolme pakettia hampparin väärää, sillä elää poikamies viikon.