Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetimme Raisiossa Kauppakeskus Myllyssä käymisen.

Vierailija
08.10.2021 |

Perheemme sai tarpeekseen jatkuvista kyselijöistä, Hesarin, jonkun sähköyhtiön ja iljettävät Elisan kyselijät olivat liikaa.
Aina kun kävimme Raisiossa Kauppakeskus Myllyssä nämä kyselivät ja huutelivat perään, ei auttanut kehotus olla kyselemättä ja häiritsemättä.
Turun Kauppakeskus Skanssissa saa kierrellä kaupoissa ihan rauhassa, siellä kukaan ei kysele mitään eikä häiritse.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myllyssä pitää kulkea pitkin seiniä kun nämä huutelevat, moi saanko häiritä yms.! Kamalaa touhua! Myllyssä on inhottavaa käydä, joskus on vaan pakko.

Ei edes seinilläkään saa liikkua rauhassa. Kyllä ne huomaavat kun siitä menee ohi. Parempi kun heilauttaa ja kiinnittää kattoon pari ninjakoukkua köysillä, ja kulkee katon kautta niiden ohi

Sitten siellä katossakin on, tuon seurauksena, köysissä riippumassa innokas dna-liittymän myyjä.

Hei totta muuten... No voi v... Mitä ilmastointikanavaa pitkin siellä täytyy sitten mennä?

Tiedäthän, katot ovat näkyviä paikkoja...

Juuri sieltä ilmastointikanavasta kannattaa mennä, koska kukaan muu ei näe, että menet sitä kautta.

Toivon, ettei kukaan muu ole keksinyt tuota reittiä ennen sinua, ettei kävisi niin, että kohtaat matkallasi jonkun ilmastointikanavan tukkineen ihmisen.

Vierailija
22/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainostelu ja kauppaaminen kaupoissa on ärsyttävää ja vähentää jonkin verran kaupan asiakkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta puhelinliittymä kaupustelijat ja sähkömyyjät ovat omalla työpaikallaan, omaa työtään tekemässä, teistä tulee heidän asiakkaitaan, kun kerran menette heidän työpaikalleen.

Jos menen kauppakeskukseen, menen sinne tod.näk. ostoksille, ostamaan jotain mitä itse tiedän tarvitsevani. En joka kerta halua Hesaria, sähköä tai Elisan/Telian liittymää.

Ei Myllyn Prisman myyjätkään huutele ohikulkijoille, hei hei mitäs ruokaa tänään syödään?!

Vierailija
24/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta puhelinliittymä kaupustelijat ja sähkömyyjät ovat omalla työpaikallaan, omaa työtään tekemässä, teistä tulee heidän asiakkaitaan, kun kerran menette heidän työpaikalleen.

Jos menen kauppakeskukseen, menen sinne tod.näk. ostoksille, ostamaan jotain mitä itse tiedän tarvitsevani. En joka kerta halua Hesaria, sähköä tai Elisan/Telian liittymää.

Ei Myllyn Prisman myyjätkään huutele ohikulkijoille, hei hei mitäs ruokaa tänään syödään?!

Mutta, Prisman kaiuttimista saattaa kuulua tuollaista huutoa ? Ei ehkä jokapaikassa, mutta itse olen kuullut.

Vierailija
25/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi asia mikä Hullunmyllyssä ärsyttää kovasti on sellainen rasittava melu. Siellä on siis todella paljon ääntä verrattuna esim Skanssiin jossa on mukavan rauhallista asioida.

Ihan totta. Siellä on jatkuva melu ja häly. Lisäksi ympäristön liikennejärjestelyt karmea sekamelska. Skanssissa on paljon rauhallisempi ja viihtyisä tunnelma.

Johtuisko siitä ettei Skanssi saa ole asiakkaita.

Vierailija
26/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymme Myllyssä vain Prismassa, tai keskustan puoleisella alueella, emme koskaan käy enää keskialueella.

Keskialue on pahinta kyselijöiden ja huutelijoiden aluetta. Sitä välttää moni muukin. Harmi että koko Mylly kärsii näistä muutamista väkisinmyyjistä.

Vierailija
27/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaikeaa on täydellisesti nonsaleerata kys tyrkyttäjät? Ei yhtään.

Yksi tuntemani henkilö kovin näyttävästi on halaamassa kaikkia tyrkyttäjiä, siitä syystä monet väistävät häntä.

Vierailija
28/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmiset palautetta tästä ongelmasta kauppakeskuksen johdolle vaikkapa sähköpostilla! Jos tarpeeksi moni valittaa, asiaan voi tulla muutos. 

Vierailija
29/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikka ruokamarketin TUULIKAAPISSA, on helvetin huonot työolot ja työnteon mahdollisuudet. Kuka tuollaista työtä edes vastaanottaa tai ovatko TE-toimiston "palkka"listoilla tai lähtee tuhkatkin pesästä? Nyt on niin, että työ tapa työskennellä ei ole hyväksyttävää, ei todellakaan!

Vierailija
30/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan ne ärsyttäviä, mutta eivät ainakaan minulle sen isompaa päänvaivaa aiheuta. Kuulostaa hassulta, että jotkut näkevät esim. sen vaivan että esittävät puhelimessa puhuvaa jne. Minä sanon kaikille kohteliaasti "ei kiitos" ja jatkan vain matkaani. Huutelevat perään mitä huutelevat, kyllä ne lopulta hiljenevät kun kävelee vain itse pois.

Vierailija
31/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun jatkaa kävelyä, ei sieltä kukaan sinuun käsiksi käy herranen aika. Mitään selityksiä ei kannata heittää, koska sieltä tulee muuten takaisin jotain kysymystä tmv.

Vierailija
32/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovathan ne ärsyttäviä, mutta eivät ainakaan minulle sen isompaa päänvaivaa aiheuta. Kuulostaa hassulta, että jotkut näkevät esim. sen vaivan että esittävät puhelimessa puhuvaa jne. Minä sanon kaikille kohteliaasti "ei kiitos" ja jatkan vain matkaani. Huutelevat perään mitä huutelevat, kyllä ne lopulta hiljenevät kun kävelee vain itse pois.

En halua _joka_ ikinen kerta samaa jankuttaa näille tyypeille! Ei auta sanominen, aina kysytään, sama tyyppikin voi kysyä uudestaan ja uudestaan jotain. 

Vierailija
33/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, otinpa tässä puhelimitse yhteen yhden tökerön myyjän kanssa. Aloitin kohteliaasti ja päätin helvetin viddumaiseen sävyyn, sitä mukaa, kun oma sävyni oli kiitos ei -kohtelias, alkoi helvetinmoinen painostus, joka päättyi ilmiriitaan. Puhelinmyyjä kertoi, että hän saa häiriköidä minua koko päivän jos haluaa, vastasin, että mikä on hänen esimiehensä nimi ja puhelin-numero, lopetti. Lopuksi kysyin, onko hänen älyssään joku vika, kun ei ymmärrä sanaa EI KIITOS! Mitä helvettiä noille oikein opetetaan työperehdyttämisissä. Epäilenkin, että tuulikaapeissa ja puhelinkeskuksiin valitaan näitä TE-toimiston pudokkaita, jotka eivät kelpaa mihinkään muuhun kuin lukemaan paperilta mitä pitikään kaupata ja kenelle. 

Vierailija
34/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen osannut kävellä ohi, kohtelen noita kuin ilmaa, niin pääsee helpoiten eroon. Mieheni taas yleensä pysähtyy, niin siitä on vaikeampi lähteä, koska on niin kiltti. Joskus olen katsonut lähestyvää henkilöä todella vihaisesti, niin hän muuttikin mielensä ja perääntyi. :D

Lehtimyyjille kannattaa sanoa, että lukee kyseisen lehden töissä, silloin niillä ei ole oikein mitään sanottavaa siihen.

