Lopetimme Raisiossa Kauppakeskus Myllyssä käymisen.
Perheemme sai tarpeekseen jatkuvista kyselijöistä, Hesarin, jonkun sähköyhtiön ja iljettävät Elisan kyselijät olivat liikaa.
Aina kun kävimme Raisiossa Kauppakeskus Myllyssä nämä kyselivät ja huutelivat perään, ei auttanut kehotus olla kyselemättä ja häiritsemättä.
Turun Kauppakeskus Skanssissa saa kierrellä kaupoissa ihan rauhassa, siellä kukaan ei kysele mitään eikä häiritse.
Kommentit (101)
Miten tämä vaikuttaa meidän perheeseen kun käymme itäkeskuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä Hullunmyllyssä ärsyttää kovasti on sellainen rasittava melu. Siellä on siis todella paljon ääntä verrattuna esim Skanssiin jossa on mukavan rauhallista asioida.
Ihan totta. Siellä on jatkuva melu ja häly. Lisäksi ympäristön liikennejärjestelyt karmea sekamelska. Skanssissa on paljon rauhallisempi ja viihtyisä tunnelma.
Tämän on pakko olla vitsi.
Skanssin parkkihallin liikennejärjestelyt on idioottimaiset.
"Kiitos, ei kiinnosta"
Noin niistä pääsee ohi. Ei pysähdytä, eikä vastata kysymyksiin.
Hoi kaikki kanssasisaret ja -veljet.
Laittakaa sähköpostia Myllyn markkinoinnista vastaavalle, ja kertokaa ahdistelukokemuksenne.
Vierailija kirjoitti:
Hoi kaikki kanssasisaret ja -veljet.
Laittakaa sähköpostia Myllyn markkinoinnista vastaavalle, ja kertokaa ahdistelukokemuksenne.
Mahtaako Farmin Mira huomioida palautteita?
Nämä häiriköt maksavat euroja lattiatyöpaikasta.
Mutta jos tarpeeksi moni antaa palautett, tilanne vois muuttua ja Myllyssä käyminen vois olla taas mukavaa.
On kyllä ärsyttävää, mutta itse kävelen kuurona ohi enkä katso päinkään.
Hervannan Duossa on sama nilviäisongelma.
Mitäköhän jos on työntekijänä niin pakkomyyvätkö niillekkin?
Suomi on edelleen myynninhylkäämää erämaata. Älkää kitiskö.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö näille myyntialan ammattilaisille antaa fyysinen lupa pysäyttää sellaiset asiakkaat, joiden osalta asiakassuhde katkeaa kesken ? Ymmärrättehän toki sen, että olette menneet heidän työpaikalleen ja olette juridisesti heidän kanssaan asiakassuhteessa.
Taidat olla vähän päästäsi vajaa.
Muistaakseni Elisan paras liittymämyyjä operoi Raision Myllyssä. Hänestä oli joskus Helsingin Sanomissa juttu, että tienaa tosi hyvin, vaikka työskentelee vain osa-aikaisesti ja opiskelee kauppatieteitä yliopistolla. Iltalehden verokoneesta hänet oli helppo löytää, tulot yli 100000€ vuodessa. Jokohan hän on valmistunut ja siirtynyt muihin hommiin?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Elisan paras liittymämyyjä operoi Raision Myllyssä. Hänestä oli joskus Helsingin Sanomissa juttu, että tienaa tosi hyvin, vaikka työskentelee vain osa-aikaisesti ja opiskelee kauppatieteitä yliopistolla. Iltalehden verokoneesta hänet oli helppo löytää, tulot yli 100000€ vuodessa. Jokohan hän on valmistunut ja siirtynyt muihin hommiin?
Muistin väärin, oli sittenkin Raision Verkkokauppa.com. Opinnot venyvät, 2016 aloittanut eikä vieläkään ole edes kandi. 100000€ vuodessa liittymämyynnillä voi hieman haitata opiskelimotivaatiota.
Ite sanon sähköyhtiön feissareille aina että mulla on määräaikainen sähkösopimus voimassa, tässä tilanteessa myyjänvaihto ei onnistu eli feissari ei voi myydä mitään mulle ja jättää rauhaan.
Puhelinliittymä feissareille kerron miten liittymä on esim. Isän nimissä tai vaihtoehtoisesti työpuhelin ja pomo on huolehtinut liittymästä enkä näin ollen itse tee muutoksia liittymäasioihin.
Aina oon päässyt näillä seteillä irti feissareista.
Ärsyttäviä ne on, mutta tykkään silti Myllystä enemmän kuin Skanssista. Kävelen vaan niiden kaupustelijoiden ohi reagoimatta mitenkään, ei ne nyt sentään käy päälle tai tuki tietä.
Minä nostan kämmenen eteeni kohti noita myyjiä heti kun yrittävät ottaa askeleen lähemmäksi. Lähes kaikki tajuavat eleen.
Vierailija kirjoitti:
Ite sanon sähköyhtiön feissareille aina että mulla on määräaikainen sähkösopimus voimassa, tässä tilanteessa myyjänvaihto ei onnistu eli feissari ei voi myydä mitään mulle ja jättää rauhaan.
Puhelinliittymä feissareille kerron miten liittymä on esim. Isän nimissä tai vaihtoehtoisesti työpuhelin ja pomo on huolehtinut liittymästä enkä näin ollen itse tee muutoksia liittymäasioihin.
Aina oon päässyt näillä seteillä irti feissareista.
Miksi alat sössöttää niille yhtään mitään? Sen kun kävelet ohi.
Vierailija kirjoitti:
Minä nostan kämmenen eteeni kohti noita myyjiä heti kun yrittävät ottaa askeleen lähemmäksi. Lähes kaikki tajuavat eleen.
Mä oon tehnyt joskus kaulankatkaisu-eleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä Hullunmyllyssä ärsyttää kovasti on sellainen rasittava melu. Siellä on siis todella paljon ääntä verrattuna esim Skanssiin jossa on mukavan rauhallista asioida.
Ihan totta. Siellä on jatkuva melu ja häly. Lisäksi ympäristön liikennejärjestelyt karmea sekamelska. Skanssissa on paljon rauhallisempi ja viihtyisä tunnelma.
Tämän on pakko olla vitsi.
Skanssin parkkihallin liikennejärjestelyt on idioottimaiset.
Idioottimaiset sellaisten mielestä, jotka eivät osaa ajaa. On siellä nähty akkoja ajamassa vastoin kiellettyä ajosuuntaa. Yhden sellaisen pakotin peruuttamaan, kun itse olin tulossa kokoojaväylälle ja tämä valopää yritti tulla väärään ajosuuntaan.
Mä näytän yrmeää naamaa Elisan pakotemyyjille, monesti ovat jättäneet rauhaan. Joskus eivät, sitten vaan sössötän siansaksaa. Peruuttavat.
No pienet on ahdistelut vaihtoehtoihin nähden.