Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Mikä saa minut syömään näin paljon?!

Vierailija
02.12.2014 |

Toista päivää jo kauhea nälkäkuolema :'( Tänään hotkaisin aamupalaksi ison lautasellisen puuroa + kolme leipää päällisten kera + jukurtti, lounaaksi söin SEKÄ kotoa mukaan otettua lasagnea ETTÄ picnikistä haettu patonki, kotiin päästyäni hotkaisin puolikkaan ranskanleivät päällisillä samalla ruokaa laittaen, iltaruuaksi kaksi lautasellista kalakeittoa + leipää, iltapalaksi puuroa ja leipää ja juuri äsken LASAGNEA. Päivän mittaan olen juonut varmaan 5L vettä ja hotkaisin yhden karkkipussinkin. MITÄ TÄMÄ ON? Maha ei edes pömpötä! En ole raskaana, en kipeä, en mitään. Mitat 163cm/51kg. AUTTAKAA, KALASOPPA JÄÄKAAPISSA HUUTAA NIMEÄNI! Tuntuu, että kuolen nälkään :(

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:52"]

Mä olin tollanen raskaana. 

[/quote]

Tuttu juttu, naisten tapa perustella ylensyöntiään, tuo on mahdollsita vain 9 kuukautta, sen jälkeen sitten sitä perustelujen kirjoa, oh my gaard!

Vierailija
22/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:44"]Söin eilen kaksi donitsia, paketillisen jäätelöä, neljä rahkapatukkaa, levyn suklaata, paketillisen mangoleivoksia ja lättyjä omenahillolla ja kermalla. Niin, ja join pari lasia kokista.

Olen aina ollut perso herkuille, mutta illalla kyllä vähän mietitytti ja seuraavana aamuna oksetti. Luulen, että tuolle olisi tullut loppu edes hetkeksi, mutta mieheni toi taas tänään kaupasta niitä hemmetin rahkapatukoita ja vedin heti kaksi naamaani. Kun olen itse kaupassa niin ei ole edes tarvetta ostaa mitään, mutta kotona syön kaapit tyhjiksi. Kauheinta varmaan on, että pidän suolaisista herkuista enemmän enkä oikeastaan välitä sokerijälkiruoista.

Mikäköhän ihmistä vaivaa, kun on jatkuva tarve syödä?
[/quote]niitä suklaisia rahkapatukoita?! Mikä voisi olla herkumpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki raskaudet alkanut noin.. Siis ennen kuin kuukautiset myöhässä, oon tienny olevani raskaana kun oon syöny älyttömiä määriä ja tuntunut että napa vetäis mitä vaan :)

Vierailija
24/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ovat rahkapatukat?

Vierailija
25/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua mulle :( mitat tosin 175/73. Voisin syödä hevosen joka päivä. Ruokahaku ja vatsa valtavat.

Vierailija
26/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:58"]

Mielestäni se johtuu hormooneista, ainakin itselläni.

[/quote]

Sitä itsehillintää saisi harjoittaa tässäkin asiassa.

Vierailija
27/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamato??

Vierailija
28/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:44"]Söin eilen kaksi donitsia, paketillisen jäätelöä, neljä rahkapatukkaa, levyn suklaata, paketillisen mangoleivoksia ja lättyjä omenahillolla ja kermalla. Niin, ja join pari lasia kokista.

Olen aina ollut perso herkuille, mutta illalla kyllä vähän mietitytti ja seuraavana aamuna oksetti. Luulen, että tuolle olisi tullut loppu edes hetkeksi, mutta mieheni toi taas tänään kaupasta niitä hemmetin rahkapatukoita ja vedin heti kaksi naamaani. Kun olen itse kaupassa niin ei ole edes tarvetta ostaa mitään, mutta kotona syön kaapit tyhjiksi. Kauheinta varmaan on, että pidän suolaisista herkuista enemmän enkä oikeastaan välitä sokerijälkiruoista.

Mikäköhän ihmistä vaivaa, kun on jatkuva tarve syödä?
[/quote]

Kokeile 5:2 -dieettiä. Jospa ne paastopäivät saavat sinut suhtautumaan syömiseen eri tavalla.

Vierailija
29/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:32"]

Ihan tuttua mulle :( mitat tosin 175/73. Voisin syödä hevosen joka päivä. Ruokahaku ja vatsa valtavat.

[/quote]

Pappa sanoi, että saa syödä kuin hevonen, mutta vain jos tekee töitä kuin hevonen, mutta tässä tapauksessa epäilen..!? Mitenkähän se tiineen tamman ruokahaluun vaikuttaa..hmmm?!

Vierailija
30/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jk

Vierailija
31/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:32"]

[/quote]

Pappa sanoi, että saa syödä kuin hevonen, mutta vain jos tekee töitä kuin hevonen, mutta tässä tapauksessa epäilen..!? Mitenkähän se tiineen tamman ruokahaluun vaikuttaa..hmmm?!

[/quote]

Tarkoitit varmaan, miten tiineys vaikuttaa?

Vierailija
32/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:52"]

Mä olin tollanen raskaana. 

[/quote]

Tuttu juttu, naisten tapa perustella ylensyöntiään, tuo on mahdollsita vain 9 kuukautta, sen jälkeen sitten sitä perustelujen kirjoa, oh my gaard!

[/quote]

niin, siis painoa tuli 10kg ja kaksi kk synnytyksestä olin laihtunut vielä toiset kymmenen kiloa. että olis pitäny syödä vielä enemmän.

Vierailija
33/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huomasi vuosi sitten että pidänkin syömisestä ja sen jälkeen olen totisesti syönyt ja paljon.

Vierailija
34/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 22:30"]Mitä ovat rahkapatukat?
[/quote]

Kertokaa!!!

Vierailija
35/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee määrä leipää ja viljoja. Siinä voi olla sun ongelma.

Mä lopetin leivän syömisen puoli vuotta sitten kokonaan ja korvasin sen kasviksilla. Hyvä fiilis, en tunne nälkää ja paino pudonnut 5kg vaikka syön suklaata parina päivänä viikossa.

Vierailija
36/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
38/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamato suolistossa? Täytyy olla.

Vierailija
40/55 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilihydraatit! Proteiinipitoista ruokaa et saisi samaa määrää ahdettua sisuksiisi. Syömäsi ruoka on pelkkää höttöä huijaten elimistöäsi syömään enemmän koska ei saa tarpeeksi ravintoa noista hötöistä. Kokeileppa huomenna aamiaiseksi esim. kananmuna, täysjyväleipä kalkkunaleikkeellä, juustolla ja vihanneksilla ja luonnonjugurttia marjoilla. Pitää nälän paremmin kuin puuro... lisää proteiinia ja nuo höttöpullat pois niin loputon nälkäsi loppuu siihen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä