En tiedä mitä haluaisin joululahjaksi
tai itse asiassa en haluaisi oikeen mitään, olen tieten ihan outo lintu.. onko kellään muulla niin?
Kaiken mitä elämässä on kokenut, sen jälkeen tuntuu, että mikään lahja ei sitä joulun tunnelmaa muuta enkä mitään kaipaa.
Mutta mies haluaisi jotain mieluisaa ostaa ja kyselee toiveita..
T: 24v mamma.
Kommentit (8)
Nooo, voisithan ehkä ehdottaa jotain aineetonta? Leffalippuja, ravintolailtaa, jotain sellaista?
Siis jos ei tavaralle ole tarvetta.
Tai sitten voitte vaikka laittaa sen lahjaan menevän rahan säästöön ja ostaa sillä jotain kotiin, sitten kun on aika uusia esim. sohvaa?
Hienoa, että olet päässyt tuohon jo noin nuorena. Minulla oli vasta viime jouluna ensimmäinen sellainen joulu, etten kaivannut yhtään mitään. Olin silloin 44. Olimme syksyllä muuttaneet uuteen, ihanaan kotiin ja olo oli kaikin puolin tyytyväinen ja seesteinen. Tärkeintä on yhdessäolo perheen kanssa ja hyvä ruoka. Ja toki lapselle on kiva ostaa lahjoja. Vähän glögiä ja belgialaista suklaata - mitä sitä ihminen muuta kaipaa?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:45"]
Joulu on lasten juhla.
[/quote]
joulua rakastan todella paljon ja vuoden odotetuin juhla. :)
ap
Eikö aikuinen pysty ostamaan itselleen mitä haluaa? Mielestäni aika lapsekasta, jis aikuinen HALUAA joululahjoja.
Vai outolintu? En kyllä ole kuullut, että yksikään yli 20-vuotias haluaisi lahjoja.
Minunkin mieheni haluaa tosin väkisin ostaa jotain. Olen kahden vaiheilla, että pitäisikö toivoa uusia alushousuja vai erästä kallista laitetta, jota mieheni on itse kuolannut koko vuoden.
Hassua. Olen saman ikäinen ja mulla on vaikka kuinka paljon lahjatoiveita mun miehelle!