Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä uneni merkitsee ??

Vierailija
02.12.2014 |

Näin unta että tapasin naisen kanssa jonka kanssa olin riidoissa unessa. (Tosielämässä en edes tunne tätä henkilöäkovin hyvin). Riitelimme hetken ja lähdimme eri suuntiin, tajusin kuitenkin että olin matkalla samaan suuntaan kuin se nainen joten vaihdoin suuntaa. Toivoin ettei nainen ajattele minun seuraavan häntä. Olin mäessä jonka keskellä oli suojatie ja valot. Nainen oli suojatien keskellä odottamassa valojen vaihtumista, siinä oli myös kaksi miestä joista toinen parrakas. Katsoin naista ja hän minua, kunnes yhtäkkiä kuului kova ääni. Katsoin taakseni ja joku iso auto oli ajanut parrakkaan miehen päälle joka oli vasta ollut edessäni suojatiellä. Miehen kanssa ollut mies meni raivoamaan kolmannelle miehelle joka oli onnettomuuspaikan kohdalla ja huusi että "tämä on sinun vika". Parrakkaan miehen ruumis oli kahdessa osassa: pää ja vartalo. Kaksi muuta miestä alkoivat heitellä näitä ja olimme sen toisen naisen kanssa kauhuissamme. Kun pää meinasi lentää minua päin, heräsin säikähtäneenä ja hengästyneenä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan muu voi tulkita kuin sinä itse, koska sinun mielesi on sen unen luonut. Unien symboliikka on pääosin yksilöllistä eikä universaalia, siksi yleiset unikirjatulkinnat tms toimivat huonosti. 

Sinun täytyy vaan itse pohtia unen tunnelmaa ja sitä muistuttaako mitkään tunnelmat siinä sitä mitä olet kokenut tai koet tosielämässäsi. Aika usein unien henkilöt eivät tarkoita ketään konkreettisia ihmisiä,vaan omia mielen prosesseja ja näiden ristiriidat sisäisiä ristiriitoja. Miettimällä untaan rauhassa, vaikka paperille ajatuksiaan kirjoitellen, yleensä pääsee selville mikä unen sanoma on, jos sillä on sanomaa. Jollain unillahan ei ole, vaan ne ovat vain eräänlaisia jännitysnäytelmiä tai päivän tapahtumien käsittelyä.

Vierailija
2/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että muista viedä roskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 09:31"]Tarkoittaa sitä, että muista viedä roskat.
[/quote]

Just näin. Unet on unia, oman alitajunnan tuotosta eikä mitään sen kummempaa. Keskity tärkeämpiin asioihin äläkä vaivaa tyhjällä päätäsi!

Vierailija
4/4 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelet erilaisia tapahtumia ja pelkoja ja toiveita ja ne yhdistyvät tuollaiseksi uneksi...tai siis alitajuntasi käsittelee...se yhsistelee villisti juttuja.

ei se merkitse muuta kuin, että aivosi toimivat ja tunteesi sekoittavat sitä pakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme