Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAA! Mikä saa minut syömään näin paljon?!

Vierailija
02.12.2014 |

Toista päivää jo kauhea nälkäkuolema :'( Tänään hotkaisin aamupalaksi ison lautasellisen puuroa + kolme leipää päällisten kera + jukurtti, lounaaksi söin SEKÄ kotoa mukaan otettua lasagnea ETTÄ picnikistä haettu patonki, kotiin päästyäni hotkaisin puolikkaan ranskanleivät päällisillä samalla ruokaa laittaen, iltaruuaksi kaksi lautasellista kalakeittoa + leipää, iltapalaksi puuroa ja leipää ja juuri äsken LASAGNEA. Päivän mittaan olen juonut varmaan 5L vettä ja hotkaisin yhden karkkipussinkin. MITÄ TÄMÄ ON? Maha ei edes pömpötä! En ole raskaana, en kipeä, en mitään. Mitat 163cm/51kg. AUTTAKAA, KALASOPPA JÄÄKAAPISSA HUUTAA NIMEÄNI! Tuntuu, että kuolen nälkään :(

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikka, ehkä elimistösi yrittää kerätä rasvavarastoa talven varalle :)

Vierailija
2/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla merkki diabeteksesta. Googleta diabeteksen oireet! Jos tuollainen jatkuu vielä huomennakin, mene lääkäriin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes?! No jopas :( Ei kulje suvussakaan. Ap

Vierailija
4/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:19"]

Voi olla merkki diabeteksesta. Googleta diabeteksen oireet! Jos tuollainen jatkuu vielä huomennakin, mene lääkäriin...

[/quote]

Vaikkei jatkuiskaan, mene silti lääkärille, voi olla ruoka-ainepaniikkia tai muuta fobiaa!

Vierailija
5/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot bulimikko, et syö juuri mitään yleensä niin silloin noita ahmimispäiviä ja kausia tulee. Et hallitse normaalia syömistä?

Vierailija
6/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laihduttanut vasta?

Vierailija
7/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisyys häämöttää, kääkkä. Kun sinne asti pääset, alkavat kilot kertyä etkä eroon pääse. Laihdutat 10kg ja puolen vuoden-vuoden päästä olet lihonut sen takaisin sekä +3kg lisää. Nelikymppisenä paiantin sitten jo 30 kiloa enemmän kuin nyt.

Yksi neuvo: liiku. Kilpaile hidastuvan elimistön kanssa urheilemalla vuosi vuodelta enemmän. Jokainen vuosi vaatii yhä enemmän lisää liikkumista. Kulje työmatkat pyörällä ja kävele viikossa ainakin 10 kilometriä. Ja pid ruoka-ajat. Tee itsellesi valmiit ruoka-annokset päiväksi äläkä lipsu niistä.

T: rva 108KG. Tiedän mitä tein väärin.

Vierailija
8/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS?

Vierailija
9/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomaan ahmineeni välillä järjettömät määrät ja olen koko ajan nälkäinen, jos stressaan jotain tilannetta tai elämäntilanteeni on huono; jännitän jotain, en ole onnellinen, olen hyvin tylsistynyt jne. 

Vierailija
10/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että sinulla on sokerisuola-ADHD!

Vierailija
11/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapula

Vierailija
12/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen kaksi donitsia, paketillisen jäätelöä, neljä rahkapatukkaa, levyn suklaata, paketillisen mangoleivoksia ja lättyjä omenahillolla ja kermalla. Niin, ja join pari lasia kokista.

Olen aina ollut perso herkuille, mutta illalla kyllä vähän mietitytti ja seuraavana aamuna oksetti. Luulen, että tuolle olisi tullut loppu edes hetkeksi, mutta mieheni toi taas tänään kaupasta niitä hemmetin rahkapatukoita ja vedin heti kaksi naamaani. Kun olen itse kaupassa niin ei ole edes tarvetta ostaa mitään, mutta kotona syön kaapit tyhjiksi. Kauheinta varmaan on, että pidän suolaisista herkuista enemmän enkä oikeastaan välitä sokerijälkiruoista.

Mikäköhän ihmistä vaivaa, kun on jatkuva tarve syödä?

Vierailija
13/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kateutta, ahmit ennen kuin jäät ilman!

Vierailija
14/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkamassa? Mulla aina kauhee ahmiminen päällä just ennen niitä.

T: N samoilla mitoilla

Vierailija
15/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harratatko paljon liikuntaa?

Vierailija
16/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tollanen raskaana. 

Vierailija
17/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se johtuu hormooneista, ainakin itselläni.

Vierailija
18/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, vetäisit päivässä mun parin viikon ruuat!

Vierailija
19/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennäppä nuo leivät pois ruokavaliosta ja lisää proteiinia.pitää nälän paremmin poissa.pari palaa ruisleipää päivässä ja puuroa niin saa kuituja hyvin.muista puoli kiloa kasviksia.

Vierailija
20/55 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei vaikuta millään tavalla diabetekselta. Diabetekseen kuuluu kova jano, mutta kyllähän tuohon ruokamäärään jo tarvitseekin 5l vettä helposti. Etkä maininnut mistään kovasta janosta/erittäin kuivasta suusta. Kun itse sairastuin ykköstyypin diabetekseen oli sairas jano mutta ruokaa en pystynyt syömään koska verensokerit koholla. Ei vaikuta yhtään kyseiseltä taudilta. Ja ykköstyypin diabetes ei liity sukutaustaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi