Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä rokottamaton, mitä mieltä siitä, että jos joudut koronan takia sairaalaan, maksaisit hoitosi itse?

Vierailija
08.10.2021 |

Minusta Suomessa pitäisi hoitokulut periä kaikilta rokottamattomilta, joilla ei ole lääketieteellistä syytä olla ottamatta rokotetta.

Sinä rokottamaton, mitä mieltä siitä, että jos joudut koronan takia sairaalaan, maksaisit hoitosi itse?

Vaihtoehdot

Kommentit (227)

Vierailija
101/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä sairaaloissa kun alkaa olla nyt eniten koronapotilaita koko aikana!!!!!!!!!!!! Miksi v***ussa, kun meillä ON RO-KO-TE?

Ap

Niinpä, mietipä sitä. Onko harvinaisen paska rokote.

Vierailija
102/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on pikkujuttu verrattuna muihin itse aiheutettuihin sairauksiin, kaikkiin siis samat ehdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitten tupakoijat, alkoholistit ja ylilihavat maksaa itse lääkärinsä kun syy johtuu heistä.

Vierailija
104/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkunlaisen laskun maksaisin jokatapauksessa, eihän se sairaalassaolo täysin ilmaista ole.

Jos joutuisin maksamaan täysin hoitoni, niin siinä tapauksessa vaatisin että myös rokotteet olisi maksullisia, rokotehaittoja ei korvattaisi valtion rahoista eikä rokotehaittojen hoidattaminen olisi myöskään ilmaista. Silloin se olisi reilu peli kaikille.

Vierailija
105/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa te rokottamattomat, että miksi tungette sairaalaan, kun ei koronassa henki enää kuljekaan. Miksi ette sairasta kotona, kun sehän on vain nuha?

Miksi rokotetut tunkee sairaalaan, eikä sairasta kotona? Kun senhän pitäisi olla lieväoireinen tauti teillä.

Vierailija
106/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin viinan ym. takia sairaalaan joutuneet pitäs itse maksaa kaikki kulut.

Vierailija
107/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, selitä sinä ä ä l i ö tämä 🤔🤣🤣

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ccde6034-307f-4cb9-94e3-3138d5aaa525

Israelissa on rokotettu lähes kaikki aikuiset, mutta koronatilanne on nyt yksi maailman pahimmista

Israel on ollut rokotusten ”tosielämän laboratorio”.

Ja mikä kummallisinta, Uusi-Seelannissa alkoi korona rajoituksista huolimatta leviämään oikein kunnolla, kun alettiin rokottamaan.

Vierailija
108/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meinaatko, että rokottamattomat eivät ole verojaan maksaneet? Eli ihan yhtä paljon itse maksavat kuin rokotetutkin.

Vierailija
109/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut jo vuosikymmeniä veroja sitä varten, että olen tasa-arvoinen kansalainen ja saan samat palvelut kuin muutkin.

Vierailija
110/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aika moni muu saa myös sitten maksaa itse hoitonsa.

-Tupakoivat keuhkosairaat

-Alkoholistit joilla sisäelimet prakaa

-lihavat kolesteroliongelmaiset

-lihavat sydänongelmaiset

-hormonikorvaushoidon jälkeen rintasyövän saaneet

-vesirokon jälkeen keuhkokuumeen tai aivotulehduksen saaneet

-ilman hpv-rokotetta kohdunkaulansyövän saaneet

Vierailija
111/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aapeellä miestä, ku on noin kiukkune.. 😂🤣🤣 Jos o ni mee sen viereen 🤣 . Et voi asialle mitään jos kaikki eivät voi ottaa rokotusta. On sairauksia jolloin ei saa ottaa. Ajatteletko asiaa kaikkien kannalta, siis kaikkien... Ota sinä vaikka joka kuukausi rokote!!

Vierailija
112/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, selitä sinä ä ä l i ö tämä 🤔🤣🤣

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/ccde6034-307f-4cb9-94e3-3138d5aaa525

Israelissa on rokotettu lähes kaikki aikuiset, mutta koronatilanne on nyt yksi maailman pahimmista

Israel on ollut rokotusten ”tosielämän laboratorio”.

Mitä selittämistä tuossa on? En tiedä. Suomessa rokotukset toimivat, sairaaloihin ei enää mene juurikaan rokotettuja, vaan siellä olevat koronapaskat ovat rokottamattomia jäjestämässä törkeitä kuluja yhteiskunnalle, vaikka olisivat voineet ottaa rokotteen!!!!!!!! Ota sinäkin rokote, jos sulla on aivot? Kiitos.

Ap

Suomessa kannattaa aloittaa 3. kierros rokotuksia siinä vaiheessa, kun kakkosrokotteesta alkaa teho hiipua, ettei täällä jouduta samaan, kuin Israel. Mutta sehän on muutenkin suht köyhäja surkea maa, eivät varmaan ole osanneet ajoittaa rokotusväliä yhtä hyvin kuin me tai ovat sitten vain niin heikkogeenisiä.

Ap

Ja tulevaisuudessa otat neljännen, viidennen, kuudennen, ja ja ja 🤪

Töistä hän tulee pelkkiä myrkytettyjä zombeja, mutta onnea valitsemallanne tiellä. Sitä te tulette tarvitsemaan mutta ei se kyllä sinällään auta 😱

Tiesitkö, että monet ovat ottaneet elämässään 30-40 influenssarokotusta? Ai, et? Ei yllätä minua.

Missähän nämä zombit ovat?

Ap

Eli sä siis vertaat influenssarokotetta koronarokotteeseen? Influenssa on paljon lievempi rokote, jota on paljon testailtu ja se on tunnettu. Koronarokote on todella vahva rokote, joka tehtiin hyvin nopeasti ja hätiköiden ilman kunnollisia ja vuosia kestäviä testejä. Sama asia olisi kuin sä vertaisit omenan siemeniä auringonkukan siemeniin tai kumpi on turvallisempi lemmikki susi vai koira. (Noi vertauskuvat tuli ekana äkkiä mieleen.)

Vierailija
113/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tuutista paasataan nyt rokotteista suut vaahdossa.

F a naattisesti, silmät kiiluen. Mikä juttu tää on?

Kuuntelin toissapäivänä Pauli Aalto-Setälän vetämää ohjelmaa Yle Puheelta ja siellä oli Ruben ja se nainen todella vauhdissa.

Pelkkää syy llis tämistä. En hyväksy veroeurojen tuollaista käyttöä.

Vierailija
114/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa te rokottamattomat, että miksi tungette sairaalaan, kun ei koronassa henki enää kuljekaan. Miksi ette sairasta kotona, kun sehän on vain nuha?

Niin sairastinkin kotona kun iski ensimmäistä kertaa elämässä paha lepohengenahdistus. Jonottelin kyllä koronaneuvontaan varttitunnin mutta sitten luovutin.

Tämä oli viime vuonna, eipä ollut silloin rokotteita. Ja nyt kun valuu dataa maailmalta ja fimeasta niin olen ihan tyytyväinen päätökseeni jättää piikit väliin.

Vierailija
115/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tuutista paasataan nyt rokotteista suut vaahdossa.

F a naattisesti, silmät kiiluen. Mikä juttu tää on?

Kuuntelin toissapäivänä Pauli Aalto-Setälän vetämää ohjelmaa Yle Puheelta ja siellä oli Ruben ja se nainen todella vauhdissa.

Pelkkää syy llis tämistä. En hyväksy veroeurojen tuollaista käyttöä.

Tätä menoa ei taida sairaaloissa kohta olla enää kuin rokotettuja koronapotilaita, kun mediassa syyllistävät asiantuntijat saa rokottamattomat sairastamaan kotonaan loppuun asti, ettei vaan menisi ”tukkimaan niitä sairaaloita”.

Vähän voisi nämä Husin ylilääkärit sun muut mediassa äänessä olevat miettiä ulosantiaan.

Katsokaa muuten välillä niitä todellisia lukuja sairaalassaolijoista, älkää pelkästään otsikkoa iltalehdestä.

Vierailija
116/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä liikalihava/diabeetikko/sydänsairas/keuhkosairas, suostutko maksamaan sairaalakulusi itse?

Eri asia. Rokote on lapsellisen helppo ottaa.

Ap

Syömänsä ruoan määrän vähentäminen on ylivoimaisesti helpompaa, ei kirjaimellisesti tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
117/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut palkastani veroja kymmeniä vuosia sekä maksanut veroillani myös teidän rokotteet.

Miksi en siis olisi oikeutettu saamaan hoitoa, jos sitä tarvitsen?

Vierailija
118/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikalihavuus on itse aiheutettu, kukaan tuskin tunkee ruokaa väkisin suuhun. Ylipainosta kärsivät ja siitä sairastuneet maksavat omat hoitonsa. Rokotehaitoista aiheutuneet vaivat jokainen maksaa itse. Synnytyksestä aiheutuneet kustannukset tuskin kuuluvat muiden maksettaviksi, mitäs niitä jalkoja pitää olla levittämässä, samoin sukupuolitaudit kuuluvat jokaisen itse maksettaviksi. Onhan näitä itse aiheutettuja sairauksia pilvin pimein..

Ei ole, nykytiedon mukaan lihavilla ei erity tiettyjä suolistohormoneja tarpeeksi, mikä aiheuttaa jatkuvaa näläntunnetta. Lihavuus on hyvin harvoin henkilön oma valinta, ei varmaan koskaan.

Ap

Oikein. Ja väärin.

Suolistohormonien tuotannossa on tosiaan lihavalla usein muutoksia. Väärät elämäntapatottumukset ovat tuon hormonituotannon muutoksen saaneet aikaan.

Entä jos lihava ei suostu piikittämään itseensä lääkettä tai ns lihavuusleikkaukseen? Diabeetikon hoitotasapaino on kateissa koska hoitoon sitoutuminen on heikkoa? Rintasyöpägeenin kantaja ei suostu ennakoivaan rinnanpoistoon? Langettaisitko lopulta heille tulevan sairauden kustannukset heidän maksettavikseen, koska eivät suostuneet hoitoon joka todennäköisesti olisi lieventänyt todennäköisesti puhkeavan sairautensa vaikeusastetta?

Vierailija
119/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maksanut palkastani veroja kymmeniä vuosia sekä maksanut veroillani myös teidän rokotteet.

Miksi en siis olisi oikeutettu saamaan hoitoa, jos sitä tarvitsen?

Näin juuri.

Vierailija
120/227 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa maksetaan narkkareille yms kaiken maailman hoidot ja työttömyysmaksut,mutta meille ketkä haluamme suojella terveyttämme joutuisimme maksamaan hoitomme itse? Tää keskustelu on täysin absurdi.Ihmiset on menettäneet inhimillisyyden ja järjen tän touhun keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän