Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikös Rwnnyn pojan alku mennyt toisin kuin kirjassa kerrotaan? Linkki

Vierailija
08.10.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000008307617.html

Kirjassa kerrotaan, että Renny oli jo eronnut geenaata ja sen jälkeen vasta tuli tuo yhden illan juttu. Eikös se ollut niin, että olivat normaalisti vielä aviossa ja Suomessa matkalla, kun siinä geena käväisi Ruotsissa, jossa oli ollut vaihtarina ja sillä välin tuo lapsi sai alun?

Miten te asian muistatte?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjailijan vapauttako? Miekin muista, että Geena halusi erota, kun suhde selvisi raskauksiin. Enpä edes usko, että oli kertapano niinkuin Renny nyt sanoo. 

Ja mikä tämä missijuttu oli, Rennyhän vissiin rakastui taas kerran palavasti?

Ai se Smuran-juttu. Renny oli nähnyt tuoreen missin kuvan lehden kannessa jossain lennolla ja ajatellut, että tuo minä nappaan. Sitä ei kyllä aikanaan kerrottu miten juttu päättyi, mutta ei se montaa kuukautta tainnut kestää..

Se loppui, kun smura havaitsi jotain.

Vierailija
22/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Smura on kerran sanonut että lähti suhteesta koska näki jotain joka hänen moraalilleen ei sopinut. Hmmmm?

Ei Renny tätä sit raota yhtään kirjassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja Smura on kerran sanonut että lähti suhteesta koska näki jotain joka hänen moraalilleen ei sopinut. Hmmmm?

Tämäpä salaperäistä. En lähde arvailemaan ollenkaan, vaikka kiihottaa mielikuvitusta tällainen vihjailu...

Vierailija
24/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pano ja vauva sai alkunsa

Vierailija
25/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko useampi pano 

Vierailija
26/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkaikki, isällä ja pojalla hyvät välit nykyään. 

Vierailija
27/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaunis Katariinakin yhdessä jossain välissä Rennyn kanssa???

Vierailija
28/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heti ensimmäinen suuri epätotuus paljastuu niin sen jälkeen vaikea uskoa muihinkaan kirjan tarinoihin. Kirjassa kerrotaan asiat kuten päähenkilö haluaa eikä se välttämättä totuus. Voi olla tai sitten ei. Hollywood elämänkerta jonka tarkoitus kiillottaa julkisuuskuvaa ja samalla vähän solvata muita.

Vierailija
29/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin että naiset keskittyisivät hankkimaan oman uran, ettei tarvisi yrittää hakea statusta antamalla julkkismiehille. Jotenkin surullista kun joku nainen luulee nousevansa jotenkin uudelle tasolle kun on päässyt vällyjen väliin jonkin kuuluisan tyypin kanssa. Tehkää itse elokuvia, musiikkia ja urheilkaa!

Vierailija
30/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaistaanko se myös Amerikassa.

Mahtaako olla erikseen geenan muistelmat?

Entä, jos smura tekisi muistelmat?

Vierailija
31/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin että naiset keskittyisivät hankkimaan oman uran, ettei tarvisi yrittää hakea statusta antamalla julkkismiehille. Jotenkin surullista kun joku nainen luulee nousevansa jotenkin uudelle tasolle kun on päässyt vällyjen väliin jonkin kuuluisan tyypin kanssa. Tehkää itse elokuvia, musiikkia ja urheilkaa!

Ponnahduslauta sille uralle?

Vierailija
32/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaunis Katariinakin yhdessä jossain välissä Rennyn kanssa???

Niin se muikkeli... Oliko Katariina Ebeling?? Ei tainnut sekään juttu kauan kestää, jos edes oli mitään juttua...

Vierailija
33/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt stop tykkänään, tämä on niin mielenkiintoista, että aloitetaanpa ihan alusta! Ne jotka muistaa, niin kertoo seuraavat asiat : milloin nuori Renny Harlin eli Lauri Harjola? tuli ensimmäisiä kertoja julkisuuteen ja mikä tärkeintä, Rennyn naiset! Kuinka monen ja keiden kanssa Rennyllä on ollut suhde? Suomalaiset tyttöystävät ovat olleet ihan aikansa ykkösjulkkiksia ja Geena Davis toki Hollywoodin huippuja? Ja oliko Renny naimisissa jonkun toisenkin Hollywood - näyttelijän kanssa? Renny teki tyhmästi kun sössi tuon Geenan kanssa, olisi päässyt tosi pitkälle Geenan mukana.

Vierailija
34/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjailijan vapauttako? Miekin muista, että Geena halusi erota, kun suhde selvisi raskauksiin. Enpä edes usko, että oli kertapano niinkuin Renny nyt sanoo. 

Mitähän poika tykkää, kun lukee olevansa kertapano jostain humalikkaan päähänpistosta ilman mitään tunteita? Minusta edes lasta, vaikka onkin jo aikuinen, pitäisi säästää yksityiskohdilta ja tästäkään ei edes tiedä, mikä on totta. Muistan myös Geenan eronneen, kun suhde selvisi.

Vierailija
35/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän poika tykkää, kun lukee olevansa kertapano jostain humalikkaan päähänpistosta ilman mitään tunteita? Minusta edes lasta, vaikka onkin jo aikuinen, pitäisi säästää yksityiskohdilta ja tästäkään ei edes tiedä, mikä on totta. Muistan myös Geenan eronneen, kun suhde selvisi.

Eiköhän se oo iteki tajunnu sen viimeistään joskus 13-vuotiaana ku sillä ei oo koskaan ollu isä kuvioissa eikä vanhemmat naimisissa.

Vierailija
36/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olen töitä tehnyt enkä nussinut julkkismiehiä. Olen tässä asiassa tyypillinen nainen.

Rennykin on tykännyt julkkisnaisten nussimisesta ja saada esim. Geena kautta näkyvyyttä itselleen.

Vierailija
37/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse olen töitä tehnyt enkä nussinut julkkismiehiä. Olen tässä asiassa tyypillinen nainen.

Rennykin on tykännyt julkkisnaisten nussimisesta ja saada esim. Geena kautta näkyvyyttä itselleen.

Se onki sen ainoa julkkisnainen. 

Vierailija
38/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt stop tykkänään, tämä on niin mielenkiintoista, että aloitetaanpa ihan alusta! Ne jotka muistaa, niin kertoo seuraavat asiat : milloin nuori Renny Harlin eli Lauri Harjola? tuli ensimmäisiä kertoja julkisuuteen ja mikä tärkeintä, Rennyn naiset! Kuinka monen ja keiden kanssa Rennyllä on ollut suhde? Suomalaiset tyttöystävät ovat olleet ihan aikansa ykkösjulkkiksia ja Geena Davis toki Hollywoodin huippuja? Ja oliko Renny naimisissa jonkun toisenkin Hollywood - näyttelijän kanssa? Renny teki tyhmästi kun sössi tuon Geenan kanssa, olisi päässyt tosi pitkälle Geenan mukana.

Milloinko tuli julkisuuteen? Olihan se karmea kohu suomettuneessa Suomessa se Jäätävän poltteen sensurointikohu vuonna 1986.

Siitähän kaksikko Selin & Harlin pamahti kerralla julkkiksiksi. Harlin kaksikosta ehkä selvemmin.

Vierailija
39/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistetään foliopipot päähän: kävivät bileissä jotka viime vuosina ovat saaneet sekä huomiota että tuomiota?

Vierailija
40/116 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaapa Julkkiskirja, tekijöinä Jukka Kuikka ja Jari Tervo. Siinä kuvausta henkilön suhteesta naisiin. Exien ja nyxien olisi myös hyvä olla tällaisesta tietoisia.

Muistelmat moni kirjoittaa itselleen ja läheisilleen. Haluaa muistella elämänsä mieleisekseen. Se voi olla henkilölle itselleen ja hänen lähipiirilleen hyvä asia. Eihän faktoja ja totuutta muistelmiin tarvita kuin hippunen.