Renny Harlinin elämäkerta
On aika oksettavia noi sitaatit kirjasta😬 Niiden perusteella vaikuttaa että namedroppailee huolella kasan kuuluisia naisia joiden kanssa on ollut 30 vuotta sitten. Renny hoi, se puuro jäähtyi jo. Alleviivaa kuinka hän on niin mahdottoman naistenmies että!
Ei kiinnosta enää yhtään lukea "Ainutlaatuinen elämäni" teosta.
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Renny Lauri Mauritz Harjola, nyk. Harlin.
Onhan siinä vähän hienosteltu, kun katsoo mitä nimiä pojille annettiin 50-luvun lopussa. Oliko jotain Karia, Istoa ja Jarmoa...?!
Reino se oikeasti on. Savon Hartikaisia..
Höpsistä.
Renny Harlin (ent. Renny Lauri Mauritz Harjola, vuodesta 1987 Harlin isän alkuperäisen sukunimen mukaan, s. 15. maaliskuuta 1959 Riihimäki) on Hollywoodissa ja Kiinassa uraa luonut suomalainen elokuvaohjaaja ja -tuottaja -- (lähde: Wikipedia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä vähän hienosteltu, kun katsoo mitä nimiä pojille annettiin 50-luvun lopussa. Oliko jotain Karia, Istoa ja Jarmoa...?!
Kannattaa tutustua nimen tarinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika h*ro ollu se nainen joka hankkiutunu tieten tahtoen raskaaks yhen yön suhteesta.
Aika h*ro ollut se mies, joka on käyttänyt "lohdun kaipuussaan" hyväkseen häneen palavasti rakastunutta naista eikä ole edes huolehtinut ehkäisystä.
Nainen se on tienny onko syöny e-pilleriä ja onko ovulaatio eikä Renny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reino Hartikainen, Riihimäeltä.
Lauri Harjola Riihimäeltä.
Tämä on hassu peli. Minä sanon aina että Reino ja sinä tulet korjaamaan että Lauri.
Peli jatkuu..
Mä olen sulle kommentoinut samoin aiemmin jossakin ketjussa. Tässä ketjussa en sitä ehtinyt tehdä kun joku toinen korjasi. Kuka on tuo sun pakkomielle Reino Hartikainen? Ei se ole Rennyn alkuperäinen nimi. Lapsellinen trolli olet. Aika köyhä elämä on sulla kun tällainen on sulle joku peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HARJOLA. Etkö osaa lukea. Harlin on isänsä entinen sukunimi. Renny on oikea etunimi.
Eli Renny Harlin onki siis tavallaan sen oikea nimi
Kateus vie kalatkin vedestä vai miten se sanonta menikään… ehkäpä teidän pitäisi itse lähteä maailmalle kokeilemaan samaa mitä Renny teki aikoinaan, jos niin haaveilette rikkauksista ja julkisuusglamourista. Ei Renny ole luonut tyhjästä menestystään. Töitä hän teki.
Vierailija kirjoitti:
Eli Renny Harlin onki siis tavallaan sen oikea nimi
Taitaa olla näin. Onko tuo Harlin muuten joku englantilainen nimi alkuaan, kun ei se ainakaan kuullosta rantaruotsalaiselta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aika h*ro ollu se nainen joka hankkiutunu tieten tahtoen raskaaks yhen yön suhteesta.
Aika h*ro ollut se mies, joka on käyttänyt "lohdun kaipuussaan" hyväkseen häneen palavasti rakastunutta naista eikä ole edes huolehtinut ehkäisystä.
Nainen se on tienny onko syöny e-pilleriä ja onko ovulaatio eikä Renny.
Aikuinen mies, joka ei halua isäksi, osaa käyttää kondomia. Ainakin pitäisi osata.
Vierailija kirjoitti:
Kateus vie kalatkin vedestä vai miten se sanonta menikään… ehkäpä teidän pitäisi itse lähteä maailmalle kokeilemaan samaa mitä Renny teki aikoinaan, jos niin haaveilette rikkauksista ja julkisuusglamourista. Ei Renny ole luonut tyhjästä menestystään. Töitä hän teki.
Näin. Mutta ei av:n mammat viitsi ja osaa. He osaavat soittaa suuta, kettuilla ja arvostella, mutta niillä taidoilla ei oikein pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Joo, siinä ei ole mitään väärää, että on tehnyt uraa Hollywoodissa ja ties missä ja sellaisista onkin kiva aina lukea. Mutta tää äijä läyhää naisjutuistaan ja korostaa kuinka hän on aina jättänyt, koska jotain parempaa on aina ollut luvassa. Jälkimmäinen on mautonta
50-luvulla syntynyt ukkeli, joten maailmankuva ei ole kovin nykyaikainen.
en muistanut että oli ohjannut die hard:n elokuvankin , kiva etsiä niitä suomijuttuja leffoista . aika saavutus päästä isojen leffojen tuotantoon .
Nauratti kun kertoilee muisteloissaan mm., että vei naisia syömään kaviaaria ja ostereita hurmatakseen nämä. Sit katsaus Johanna-vaimon someen, harva se päivä kuvaa kaiken maailman mereneläviä notkuvaa pöytää tekstillä *our perfect life* 😂
Eikö se itse näe että toi menee Rennyn ainaisen käsikirjoituksen mukaan. 😑
Johannalle tuo ostereiden syönti on maailman hienoin asia. Ultimate luksus. Ja joka ikinen kerta päivitetään someen. :'D
Siis tää pappa itkee kun oma isä oli niin vanha. Ja nyt haaveilee lapsista kun itse on 62v??
Malliesimerkki tietystä ihmistyypistä.