Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13v - Mistä löytää nettikavereita?

Tyttö 13
07.10.2021 |

Hei, olen 13-vuotias tyttö ja kyselisin jos joku tietäisi sivustoja joilla voi mahdollisimman anonyymisti jutella ihmisille. Ajatuksena olisi, että jos jotain nuorten "seuranhaku-palstaa" olisi. Myös muita tapoja löytää nettikavereita olisi kiva kuulla. Kiitos hurjan paljon jos viitsit auttaa :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi ei ole demi

Vierailija
2/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva.fi ei ole demi

demi lopetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylіlаutа

Vierailija
4/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IRC-galleria

Habbo hotel

Vierailija
5/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodel

Vierailija
6/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 13vuotias. Mitä en usko! Joka tapauksessa 13 v. sanon: Tämä ei ole sinun sivusto lainkaan!Tietääkö lähikasvatajasi olet tällä ja kysymyksesi? Kavereita hae ihan oikeasta elämä ja kirjoitele heidän kanssa netissä.Kavereita saat koulusta. Erinlaisista harrastuspaikoista ,kerhoista kuin menet vaikka nuorisotalolle,siellä on sinun ikäisille määrätyt kellon ajat aktiviteetia.ymmUnohtamatta kirkon kivoja kerhoja.Tai partiota!

Vierailija
7/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yubo on ainakin just sun ikäisille tarkoitettu kaverihakusovellus, ja siellä on myös varotoimet jottei vanhat sedät häiritse.

Vierailija
8/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei täältä ainakaan :D mä tiedän ja olen itse yhellä foorumilla, jossa on paljon eri-ikäsiä ihmisiä mut suurin osa käyttäjistä on about 15-24 ni se ois sulle varmasti kiva paikka. se ei kyl oo seuranhakupalsta - ja hyvä niin oikeestaan

Vierailija
9/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 

Vierailija
10/10 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittautuisin vapaaehtoiseksi hamsteriyhdistyksen järjestämiin näyttelyihin. Katso myös kani -ja jyrsijäyhdistylsen tapahtumat. Et tarvi omaa jyrsijää! Kiinnostus riittää. Frendi oli saman ikäisenä auttelemassa hamsterinäyttelyissä ja sai kavereita. Voit myöhemmin hankkia oman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme