Mitä mieltä rinnoistani? (kuva)
http://aijaa.com/uoS2bD
Minkä ikäinen arvaisit minun olevan?
Arvaatko kuppikoon?
Kommentit (108)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:36"]Siis kuinka tietämättömiä ihmisiä täällä oikein on? :D Kuppikoko on rinnanympäryksen ja rintojen alapuolelta mitatun ympäryksen erotus, eli todellakin voi olla D-kuppi. Ei ne kuppikoot ole mitään vakioita. Itselläni on kuppikoko 60E, joka vastaa mm. kuppikokoa 75B.
[/quote]
Olet käynyt Changessa ostoksilla? Hyvä myyntikikka, kukapa nainen ei ilostuisi luullessaan kuppikokoaan ainakin kaksi kirjainta todellista suuremmaksi :)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:49"]Minulla siis kuppikoko on 70D ja sen perusteella veikkasin, että nuo rinnat ovat 65D/E. Näyttää hoikalta tytöltä ja suhteessa suunnilleen samankokoiset rinnat kuin minulla.
[/quote]
WTF?! Mulla D70, ja selvästi isommat kuin kuvassa. Käytän ihan oikean kokoisia liivejä.
Veikkaisin 35v ja C kuppi. Iän arvioin ihon kunnosta.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 14:36"]Siis kuinka tietämättömiä ihmisiä täällä oikein on? :D Kuppikoko on rinnanympäryksen ja rintojen alapuolelta mitatun ympäryksen erotus, eli todellakin voi olla D-kuppi. Ei ne kuppikoot ole mitään vakioita. Itselläni on kuppikoko 60E, joka vastaa mm. kuppikokoa 75B.
[/quote]
Olet käynyt Changessa ostoksilla? Hyvä myyntikikka, kukapa nainen ei ilostuisi luullessaan kuppikokoaan ainakin kaksi kirjainta todellista suuremmaksi :)
[/quote]
Ei, en ole. Mulle on kyllä yksi lysti, minkä kokoiset rintani ovat, itseasiassa mieluummin ottaisin pienemmät jos saisin. Eivätkä nämäkään isot ole.
Luulin että oli mun rinnat tossa kuvassa! :O Onneksi ei sentään... Veikkaisin että ikää on 28-35 vuotta ja kuppikoko 75B tai 75C liiveistä riippuen. Itsellä on nyt koko 75B/C ja rinnat näyttää hyvin samalta. Ennen, kun olin vähän tuhdimpi, oli 80DD jolloin rinnat oli selkeästi isommat kuin kuvassa.
Onko tämä taas niitä ketjuja että vastausta ei koskaan tulekaan?
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:04"]Onko tämä taas niitä ketjuja että vastausta ei koskaan tulekaan?
[/quote]
Ap ei kehtaa kertoa, koska käyttää changen liivejä kokoa 65E tai F :D
Olisiko ikä jokin neljänkymmenen paikkeilla ja rinnat ehkä 70B tai 80A?
Kivat :). Mulla aika samanlaiset.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:12"]Kivat :). Mulla aika samanlaiset.
[/quote]
Ja kuppikoko mulla 75C
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:48"]
Kauniit rinnat, erittäin kauniit. Ihan sama mikä kuppikoko.
t. mies
[/quote]
Joo. Komppi tälle. t. toinen mies
[/quote]
On kyllä kauniit. M40
Kuppikoko on 75b/70c ja ikää on 25-vuotta!
T: Ap.
Kivat :) 20-30v, kuppikoko 75C. (jos ei tosiaan käy siellä changessa ostoksilla, jossa koot ihan jotain muuta)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 13:29"]
Arvaatko kuppikoon?
[/quote]
Miehenä arvioisin (lukematta muita kommentoijia):
Et ehkä enää kovin nuori, MUTTA SUN RINNAT ON TOSI IHANAT. UNELMARINNAT MULLE, NAM.
Pitää mennä wc:hen ja tällä kertaa se on sun vika...
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:32"]
Arvaatko kuppikoon?
[/quote]
Et ehkä enää kovin nuori, MUTTA SUN RINNAT ON TOSI IHANAT. UNELMARINNAT MULLE, NAM.
[/quote]
Miksi monet veikkasivat minua vanhemmaksi kuin oikeasti olen?
T: 25-v ap!
Todella pyöreät, näyttävät silikoneilta. Veikkaisin kooksi 70B
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:32"]
Arvaatko kuppikoon?
[/quote]
[/quote]
Miksi monet veikkasivat minua vanhemmaksi kuin oikeasti olen?
T: 25-v ap!
[/quote]
Varmaan siksi kun se kuvanlaatu on niin rakeinen, saa ihon näyttämään vanhemmalta, mutta se koko kuvahan on taustaa myöten yhtä rakeinen. Älä välitä, kaunis oot, useimmat osui aika lähelle ja ikää on aina tosi vaikea arvioida. Kiitos kun lopulta vastasit.
Minulla siis kuppikoko on 70D ja sen perusteella veikkasin, että nuo rinnat ovat 65D/E. Näyttää hoikalta tytöltä ja suhteessa suunnilleen samankokoiset rinnat kuin minulla.