Vierailija
35/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raision paras ruokakauppa on raisio center joka on sopivan kokoinen. Viereisestä alkosta saa myös kätevästi perjantaisin pullon jäykkää ilman että tarvii kävellä mitään kauppakeskus maratoonia.

Vierailija
36/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas Myllyssä tai Skanssissa viime aikoina käyneet, onko niissä nykyään paljon ihmisiä? En ole juuri kauppakeskuksissa käynyt koronan alkamisen jälkeen, eikä ole juuri ollut tarvettakaan. Ehkä joskus olisi kuitenkin kiva käydä. Ovatko ihmiset palanneet entiseen malliin kauppakeskuksiin?

Ainakin lauantaina 18.9. Mylly oli tupaten täynnä. Parkkipaikka täynnä, ihmisiä sankoin joukoin liikkeellä. Oli joku Myllytys-viikko tosin menossa, alennuksia ja tarjouksia joka paikassa, myös ravintoloissa. Ihan perheittäin oli lähdetty liikkeelle.

Vierailija
37/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa että en olekaan ainoa joka kokee inhoa käydä Myllyssä, juurikin noiden liittymä tai sähkömyyjien takia. 

Vierailija
38/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käymme Myllyssä vain Prismassa, tai keskustan puoleisella alueella, emme koskaan käy enää keskialueella.

Keskialue on pahinta kyselijöiden ja huutelijoiden aluetta. Sitä välttää moni muukin. Harmi että koko Mylly kärsii näistä muutamista väkisinmyyjistä.

Harmi, että koko kauppakeskus kärsii osaamattomasta ja taitamattomista johtajista. Nämä kyselijät lentävät ulos kuin leppäkeihäät, JOS SE ON TAHTOTILA.

Vierailija
39/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että koko kauppakeskus kärsii osaamattomasta ja taitamattomista johtajista. Nämä kyselijät lentävät ulos kuin leppäkeihäät, JOS SE ON TAHTOTILA.

Olen niin paljon samaa mieltä.

Tahtotilan edellä taitaa olla kuitenkin vuokra, jonka Telia, Elisa, HS ja sähköyhtiöt maksavat lattia-alasta.

Vierailija
40/101 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä lauantaina, joka on viikonpäivänä vilkas päivä kauppakeskuksissa, kattelin sieltä Myllyn ylätasanteelta sähkökauppiaiden toimintaa. Toinen oli hyvinkin aktiivinen ja sai aina ihmiset keskustelemaan kanssaan, nuori nainen tämä. Ja toinen, nuori poika taas, oli hyvin vetelästi ihmisiä lähestyvä, kukaan ei jäänyt hänen kanssaan keskustelmaan. Että siinä pari esimerkkiiä niistä aktiivisista häiritsijöistä.

Mutta vaikuttaakohan heidän lähestymiseensä se, että itse olet ottanut heidät huomatessasi katsekontaktia heihin päin, ihan vain vaikka sitten että - veee, taas noita tyyppejä.

Ei kannata katsoa yhtään heihin päin, ja jos jotain lähestyä yrittävät, niin sen kun painelee ohi. Tai jollekin Hesarin myyjälle voi sanoa vaan, että mulle tulee se lehti jo. 

Ei kiitos, on myös ihan hyvä vastaus ja siitä sitten vaan jatkaa matkaansa.

No, ei sulla varmaan muutenkaan mitään oleellista asiaa sinne kauppakeskukseen ollut. Myllyssähän törmää alituisesti Runosmäen idiootteihin, heidät kyllä tunnistaa käyttäytymisestä heti! Siinä on turkulaisen urbanismin ylintä astetta. Turku, mikä paska kaupunki... Niin joo, Mylly on Raisiossa, mutta turkulaiset sinne kaahaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi