Miehelle joululahja, ideoita kehiin.
ei raksuta yhtään. ei ole mitään mitä välttämättä tarvitsisi mutta olisi kiva jotenkin muistaa.
Kommentit (7)
Osta moottorisaha. Tai käy rautakaupassa kysymässä löytyisikö sieltä jotain, mistä miehet erityisesti tykkää...
Munkaan mies ei toivo mitään, mutta ilahtuu sitten kuitenkin kun jotain saa. Mulle ostaa toisinaan, toisinaan ei. Mä laitan jotain pientä, ässäarvan ja jotkut hassut bokserit ehkä; tykkää siis niistä. Tai sitten jotain harrastukseen liittyvää.
Mun mies oli aivan into piukeena kun ostin sille lahjaksi moottorisahan. Ja me asutaan tosiaan kerrostalossa... Että en voi kuin suositella.
Uusimman Finlandian saaneen kirjan, lentoliput ja kengät.
Itse olen ostanut pyjaman, hyvälaatuisia boksereita, älypuhelimelle langattoman matkalaturin (siis sellaisen jonka voi ladata ja sitten siitä saa kesken päivän puhelimeen taas virtaa ilman pistorasiaa), villasukat ja setin hänen suosikki-suihkutuotteitaan. Päädyin näihin koska mies tykkää jokapäiväiseen käyttöön pääsevistä, ihan arkisista lahjoista yleensä. Koita miettiä esim miehesi harrastusten tai kiinnostuksenkohteiden kautta jotain kivaa ja tarpeellista.
No se sellane lethermanko se nyt on..pieni setti misson monta työkalua samas :-)