Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosittele hyvää imuria

Vierailija
02.12.2014 |

Uuden imurin hankinta edessä. Täytyisi olla aika kevyt ja helppo liikutella kun mulla on tuota ongelmaa nivelissä. Tietysti tehokas (meillä ei tosin ole lemmikkieläimiä) mutta pienikokoinen ja hiljainen ääni olisi hyvä. Osaisitko suositella jotain tai kertoo mitä ei kannata harkita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysonit on hyviä. Mulla ihan perusdysonin malli, olisko ollut jotain 300 euroa muutamia vuosia sitten tarjouksessa. Jos nyt ostaisin, ostaisin dysonin varsi-imurin. 

Vierailija
2/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux Ultra One-mallistoa suosittelen noilla spekseillä ,http://www.electrolux.fi/Tuotteet/Pölynimurit_ja_höyrypuhdistimet/Pölynimurit/UltraOne1/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tiedä mikä imuri olisi hiljainen, mutta Dyson on paras mitä mulla on koskaan ollut, jopa huoneilma raikastuu.

Vierailija
4/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Electrolux Ultra oneen olen ollut tyytyväinen. Tehokas, suht hiljainen ja mielestäni kevyt.

Vierailija
5/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

fårwerk tai worverk hinta jotain 15000

Vierailija
6/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELE ANTAA KYYDIT
-IISAK SONNI

Vierailija
7/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kirby 5000 eurolla tai tilaa suoraan kiinast 48 eurolla 

Vierailija
8/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen menossa ostamaan huomenna imuria ja tämän meinaisn ostaa... http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/polynimurit/ZUSORIGINB/electrolux-ultrasilencer-polynimuri-zusoriginb

Tekeekö tuolla mtn.? Dyson varmaan on perempi, mutta pihinä pihtaan nyt. Ton saa 199€ expertiltä toi gigantin likki sattui nyt vaan "käteen"

Vierailija
9/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myydä meidän vanhan halavalla 

Vierailija
10/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lewinsky

Vierailija
11/12 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:14"]

Itse olen menossa ostamaan huomenna imuria ja tämän meinaisn ostaa... http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/polynimurit/ZUSORIGINB/electrolux-ultrasilencer-polynimuri-zusoriginb

Tekeekö tuolla mtn.? Dyson varmaan on perempi, mutta pihinä pihtaan nyt. Ton saa 199€ expertiltä toi gigantin likki sattui nyt vaan "käteen"

[/quote]

Itsellä vanha imuri electrolux-ultrasilencer ja ainakin tämä vanha malli on tosi kömpelö ja raskas liikutella. Lisäksi siinä on juuri kädensijan kohdalla (letkussa siis) jokin ihme ilmaluukku, joka aina imuroidessa aukeaa vahingossa käden osuessa siihen. Todella rasittava. Mutta luulisi että uudessa versiossa on korjattu nuo mokat. Kannattaa kuitenkin varmaan kokeilla liikkeessä huolella.

ap

Vierailija
12/12 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi