Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muille tinder-mätsit ihan jatkuvasti niin

Vierailija
07.10.2021 |

Että heti osuman jälkeen poistavat sen? Itselle käy noin ihan jatkuvasti.. onko siinä ideana että halutaan vaan nähdä tulisko mun kanssa osuma, mut ei todellisuudessa kiinnosta?

Alkanut vähän kolhimaan omaa itsetuntoa jo kys. ilmiö. Ja joo, harkitsen vakavasti koko tinderin poistoa. Mutta kun sitä kumppania tuntuu olevan niin vaikeaa löytää ilmankaan 🙄

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ylipainoinen nainen?

Moni tosiaan pyyhkii oikealle liian helposti.

Vierailija
2/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, painan 52 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla. Nuo ovat yleensä "konekivääri" swaippailun seurauksena tulleita mätchejä. 

Vierailija
4/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on parempia vaihtoehtoja.

Vierailija
5/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan taas olevani tyytyväinen siihen, että en ole asettanut itseäni likoon Tinderissä, vaikka luultavimmin olen sen kohderyhmää..

Vierailija
6/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet laittaa kaikille sydäntä sit poistellaan. Tuo varmaan jotain tyydytystä kun saa mätsejä.

Vierailija
7/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on parempia vaihtoehtoja.

Juu en epäile. Vois sit vaan jättää svaippailematta oikeelle heti alkujaan.

Vierailija
8/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo käy jatkuvasti. Olen hoikka ja perusnätti.

Vierailija
9/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tykkää kaikista. Sitten poistaa niitä, jos ei kiinnostakaan. Pari kertaa käynyt samoin. Ja hoikka minäkin, mutta en meikkaa.

Vierailija
10/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet laittaa kaikille sydäntä sit poistellaan. Tuo varmaan jotain tyydytystä kun saa mätsejä.

Just tällänen fiilis on itselle tullut. Että he saa siitä jonkun egon pönkityksen kun saa tietää et toikin laitto oikeelle. Ja sit vaan heti poistoon…

On vaan tosi p*skamainen ilmiö jos on.

Vierailija
11/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva on siellä mitään tositarkoituksella etsimässä. Huonoitsetuntoiset lähinnä haluavat boostata itsetuntoaan. Tuntuu olevan vaan joku epätoivoisten peli koko sovellus.

Vierailija
12/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan taas olevani tyytyväinen siihen, että en ole asettanut itseäni likoon Tinderissä, vaikka luultavimmin olen sen kohderyhmää..

Joo en voi sanoa että jäisit mistään paitsi. Mulla on jopa ihan hyvä ja terveehkö itsetunto mut kyllä itelläkin välillä meinaa mennä hieman ihon alle nää jutut..

Ihmisiä niiden profiilien takana kuitenkin on, sitä vois jokanen vähän miettiä.

Vierailija
13/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia jätin Tinderin jo aikoja sitten. Itse tykkäsin vain miehistä, joihin aidosti olisin halunnut tutustua, mutta miesten tapa käyttää sitä oli toisenlainen. Kumppani löytyi sitten ihan live-elämästä.

N 160/53

Vierailija
14/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tällänen fiilis on itselle tullut. Että he saa siitä jonkun egon pönkityksen kun saa tietää et toikin laitto oikeelle. Ja sit vaan heti poistoon…

On vaan tosi p*skamainen ilmiö jos on.

No ihan samoja kokemuksia miehenä...

Vierailija
15/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sitä että naiset haluavat ne komeimmat miehet ainoastaan, mutta niillä komeilla on niin paljon vaihtoehtoja ettei tiedä mitä tehdä.

Vierailija
16/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä vaan OkCupidissa, mutta syyllistyn tähän. Mulla on tyylinä se, että en lue profiileja alkuun ollenkaan, vaan svaippaan oikealle ne, joista kiinnostun kuvien perusteella. Sitten JOS tulee mätsi, luen profiilinkin tarkemmin, ja usein siinä vaiheessa tulee vastaan asioita, jotka vievät kiinnostuksen. Sori, mutta näin on paljon helpompaa kuin lukea kaikkien profiilit ja antaa tykkäys vain niille, joista olen aidosti kiinnostunut, kun niitä mätsejä tulee kuitenkin aika harvoin.

Vierailija
17/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on paljon kilttejä ja kunnollisia miehiä jotka ei pääse edes treffeille.

Huono käytös tulee niiltä top10% miehiltä jotka on ainoat jotka naisille kelpaa.

Vierailija
18/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen noin.

Kuvan perusteella tykkään.

Jos tulee matchi, luen profiilin ja jos siellä on jotain nogo- juttuja, puran matchin .

Vierailija
19/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia jätin Tinderin jo aikoja sitten. Itse tykkäsin vain miehistä, joihin aidosti olisin halunnut tutustua, mutta miesten tapa käyttää sitä oli toisenlainen. Kumppani löytyi sitten ihan live-elämästä.

N 160/53

Ihan yhtä paljon naiset ignooraa viestit tai vastaa vähäsanaisesti..

Vierailija
20/27 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan voi voi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi