Tapailemani mies tykkää fbssä kaikkien naisten kuvista!!!!!!!!
Mutta ei mun omista..saatana.
Kommentit (10)
Jos oon tosi paljon kiinnostunut naisesta en uskalla tykätä sen kuvista mulla aina ollut näin, mutta jos nainen on pelkästän ok näkönen niin sitten saatan ohimennen painaa tykkää
Jos mun äijä tykkäis toisten muijien kuvista nii turpaan laittaisin!!!!
Mun mielestä fb-käytös kertoo kyllä kiinnostuksesta. Jos olisin ihastunut, niin en voi kuvitella etten tykkäisi hänen kuvista ja jutuista. Ja varmaan ihan huomaamatta vähenisi muiden miesen kuvien tykkäily. Ei somea niin vakavasti kannata ottaa, mutta kyllä se jotain kertoo.
Tai sitten se on niin urpo että tekee tahallaan kun kaikkihan tajuaa julkisista kuvista tykkäämisen näkyvän kaikille. Yrittää että oisit mustis. Tee tahallaan samoin ja katso kommentoiko tai muuttuuko käytös. Mä tein vastaavassa tilanteessa niin, niin loppui tykkäilyt.
Mua ihan itkettää kuinka vakavissaan ihmiset ottaa jonku __facebookin__ ja sen ominaisuudet...
Eli teidän mielestä nyt pitäisi päätellä että ei oo kiinnostunut? En siis kylläkään oo lisännyt uusia kuvia, mutta vanhoista ei oo tykännyt.
Jos Se tykkäisi vanhoista kuvista,niin jäisi kiinni,että on ollut kytiksellä sun kuva-arkistossa.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:34"]
Jos Se tykkäisi vanhoista kuvista,niin jäisi kiinni,että on ollut kytiksellä sun kuva-arkistossa.
[/quote]
Onko näin..
Ei oo kiinnostunut susta, vaan etsii parempaa.